Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten kartalta näkikään kahden ihmisen välisen karman ja menneisyyden?  (Luettu 32141 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 17.11.2005 16:02:28 »

Christian, kun teillä siis on Alasolmut Asc:lla eli Noususolmut Desc:llä, niin kyllähän sekin kertoo jotain sentyylistä, että ette ole tavanneet sattumalta vaan olette tutustuneet kouluttaaksenne toinen toisianne ihmissuhteiden saralla, parisuhteeseen jne... Entisissä elämissä olette ehkä tunteneet vain erillisinä, itsenäisinä yksilöinä, yhteistyöhön kykenemättöminä tms...
Kyseessä on ystävyyssuhde ja erittäin voimakas henkinen yhteys. On ollut häppeningiä edellisissä elämissä jollain tavalla.

Lainaus
Christian, onko teillä siis Asc-Desc ja solmut samoissa merkeissä vai ovatko ne vain muuten sattuneet noin kivasti kohdalleen? Kuulostaa nimittäin aikamoisen kivalta kuviolta parisuhdetta ajatellen.
Mun  askendentti ja hänen alasolmu sekä mun deskendentti ja hänen yläsolmunsa ovat samassa merkissä. Toisen  askendentti on plumpsahtanut eri merkkiin kuin minun alasolmu, vaikka onkin (laajasti ottaen) yhtymässä mun  alasolmuun.

Nämä tarkkuudet nyt ovat vähän tällaisia Astro.com-tarkkuuksia eli kyseessä on kaksi laaja-alaista syntymäkuntaa, joten "on yhtymä-ei ole yhtymä"-tilanne on tietenkin vaikea määritellä. Siksi joissain yhteyksissä mielestäni on viisasta katsella melkeintilanteitakin.  Smiley Mutta tuo mun  askendentti aspect_con kaverin alasolmu on orbi 2. Ja kun muutkin merkit viittaavat edellisten elämien kanssakäymiseen, niin on tämä siinä mielessä huomionarvoista.  Smiley
tallennettu

Cleo
Vieras
« Vastaus #16 : 17.11.2005 17:21:01 »

Minun  askendentti ja  jupiter on mieheni yläsolmulla, ja Desk. ja Ceres puolestaan alasolmulla. Mitähän tästä voisi päätellä?

Yläsolmuni näkyisi osuvan hänen 2. huoneeseen, muttei tee merkittäviä aspekteja hänen kartalleen solmuja lukuun ottamatta- yläsolmuni on tarkassa kolmiossa hänen yläsolmuun, orbi alle 1,5 astetta. idiot2
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #17 : 25.11.2005 10:35:24 »

...alan hissukseen jummartaa...  Shocked

Molemmilla on kuunsolmu toisen nousevassa merkissä.  Smiley

Siis meikäläisellä kuunsolmu löytyy leijonasta ja sielunkumppanini kuunsolmu kekottaa jousimiehessä. Kaipa tämä sitten se karmallinen yhteys lienee?? Ken tietää, kertokoon.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #18 : 09.12.2005 09:48:53 »

Heeei  Wink

Minäkin liityn Kuunsolmu-keskusteluun...
Tuota - mitäs ssanotte siihen, kun miehen Onnenpiste on Yläsolmullani(Härkä) ja samassa merkissä ovat myös Venus ja Saturnus??? Hänen AC:nsä on Alasolmuni merkissä eli Skorpionissa...
Sitten mun puoleltani Venus ja Jupiter ovat hänen Alasolmumerkissään eli Leijonassa. Muuten 5.huoneeni on hänen Yläsolmumerkissään eli Vesimiehessä - ja siinä merkissä on hänen Mars yhtymässä Yläsolmuun...ts. hänen Mars/yläsolmu ovat minun 5.huoneessani - grrääk buck2
Karmaako teidänkin mielestänne?  smitten (taas kaipaa tähän vahvistusta Onerva...)
tallennettu
LostOne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #19 : 27.12.2005 19:55:19 »

Itse kuulemma olen vanhasielu.. mul on kuun noususolmu huoneessa 8.ravussa,  kuunsolmu

Ja kuulemma 1 huoneen Ceres, joka on merkissä skorpioni on myös kytköksissä entiseen elämääni.. ja myös askentti on skorpparissa joten paljon on vettä elementtinä huoneessa  Cheesy

Olikohan se astrologian arkkityypit kirjasta josta luin tuosta Cereksestä..
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #20 : 27.12.2005 20:12:38 »

Tutkiskelin karttaani sekä mieheni karttaa. Minulla kuunsolmu on 9. huoneessa kaksosten merkissä ja miehelläni kuunsolmu 10. huoneessa neitsyen merkissä. Mitähän tästä voi päätellä? mistä te löydätte ala- ja yläsolmuja?
... kyselee noviisi astroilija..

Jane
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #21 : 16.04.2006 18:31:19 »

Pakko osallistua tähän keskusteluun, kun olen paljonkin tutkaillut juuri menneitä elämiä astrologian kautta...
 Kuun solmut ovat siitä vain pieni osa.
 Ekax muistuttaisin 12. huoneen merkityksestä- tunnetusti karmahuone. Eli, mitä planeettoja siellä on, kertoo nykyisen elämän karmallisen luonteen.
 5. huone puolestaan viittaa yleisesti aiempien elämien kokemuksiin.
 Eikä unohtaa sovi toki SATURNUSTAKAAN- suurta oppimestariamme ja toiselta nimeltään "karmaplaneetta"! Missä huoneessa= elämän alue, jolla menneet kokemukset/karma useimmin tulevat esille?
 Merkkisijainti antaa viitteitä, minkä luonteisia kokemuksia kyseisellä elämänalueella voisi olla odotettavissa...
 Lopuksi tulisi vielä huomiota kiinnittää sulkeutuviin aspekteihin, jotka antavat viitteitä edellisiin elämiin liittyvistä ja nyt loppuun saatettavista asioista.

 neitsyt
tallennettu

Johanna
Bella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #22 : 19.04.2006 17:13:10 »

Osaakos joku neuvoa, mikähän on tuo orbi, jolla nuo solmujen yhtymät ym aspektit synastriassa on merkityksellisiä...?
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #23 : 19.04.2006 18:52:40 »

Orbi on näkemäsi aspektin ero tarkkaan aspektiin. Hitto, mitenköhän tämän nyt ymmärrettävästi selittäisi?
 Jos tarkka aspekti on vaikkapa 180 astetta ja orbi 5astetta, niin todellinen aspekti on silloin 185 astetta. Mitä suurempi orbi, sitä heikompi kyseinen aspekti on. Ja mitä pienempi orbi, sitä voimakkaampi aspekti on kyseessä.
 Joissakin aspekteissa suurin sallittu orbi on 2astetta ja enimmillään 8astetta. Jos orbi on tätä suurempi, aspektia ei yleensä huomioda aspektiksi lainkaan.
 Toivottavasti ei ollut liian monimutkaista.
tallennettu

Johanna
Bella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #24 : 20.04.2006 08:55:41 »

Juu, kiitos neitsyt-76... Lähinnä tässä tarkoitin sitä, että mikä on kuunsolmujen suhteen merkittävä orbi  :Smiley oli ehkä vähän sekava kysymyskin  Cheesy onko se esim. yhtymän ja opposition kohdalla tuo 8 astetta vai jostain syystä vähemmän? Kun minulla on se käsitys, että esim asteroideilla tuo merkittävä orbi on pienempi kuin planeetoilla. Eli siis miten kuunsolmun kanssa?

Bella
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #25 : 20.04.2006 10:06:17 »

Jos siis Saturnus ( saturnus ) kertoo karmasta eli mitä tässä elämässä saa korjata menneestä teosta... (tai jotain sinne päi?!?)
Miulla on  saturnus huoneessa 10. jousimiehessä (  jousimies )
Katselin tuolta tutkiskelu kohdasta...

Planeetta:  saturnus Kykyni luodarakenteita ja tunnistaa omat voimavarani

Merkki:  jousimies toimivat uusia haasteita ja ideoita etsien

Huone: 10. Uran, ammatin, aseman ja elämäntarkoituksen alueella


Mitä tämä siis kertoo miusta?
Mitä asioita miun pitäs oppia korjaamaan tai korjata?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #26 : 20.04.2006 14:27:03 »

Elikkä siis...  idiot2

Miulla on niinkun yläsolmu Oinaassa (2. huoneessa)
ja alasolmu vaa´assa (8. huoneessa).

ts. Miun pitäs lisätä oinaan hyviä puolia ja vähentää vaa´an huonoja ominaisuuksia... Niinkö?

Mitkäs on oinaan hyvät ja huonot puolet?
Entäs vaa´an?
Jotta tietäis "petrata" näitä ominaisuuksia...  Cheesy
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #27 : 20.04.2006 20:38:46 »

Bella! Sorry jos ymmärsin väärin alkuperäisen kysymyksen...
 Suurin sallittu orbi oppositiossa ja yhtymässä on 5astetta riippumatta aspektin tekijöistä eli myös kuun solmuilla.
 
 Jinx! Saturnus 10. huoneessa lyhyesti kerrottuna karman näkökulmasta vois kertoa, että haasteita tai voittoja tai molempia (riippuen muistakin tekijöistä) löytyy karmapohjaisina 10. huoneen teemoista: Liittyen toiseen vanhemmista, elämän ulkoisiin tekijöihin, päämääriin/tavoitteisiin, ammattiin, sosiaaliseen asemaan, ihmisiin, joilla on sinuun nähden käskyvalta ja yleisesti ottaen myötä/vastoinkäymisiin. Varsinainen tulkinta tulis niin pitkäksi, että jääköön se nyt tällä kertaa. Ajattele tuossa vaikka saturnusta suurena oppimestarina, ja katso, mitä se noissa luettelemissani asioissa voisi sinulle opettaa.
 Sitten lyhykäisesti oinaan hyvät ja vaa'an huonot:
 Oinas- aloitteellinen, intohimoinen, uusia asioita ajava, omaperäinen, johtava, optimistinen, itsenäinen/riippumaton...
 Vaaka: kyvyttömyys tehdä päätöksiä, muutosten pelko, riippuvaisuus ihmisistä/takertuminen (ei osaa olla yksin), välinpitämättömyys, laiskuus, liiallinen itsetietoisuus/itseihastus/itsekritiikin puute, taipumus vähätellä toisten elämäntyyliä...
 Siinäpä niitä. Toivottavasti auttaa eteenpäin.

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
timaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #28 : 30.04.2006 21:03:48 »

Hei! Olen vasta aloittelemassa tätä harrastusta ja tutustumassa planeettoihin ja hämmentynyt siitä, että nyt selvisi miksi kammoan pistooleita, rakastan katsella hevosia.. tuntuu siltä että kaikelle selittämättömälle elämässäni alkaa löytyä selitys! Varmaan viimevuosina herännyt viehtymys espanjan kieleen ja latinomusiikkiin tuo viestiä jostain edellisestä elämästä.. samoin monet muut lähiaikojen ja nuoruusvuosien kokemukset.

Uskallan ehkä kysäistä, että mitä merkitsee se, että minulla ja 4 v. tyttärelläni on molemmilla Saturnus kaksosissa 9. huoneessa? Ja että molemmilla tyttärilläni on kuunsolmut ravussa (toisella 8. huone, toisella 9. huone)? Ja että minulle läheisen mummoni kartassa on Aurinko kauriissa (jossa myös minun kuunsolmuni on)? Olemmeko tavanneet joskus aiemmin, onko meidät nyt tuotu yhteen?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 02.05.2006 15:16:32 »

Hei! Olen vasta aloittelemassa tätä harrastusta ja tutustumassa planeettoihin ja hämmentynyt siitä, että nyt selvisi miksi kammoan pistooleita, rakastan katsella hevosia.. tuntuu siltä että kaikelle selittämättömälle elämässäni alkaa löytyä selitys! Varmaan viimevuosina herännyt viehtymys espanjan kieleen ja latinomusiikkiin tuo viestiä jostain edellisestä elämästä.. samoin monet muut lähiaikojen ja nuoruusvuosien kokemukset.

Uskallan ehkä kysäistä, että mitä merkitsee se, että minulla ja 4 v. tyttärelläni on molemmilla Saturnus kaksosissa 9. huoneessa? Ja että molemmilla tyttärilläni on kuunsolmut ravussa (toisella 8. huone, toisella 9. huone)? Ja että minulle läheisen mummoni kartassa on Aurinko kauriissa (jossa myös minun kuunsolmuni on)? Olemmeko tavanneet joskus aiemmin, onko meidät nyt tuotu yhteen?

Yritän avittaa noissa kuunsolmuissa. Olen itsekin vielä aika aloittelija.
Nimen omaan kuun alasolmut kertovat edellisistä elämistä. Jos laittaisit teidän kaikkien kolmen alasolmun merkin ja huoneen tähän, voisin yrittää auttaa selvittämään edes hitusen. Alasolmu on yläsolmusta vastakkaisessa huoneessa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: