Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Nousumerkin rakentajilta  (Luettu 16462 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 18:11:01 »

Koko persoonallisuutesi on valjastettu havaitsemaan elämässäsi ja ympäristössäsi sellaiset uudet ilmiöt ja mahdollisuudet, joihin olet sitoutunut tarttumaan Kulta-ajan rakentajana. Huomaa, että nyt on tarjolla äärimmäisen kiehtovia ja juuri Sinulle kuuluvia vaihtoehtoja, joiden vetovoima ylittää aikaisemmat kokemuksesi. Nousumerkkisi tulee aktivoitumaan useampaan kertaan vuoden 2020 aikana ja nämä ajat ovat ehdottoman rajatusti Sinun yksityisomaisuuttasi ja siitä syystä mahdollisuuksien vastaanottaminen herättää helposti kateutta ja katkeruutta lähipiirissäsi ja usein myös muissa yhteyksissä. Parisuhde on kovassa testissä, mutta se todellinen rakkaus tästä vain syvenee, joten ei syytä huoleen. Smiley

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan rakentajana omalle nousevalle merkille tulevista palkitsevista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän osioon liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään, mistä avautuu uusi keskustelualue.
tallennettu
mikael
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2019 12:08:19 »

Hei

Aika hurjaa on meno tällä hetkellä. Konkurssi, burnis ja eifeltornin korkuiset laskupinot. Toisaalta ne tuntuu mitättömiltä, ja toisaalta erittäin raskailta taakoilta. Tuntuu ku olisi kaksi osaa itsessä jotka repivät molemmat eri suuntiin. Raastavaa mutta samalla äärettömän vapauttavaa. Nyt mennään ihan fiiliksellä, järjen kans vanhoja metoodeja käyttäen tuntuu mahdottomalta. Kroppa pistää vastaan ihan tosissaan. Ilman astrokalenteria en olisi tässä. Kiitos Seppo! Smiley Voimia kaikille astrolaisille! Ei muutaku täysillä eteenpäin. meni vaikka talo tai mikä muu turhake tahansa.(paitsi onhan se hyvä jossaki asua)
tallennettu
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« Vastaus #2 : 22.01.2020 11:24:49 »

Heippa Mikael
Eipä ole tosiaan mikään kevyt pesti sun osalle langennut. Kaikesta huolimatta olet edelleen uudistamassa persoonallisuuttasi jollain uskomattoman upealla tavalla, vaikka olet jo ennestään yksi huikeimmista ja ihanimmista tapaamistani ihmisistä. Positiivisuus heijastuu viestistäsi, vaikka tiedän, että sinulta on viety ihan kaikki, mihin ihminen voisi turvallisuuttaan materian maailmassa rakentaa. Sinulla on meille kaikille paljon annettavaa kirjoitustesi, ajatustesi ja puheesi kautta. Kiitos, että pysyt tasapainossa ja jatkat elämääsi tyhjän päällä entistä täydempänä. Shocked Shocked
tallennettu
Stiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2020 16:04:44 »

Tässä jo lokakuulta alkunsa saanut kokonaan uusi työryhmä , jonka mukana vanhassa työpaikassani olen työskennellyt  ja ollut rakentamassa sen syntymisprosessia. Se on todellakin vauhdikkaasti ja myötätuuleella lähtenyt liikkeeseen tammikuun alusta. Tämä on mullistanut aika lailla elämääni, sillä olen nyt  sisätöistä siirtynyt ulkotöihin suurimmalta osalta työpäivää. Hoitotyöstä  vapaaajan liikunnan ohjaajaksi. Vuorotyöstä säännölliseen työaikaan päivällä. Viikonloput vihdoinkin vapaat. Niin ja kyllä olen todellakin miettinyt miten tässä nyt on minua näin lykästänyt. Siellä kultaajan rakentaja viestissä lukee että se on paljon aiemmin tienattu juttu kuin tässä elämässä. Täytyy kai sitten vain siihen luottaa ja uskoa. Olen toki illalla tosi väsynyt näistä muutoksista johtuen mutta tyytyväinen elämääni. Minua kiinnostaa onko muillakin lähtenyt tälläisellä myräkällä asiat muuttumaan elämässä?
tallennettu
heinäkuu1961
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4 : 29.01.2020 13:13:31 »

Rakentajien tehtävänä on luoda täysin uutta, mikä vaatii paljon voimavaroja, kun etenee sokkona:
Toisaalta, kun muistaa miten pitkään katedraaleja on rakennettu, niin tietää sen,
että todella suuret asiat vaativat paljon aikaa! Täytyy vaan muistaa huokaista välillä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: