Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: osaisiko joku tulkita??  (Luettu 2842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rollin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 17.07.2006 00:36:28 »

Olen nähnyt kaksi kertaa unta, että olen ratsastanut hevosellani aurinkoisella ilmalla sateen jälkeen. (aurinko paistaa puut näyttävät kauniilta,pieniä sadelätäköitä) Katson eteenpäin nään auringon paistavan.Ratsastan mutkasta suoralle tielle, jossa on tien molemmin puolin muutama koivu ja hevostarhoja hevosineen. Ja molemmilla puolilla tietä koiranhäkit, joissa vihaisia tummia koiria. Ratsastaessani hevosella muiden hevosten ja koirien ohi hevoseni tuntuu pelkäävän enemmän rauhallisia hevosia kuin vihaisia koiria. En näe minne tie jatkuu ku aurinko paistaa.
mitä uni voisi merkitä??

kerran näin sellasta unta että ajoimme äitini kanssa autolla tiellä (molemmilla puolilla kuusia,pikitie) äiti ajoi,minä kyytissä. näin että meidän edellä tapahtui kolari.kaksi autoa jotenki törmäsivät? ja niiden takana oli kirkas tausta.

kummallisia unia,vaivaa mieltä   Undecided

kerran näin että naapurin rouvan selittävän äitilleni että kuinka hyvä arpaonni hänellä on että voittaa aina jotain    Grin

osaako joku selittää näitä,olisin todella kiitollinen.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 12:48:04 kirjoittanut rollin » tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 19.07.2006 22:27:34 »

Jaa'a, minulle tulee väistämättä tiestä mieleen elämä. Auto unissa ratkaisevaa on kuka autoa ajaa. Eli miten äitisi liittyy elämääsi ja mitä kolarit ovat oikeassa elämässä? Pelkoja riidoista äidin kanssa tms. Tunnetilat ovat hyvin tärkeitä, pelkäsitkö autossa vai tunsitko olosi turvalliseksi? Hevonen suurena ja lempeänä eläimenä voisi merkitä samaa, kuin äiti ohjaajan paikalla. Toisaalta hevonen on myös suuri ja pillastuessaan arvaamaton. Vihaiset koirat voivat pelästyttää hevosen ja saada sen hallitsemattomaksi. Jos unet liittyvät toisiinsa, luulen että nämä ovat nyt ne ratkaisevat asiat.

Siis, miten koet äitisi? Onko hän sinulle valvemaailmassa turvallinen kuski ja pillastumaton hevonen vai ajaako hän keskelle kolareita ja käyttäytyy pillastuneen hevosen tavoin koirien suututtamana. Onko sinulla riitoja äitisi kanssa vai viestivätkö unesi, että äitisi on turvasi ja tarvitset häntä kenties nyt ottamaan elämäsi ohjat käsiinsä ja kiinni ratista, jottet joudu kolareihin? Kaipaatko kenties neuvoja äidiltäsi. :Smiley

Pallo on nyt sinulla, jos tarvitset lisää vikkiä niin vastailes kysymyksiin, mutta saattoihan tämä tästä jo auetakin. Elleivät tulkintani olleet sitten täysin hakoteillä  Cheesy.
tallennettu
rollin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 20.07.2006 00:45:14 »

Niimpä tietysti..aivan suu loksahti auki kuin luin tekstiäsi..kyllä tämä tästä nyt aukesi, kiitos sinulle Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: