Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko ja kuumerkin tulkintaa?  (Luettu 4669 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anon75986
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 30.10.2019 16:07:31 »

Moikka,

Osaako joku tulkata mun yhdistelmää jotenkin:
Aurinkomerkki: Kauris
Kuumerkki: Oinas
Nouseva: Rapu

Olen ihmetellyt aina, etten ole varsinaisesti ole ihan täysin Kauriin luonteinen. Oon luonteeltani nopeakäänteinen, nopeasti innostuva, tunteellinen, suutun äkkiä ja lepyn nopeampaa jne. ja mitä vanhemmaksi oon tullut, sen enemmän tää tuntuu korostuvan Smiley Ilmeisesti tämä tulisikin tuolta kuumerkistä? Entäs tuo Rapu, miten se vaikuttaa?

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.10.2019 11:05:59 »

Aivan oikein analysoit, löydät itseäsi enemmän kuu- kuin aurinkomerkistäsi. Tämä on melko tavallista etenkin naisilla. Ei sillä, etteikö aurinkomerkillä ole väliä ja Auringon ja Kuun keskinäisellä suhteellakin. Kauris-Oinas-luonne voi olla ajoittain melko hankala ja särmikäs, koska kyseessähän on johtajatyyppi, joka joskus pyrkii johtajuuteen silloinkin, kun ei ole siihen valmis. Auktoriteettiongelmat ovat tavallisia ainakin nuorempana. Ehkä sitten vanhempana on helpompaa, kun omaa auktoriteettia ja asiantuntemusta on tarpeeksi. Kurinalaiset ja pitkäjänteiset projektit ja harrastukset kehittävät luonnetta.

Rapu-nousu vaikuttaa ulkonäköösi ja ulkoiseen energiaasi. Voit olla melko herttaisen oloinen, helposti lähestyttävä ihminen. Monet nousuravut ovat herkkiksiä ja tämän ominaisuuden kanssa ei ole aina helppo oppia elämään.

Tällaisella kartalla perustetaan joskus perhe aikaisin (etenkin jos sinulla on Aurinko 7. huoneessa). Korostan sanaa joskus. Silloin on pakko opetella tuota Kauriin vastuunottoa jo varhaisessa vaiheessa. Sitten toinen vaihtoehto on se työlle omistautuminen.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: