Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 288453 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #375 : 23.04.2010 20:26:17 »

Kirjoittelin tässä opparin viimeisiä silauksia ja ihmettelin, minne opparin viimeinen osa oli mystisesti kadonnut. Huomasinpa sitten, että Word oli päättänyt ruveta lisäämään yksikseen tyhjiä sivuja oppariini ja oli parhaimmillaan menossa sivulla 3092 Grin
Grin  uglystupid2  2funny
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #376 : 23.04.2010 20:38:51 »

Huomioita Merkuriuksen perääntymisestä 1.huoneessa...

- minua on vaikea saada kiinni ja minun on vaikea saada muita kiinni. Sekoilemisia puhelinnumeroiden kanssa ja olen tiputtanut tänäänkin uuden puhelimeni maahan asvaltille huolimattomuuksissani varmaan kolme kertaa - vielä ei ole mennyt rikki (EIKÄ MENE *kiroaa*). Ja myös jos minut saa kiinni, en yleensä ehdi juttelemaan ollenkaan ja puhelut ja tapaamiset siirtyvät pitkälle, mikä ei ole tapaistani.

- sokerin vähennys aloitettu ruokavaliosta, sillä sokerisyöpöttely taas mennyt vähän yli äyräiden  crazy2

- päivinä, jolloin ajattelin, että olisi töitä, ei ole ollutkaan töitä, mutta päivinä, jolloin ajattelin ettei ole töitä, on töitä. Smiley

- Perääntyvä Merkurius yhdistettynä transiitteina menevään Mars neliö Neptunukseen ja voitte kuvitella en muista mitään mitä olen luvannut ja sopinut. Päässä pörrää ihan liikaa asiaa, neptunuskuplassa lillutaan ja perääntyvä merkurius siihen päälle niin eihän tästä käytännön elämästä meinaa mitään tulla (tai no kaurispainotuksella tulee aina, mutta itseä häiritsee pieni hämminki aina  Grin). Juuri pari päivää sitten suututin erään kaverin kun olin unohtanut että olin luvannut olla hänen kanssaan vappuna ja olin jo ehtinyt toisaalle suunnitella muuta...Järjestelyjä siis tiedossa, että molemmat saa saavat haluamansa (ja minä myös jossain sivussa)...
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 20:40:41 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #377 : 23.04.2010 21:10:11 »

Mulla tässä on mennyt ihan kivasti, välillä jopa loistavasti. Tänään tosin puhelin ei suostunut ottamaan virtaa ihan niiin millään tavalla, mutta sekin meni sitten ohi. Enempi noita paineita sitten tulee kun muilla tuntuu tökkivän nuo laitteet, puhekyky yms. Tosin mulla oli pari päivää merkkarin yhtymä merkkariin niin olipa aika loistavaa! Näin nimittäin parina yönä "selkounia" ja sain vastauksia asioihin mitkä ovat kaivertaneet mieltä, lisäksi kommunikointi oli mulle aivan ylihelppoa, jopa kaksi ulkomaalaista, jotka eivät ole puhuneet mulle ikinä suomea, enkä niiden tiennyt sellaista edes osaavaan alkoivat taaplata mulle asiaansa ihan sujuvasti.
Luulen, että merkkari härässä ei ole mulle mikään ongelma kun siellä se on syntymäkartallakin, mutta toisaalta ens viikolla tulee marsin neliö merkkariin ja tällä hetkellä on merkkarin oppositio uranukseen, että tuskin tuo ihan ongelmatontakaan tulee olemaan...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #378 : 23.04.2010 21:20:08 »

En päässyt eilen astro.com:iin millään- vai oliko se toissapäivänä.  idiot2 Yritin monta kertaa, ei vaan auennut.

Yks asia, mikä mua on askarruttanut näinä päivinä on nuo työehtosopimusneuvottelut.  Sepon videossa kun sanottiin, ettei pitäisi solmia mitään sopimuksia Merkuriuksen perääntymisen aikana.  Silti monella alalla on tehty sopimuksia, meilläkin toivottavasti pian.  Kummalle osapuolelle sopimus sitten olisi epäedullinen, jos neuvottelijat eivät ole tarkkana?

Töissä mokomat nauroivat mulle, kun ilmaisin huoleni Merkuriuksen perääntymisestä. Käsittämätöntä.    Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #379 : 23.04.2010 21:24:26 »

mitäs kun mun kuukausihoroskoopissa taas lukee, että tässä kuussa kannattaa ottaa kaikki työtarjoukset vastaan, jos vaan suinkin jaksaa, koska se on askel eteenpäin? Onko tämä nyt jotenkin oinaalle sitten eri juttu, mulla ainakin merkkari on härässä... onko se niin sitten kaikilla oinailla? Samaa myöskin sanoo Sepolta tilaama vuosihoroskooppi?


EDIT:
Nyt puhuin höpöjä, ei vuosianalyysissä ollut mitään mainintaa tuosta työtarjousten vastaanotosta, kuukausihoroskoopissa kylläkin on.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 21:31:29 kirjoittanut Renkiboy » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #380 : 23.04.2010 21:26:07 »

Mulla on tunne välillä, että olen muutaman ystäväni kanssa ainoat suhteellisen järjissään
olevat tyypit tällä hetkellä. crazy2
Porukka takkuaa mitä ihmeellisten asioiden kanssa
ja itsellä on näkynyt vain läppärin kanssa ongelmia -ilmeisesti sen software on syntynyt
aikaan, jolloin retroileva  merkurius tekee sille tepposia. crazy2

Mun  merkurius kauris Jouskari on viiletellyt täysin todellisuudesta veks eilen ja toissa päivänä
ja mä mietin jo, että soitanko sen psykologille ja haen sille jotain lääkitystä,
kun sieltä tuli niin ufo juttua, uglystupid2  esim. että se haastaa oikeuteen erään velkojansa,
kun se karhuaa siltä jotain laskua, minkä herra on itse unohtanut maksaa
ja kun mä kerroin sille kuin nelivuotiaalle lapselle, että kultaseni,
että laskut pitää maksaa tai niistä joutuu vaikeuksiin ja se on ihan normaali käytäntö,
niin se alkoi raivota mulle, kuinka asia ei ole niin ja  jousimies -tyyliin väntämään asiaa
ihan päälaelleen mitä ihmeellisimmillä sepustuksilla. buck2 crazy2 uglystupid2

No, sillä oli eilen  pahasti osuvan  merkurius r:n lisäksi kuu aspect_squ neptunus
ja herra ei todellakaan ollut tässä todellisuudessa tai edes maanpinnalla. crazy2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #381 : 23.04.2010 21:39:11 »

mitäs kun mun kuukausihoroskoopissa taas lukee, että tässä kuussa kannattaa ottaa kaikki työtarjoukset vastaan, jos vaan suinkin jaksaa, koska se on askel eteenpäin? Onko tämä nyt jotenkin oinaalle sitten eri juttu, mulla ainakin merkkari on härässä... onko se niin sitten kaikilla oinailla? Samaa myöskin sanoo Sepolta tilaama vuosihoroskooppi?


EDIT:
Nyt puhuin höpöjä, ei vuosianalyysissä ollut mitään mainintaa tuosta työtarjousten vastaanotosta, kuukausihoroskoopissa kylläkin on.

Mulla on myös Astro.comin mukaan nyt mitä parhaimmat hetket työ -ja rahajuttujen
eteenpäin viemisiksi menestyksekkäästi. Grin
Kai se on tuo syntymäretroileva  merkurius kaksoset tuolla omalla kartalla..? 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #382 : 23.04.2010 22:18:35 »

Taitaa olla yhen sortin astrologista idiotismia tää retromerkuriuksen kauhistelu,
kun on totuttu sitä syyttämään niin jatketaan samaan malliin  crazy2
Ei edes pyritä tai yritetä ajatella vaihtoehtoja, että mitähän muuta tässä vois olla pelissä tai mistä muusta vois johtua.
Esmes tuo astro.comin näkymättömyys, jonka itsekin havaitsin.
Eikös astro.com ole yhteisöllinen, astrologiaan paneutunut, kansainvälinen, tietotekniikalla toteutettu sivusto. Vesimiestä ja Uranusta? Mitä häh?
Eikös se pöytäkone, läppäri, kännykkä ole metallista materiaa, rakas tarvetyökalu, jota ilman olemme ilman "pääomaa"? Venusta ja Härkää, mitä häh?
 venus harka aspect_squ neptunus vesimies ja ääni häviää??
 neptunus 28  vesimies aspect_ssx uranus 28  kalat
ja  aspect_squ ja  aspect_sex venus 28  harka.
Venus Plejadien joukossa teittiä itkettämässä, ja eikös sillon aina syyttömiä pruukatakin syyttää? Mitä häh?
Voishan tuohon lykätä vielä yhen yodinkin,
 uranus aspect_sex venus
ja kärkenä Kassandra rx (oho, perääntyvä..) 27  vaaka.
Apollon eväsi hältä ennustustaidon ja kirosi mennessään.
Emme tiedä mitä tuleman pittää,
vaiko retrolla hyvinkin ennustamme? :Smiley
Ja Apollonhan taas oli auringonjumala,
ja jos nyt kukaan seuraa uutisia niin Aurinko alkoi purkautumaan yhdessä tulivuoren kera.
Että ehkä tuolla taivahalla tapahtuu paljon merkityksellisempiä asoita kuin maasta katsottuna yhen Merkuriuksen peräytyminen.
Ja samaa mieltä aamunsäteen et Mannisen kanssa,
kyllä minäkin näen oman retroVenukseni vahvuutena, speciaalina,
eihän sitä ole edes kuin seitsemällä prosentilla. coolsmiley

http://www.yle.fi/uutiset/tiede_ja_tekniikka/2010/04/nasa_julkaisi_huikaisevia_kuvia_auringosta_1629347.html

Ainiin,
se  aurinko on justika 3  harka eli  chiron :n löytöasteissa,
ja maapistehän on sitten 3  skorpioni:ia.
Haavoittuva maa, itsensä parantava maa,
 kuuneitsyt aspect_opp chironkalat.
Niin ja
Englannin kuningatarkin vasta täytti vuosia, 84,
ja hällä on PERÄYTYVÄ  saturnus 24  skorpioni MC:llä 25  skorpioni,
ja hyvin tuo näkyy pärjänneen,
taitaa vielä elää vanhaksikin tuolla retrollaan?
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 22:25:41 kirjoittanut nikki » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #383 : 23.04.2010 22:21:54 »

Yes, tarkastinpa opparin ja se ilmoitti olevansa 32 768 sivua pitkä ennen kuin jumahti. Onneksi minulla on varmuuskopiot tallessa, sillä tuo oppariversio lienee mennyttä kalua.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #384 : 23.04.2010 22:23:35 »

Nikille  coolsmiley


ja mitä kuvia. WOW smitten


hih, tuo opparin pituus Grin




edit. eikös se juttu mene niin, että ei  merkurius planeetta mihinkään peräänny, vaan se johtuu maan liikkeestä, että se näyttää siltä?


tai paremminkin sanottuna maan ja merkuriuksen ratojen suhteesta toisiinsa. kyllähän molemmat menee koko ajan eteenpäin karusellia auringon ympäri.


tavallaan perääntyviä planeettoja ei ole olemassakaan.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 22:26:05 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #385 : 23.04.2010 23:03:44 »

Ketkä ovat facebookissa, kannattaa käydä katsomassa Sepon videoita (astro.fi).. kun ne vielä toimivat..
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #386 : 23.04.2010 23:17:13 »

Niin noh, vitsiksi taukotuvassa sen mun 'huolestuminen' Merkuriuksen perääntymisestä oli tarkoitettu ja vitsinä se myös ymmärrettiin.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että tämän asian syyksi nyt on hyvä laittaa kaikenlaisia koneiden kaatumisia ja ohjelmistovikoja.  Sattuuhan noita muulloinkin, mitä silloin syytetään?  Mitä milloinkin, mutta itseä ei koskaan. uglystupid2

Mä olen sen verran tomppeli, että en tunnista näitä ajan laatuja itsessäni enkä elämässäni, en vaikka kuinka transiittilistoja kelaan edestakaisin. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #387 : 24.04.2010 15:18:22 »

Siis näkyyhän se retroileva  merkurius:kin tässä ajassa,
siis asioina, jotka mielikuvina vastaavat retroilua.
Ja liittyvät  merkurius:n kauppiaitten suojeluun ja rahaliikenteeseen,
siis ei aina välttämättä tähän kommunikointiin.
Konkreettisesti sain retrona pari laskua,
sain veron-palautusta
sain palautuspostissa yhen paketin takaisin, emme voi palvella, kyseistä tuotetta ei enää valmisteta,
lähetin pari postipakettia palautuspostissa takaisin, tuotteita, joita ei oltu edes tilattu.
Voihan silläkin olla merkitystä, mistä sijainnista planeetta lähtee retroamaan,
esmes itellä 5 huoneesta, siihen liittyy huvituksia,
itse asiassa taiteeseen ja kulttuuriin liittyviä kirjoitustehtäviä kouluhommina.
 merkurius pysähtyneenä 12  harka ja neliö omalle onnenpisteelleni,
että ehkei tää niin huonoa aikaa olekaan,
paitsi että laskujen summa on suurempi kuin palautuksen  Undecided

Sitten, koskapa retroilu ei niin hirveän kauan kestä, niin esmes kuunpaluukartta vois kertoa, mitä sen aikana vois tapahtua.
Itellä pari päivää sitten alkanut kuunpaluu,
 askendentti jousimies ja korkeakouluopiskelua,
 merkurius rx minuutteja vaille IC:llä,
eli kotona kirjoittamista ja kirjoittamista, pikkasen rästissä hommat,
 aurinko harka myös 3 huoneessa eli sen alueelle asiat painottuvat.
Lyhyt matka tiedossa, joka liittyy ystävään, jonka  aurinko on tuon pysähtyneen merkkarin lukemissa. Eli kyllä niitä yhtymiä elävään elämään löytyy kun etsii.
Ja tuonkin matkan pari jo perui.
Mihin se sitten kulminoituu?
Lunar oppo -kartalla  merkurius rx 4  harka aspect_squ oma kuu siellä 8 huoneessa eli missä myös tuo "alotuksen" onnenpiste oli.
Mitäs se sitten on suomeksi?
Että lopussa kiitos seisoo,
 kun nyt aloitan härän pitkäjänteisen työskentelyn,
kuun 10  neitsyt ollessa kolmiossa  merkurius rx 10  harka  Smiley

Sitten yks mikä tuli vielä mieleen,
tuo  uranus aspect_opp saturnus rx
ja monet noista sivustoista (muutkin kuin astro.com) ilmoittavat aikakatkaisusta
eli oisko siinä  saturnus ja hra Aika tasaapainoilemassa  uranus -yhteyksien kanssa?
Toisekseen mielikuvalla, että tietokoke tai TV on nykysin se "kotiliesi",
palvonnan kohde, keskus, fokus,
niin tuolla taivahalla on Lilith 22  vesimies aspect_opp vesta 22  leijona tarkkana,
minuutintarkkana omalla lunar-opolla.
Musta kuu, näkymätön energia, vastassaan keskittymien, ehkä ylikuormittuminen.
Jostain syystä tästä tulee mieleen varjohallitus koskapa  vesta kuvastaa myös yhteiskuntajärjestystä. Ja nuo merkit vielä yhteiskuntaa ja sen ilmaisua korostamassa.
Mielipiteen vapaus?
Oma Hades näkyy yhtyvän retro- merkurius :een justika,
käytännössä nauttien keskihapokkaasta, petrolisesta,makean yrttisestä, kevyen ? kukkeasta ja hedelmäisestä
maan antimesta..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #388 : 24.04.2010 15:28:26 »

Hyvää lauantaipäivää Nikki! Mukava kun sinua näkee!  smitten

Olisko s.kartan molemmat retroilevat siellä Venus ja Merkurius 1 asteen yhtymässä Ravussa, että nyt retroileva Merkuriuksen kosketus on lähinnä lämpöä herättävä (ikuinen optimisti  Grin).

Teimme pari päivää sitten lasten kanssa leirikoulumatkan. Sitä ennen oppilaat jostakin kumman retroilevan Merkuriuksen kollektiivipuolelta innostuivat joukolla maalaamaan (jätemaaleista) minulle sydämiä, värikkäitä, suuria ja pieniä, monenmuotoisia. Niitä ilmeistyi pöydälleni 20 kappaletta. Nauroin mielessäni, että sydäntä tässä tarvitaankin, kun vietämme leirillä yön. Ja lapset arvasivat sen.

Leiri meni ihmeen hyvin, toki muutama sukka ja housut katosivat. Kun tulimme koululle ja oli pikkuisen aikaa ennen kuin lapset haettiin pois, innostuivat lapset taas piirtämisestä ja värittämisestä. Pöydälle ilmestyi kasapäin perhosia ja iso joukko sateenkaaria!!!! Mistä nämä lapset tiesivät tämän kaiken? Sateenkaarenkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6598


Profiili WWW
« Vastaus #389 : 24.04.2010 15:44:53 »

Feminiininen viestintuoja, sateenkaaren jumalatar Iris on 20  oinas,
vaeltaa pitkin metsiä yhdessä kuun jumalattaren Dianan kanssa 20  oinas.
Pikkase vaille noviili Venukselle 29  harka, kohta itse asiassa tarkka,
että josko siinä sateenkaarta et butterflies,
taiteellista jälkeä,
ja noviilin  smitten hyväsydämeisyyttä?

Ap-kartallani retro  merkurius osuu nyt aspect_opp venus :lle ,joka itselle kuvastaa tytärtäni ja onpi tässä ollut semmottinen mukava tuokio kahen kesken pitkästä aikaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: