Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelityöskentelyä  (Luettu 4098 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« : 16.07.2006 11:10:32 »

Tässä opiskelun lomassa, liitän tähän muutamia harjoituksia näiden muutosenergioiden tehden työtään, joskus hyvinkin voimakkaasti  Smiley

Ohjeet löydätte esim Ihanat Enkelit / Diana Cooper kirjasta.

1.) Chakramuutokset / platinaportti energiat (=vapautumisen energiat)

4 ja 5 ulottuvuuden chakrat, platinaenergian ankkuroiminen (Korkeampien säteiden ankkuroiminen), muutokset, harjoitukset löydätte tästä kirjasta.

Ennen kuin voimme ankkuroida uudet chakrat ja energiat kunnolla, on tehtävämme vapauttaa tukkeutumia nk "vanhoista chakroista", kuuntele intuitiotasi, missä chakroissa oma muutosvaiheesi etenee ja minkä väriset ovat.

2.) Vapautuminen

- Mietiskely vapautuksen saamiseksi Karman Valtiailta

- Vannomiesi valojen purkaaminen

- Tämä harjoitus voi tehdä Arkkienkeli Mikaelin kanssa, eli energiatasolla katkaista sellaiset "siteet" (myös huolet, pelot, yhteiskunta, kollektiivinen rajoittuneisuus, psykkiset siteet muihin, EI SAA toteuttaa lapsiin!) jotka estävät Sinua/Läheisesi tai esim oman elämäntehtävän vastaanottamista, ohjeet löytyy myös kirjasta.

- Tarkastele myös rehellisesti oletko itse tiedostamatta luonut tällaiset siteet.

3.) Elämäntehtävä, järjestyksen palauttaminen elämään.

Arkkienkeli Gabriel ja kaksoisliekki Hope auttavat Sinua tämän asian kanssa, ohjeet myös kirjasta.

Sitten yksi hyvä kirja, jos olet Toipumisen Tiellä  Smiley

 -> Caroline Myss / Toipumisen Taito

Jos tuntuu siltä että kenttäsi on kuormittunut tai kannat vielä jotain mukanasi esim entisestä elämästä, voi seuraava harjoitus valoittaa tuota tilannetta, jos ei osaa eikä tiedä miten edetä kun "putsaa" kenttänsä:

- Ota A4 paperi, piirrä Itseesi siihen keskelle

- Visualisoi miltä kenttäsi mahtaa näyttää, millainen muoto, väri, kuinka monta "rengasta" on kehosi ympärillä tmv
Eli, piirri intuitiotasi kuunnellen, voit toki pyytää Oppaasi paikalle auttamaan.

- Kirjoita/pohdi ihan vapaasti, anna tajunnanvirran kulkea vapaasti, tutki, tunnustele, kuuntele.

Tämän jälkeen voit ottaa Enkeli kirjasi ja Oppaasi mukaan, pyytää lisäapua näiden asioiden vapauttamiseen.

Vapautumiseen, heräämiseen liittyvä, Erittäin Hyvä Kirja

-> Anthony De Mello / Havahtuminen

-> Wayne W. Dyer / Ota henkinen voimasi käyttöön

Lämmintä ja Aurinkoista päivää Kaikille!  smitten smitten




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2006 09:49:26 »

Kivat ohjeet.

Olen tehnyt valojen purkua ja elämäntehtävän hakua, joka on aika hyvin selvillä, mutta se voi ottaa niin monta muotoa, että huh. Paperit sen kun täyttyy mahdollisista tehtävistä, töistä ja niin edelleen. Mukaanlukien jo menneessä tehdyt projektit ja kysymys siitä, mitä todella haluan tehdä tästä etiäpäin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 18.07.2006 10:04:37 »

Minä ainakin olen ihan tukossa, joten täytyy perehtyä tarkemmin aiheeseen!

Kiitos, olit vastaus tämän aamuisiin mietteisiini...  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2006 14:06:53 »

Tässä opiskelun lomassa, liitän tähän muutamia harjoituksia näiden muutosenergioiden tehden työtään, joskus hyvinkin voimakkaasti  Smiley

...
2.) Vapautuminen

- Mietiskely vapautuksen saamiseksi Karman Valtiailta

- Vannomiesi valojen purkaaminen

- Tämä harjoitus voi tehdä Arkkienkeli Mikaelin kanssa, eli energiatasolla katkaista sellaiset "siteet" (myös huolet, pelot, yhteiskunta, kollektiivinen rajoittuneisuus, psykkiset siteet muihin, EI SAA toteuttaa lapsiin!) jotka estävät Sinua/Läheisesi tai esim oman elämäntehtävän vastaanottamista, ohjeet löytyy myös kirjasta.

- Tarkastele myös rehellisesti oletko itse tiedostamatta luonut tällaiset siteet.
...

Kiitos vinkeistä Pia Smiley

Tuo nimenomainen siteiden purkaminen oli ainakin minulle hyvin tärkeä ja voimakas - sain sitten sen jälkimaininkina aivan järkyttävän mutta upean muistuman omasta elämästäni joskus aikoja sitten. Se on vieläkin kesäntuoreena mielessäni näin vuosienkin päästä harjoituksesta, ja toivon jonain päivänä mahdollisuutta käydä katsomassa onko erääseen paikkaan säilöön jättämäni 'tavara' yhäkin siellä, kuten minun tuolloin on annettu ymmärtää 2funny
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2006 16:16:58 »

Kiitos Teille  smitten

Olipa tuo vapautumisen prosessi mielenkiintoinen, enkelikoulusta
aina tuonne "luolaikaan" asti Shocked, kyllä nyt tuntuu tippuvan vastaukset syliin kun kytkeytyy takaisin "rakkauden virtaan" ja tekee hieman taustatutkimuksia, sillai ihan reilusti peiliin kurkkaamalla ja nenä takaisin kirjaan, ajatukset virtaamaan  Grin

Itse asiassa olen aika haltioissani koko evoluution mielenkiintoisesta askeleista aina tähän päivään, kuinka ohjelmoidusti sitä "elää" pistäen automaattivaihteen (kollektiivinen kenttä) päälle ja ihmettelee että missä nyt mättää  tickedoff

Eipä nämä energiat ihan anna mennä kaappiinkan piiloon, tulee vain vastaus, että kukkuluuruu, nyt hommiin  Grin

Kannattaa tarkastella omia lapsuuden ja vanhempien ohjelmointeja reippaasti ja yrittää hahmottaa aina osan kerrallaan.

Yksi verivalakin muistui mieleen, josta energiahoitajani aikoinaan kertoi.

No, mutta minä jatkan tutkimuksia  smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: