Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 284747 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 27.05.2008 15:59:11 »

 merkurius on nyt 21 astetta  kaksoset ja peruuttaa,
samoin  jupiter peruuttaa 21 asteessa  kauris:sta,
eli kvinkunssiaspekti eli ei taida "täydelliset" maa/kiinteistökaupat olla se päivän sana,tai mistäs sen tietää vaikka nämä kumoaisivat peruuttamisen??
sopimukseen voi olla vaikea päästä,
sitten kaiken hyvän lisäksi  chiron RX myös  aspect_con kuunsolmu vesimies 21 astetta kolmiossa,nuolemme haavojamme kun nettipankki syö rahamme,
 uranus 22   kalat  aspect_squ merkurius rx,yllätys yllätys,tulemme huijatuiksi,
uskoimme ja luulimme kaupan/viestinnän rehellisyyteen,
ja mikä laulaen tulee se viheltäen menee:
 neptunus 24  vesimies tekee vielä kolmiota,
hyvää päivää kirvesvartta...
että bisnesmaailmassa kohtaa ihmiskunta karmaansa?
oikeesti,konkretiaa,
nostin eilen automaatilla rahaa,sain tukun käteeni ja kone vaan säksättää että
"ota rahat,ota rahat" ,tarkistin summan ja siitähän uupui 50 euroo,
menin samantien pankkiin sisään ja sanoin asiasta ja lupasivat tarkistaa että summa kuittaantuu takaisin tilille viikon kuluessa,
mahtaneeko vikko riittää retromerkuriuksella??
että
olkaa tarkkoja!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 28.05.2008 13:06:52 »

Vaikuttaako se kaksosiin kun  merkurius on hallitsija, entäs  venus asioihin? Eikös se ollut jotain 3 vkoa tuollainen retro? 

With Venus in Gemini and Mercury turning retrograde there on May 26, many things will be out of your control, even love.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 13:12:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #32 : 28.05.2008 13:44:01 »

Ai hemmetti, taasko se pahalainen peruuttelee. Näköjään ajalla 26.5.-19.6., näin kirjoittaa asiasta AstrologyWeekly.

Huomasin kauhukseni, että olemme miehen kanssa TAAS varanneet lomamatkan juuri seuraavalle peräytymisajalle. Pitäisi varmaan olla käytössä astrologinen kalenteri yhdistettynä normaaliin päivyriin! Tai muistaa aina merkitä nuo peräytymisajat ylös...

Kirjoitin itse viimeksi näin, mutta tuo kyseinen matka itse asiassa peruuntui! Grin Varasimme uuden, enkä muistanut tsekata Merkuriusta senkään yhteydessä, mutta se sattui onneksi jo ajankohtaan jolloin merkurius on jo kääntynyt suoraksi. Smiley Tuo liikkuvainen kommunikaatiota ja kaupankäyntiä hallitseva planeetta peruuttelee oman karttani neloshuoneessa, joten saas nähdä mitä on luvassa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 28.05.2008 13:54:41 »

Jos transiitteina  merkurius  aurinko  venus on kaksosissa 8-huoneen kohdalla, ja Merkkari retrona - mitä se vaikuttaa siihen että ap kartalla  aurinko  merkurius on nelosessa???

Keksinpä aivan hassun selityksen; suvulta lahjana saadut kalusteet ovat hujan hajan kotona vielä, kun kellään ei aikaa laittaa niitä?? Kommunikointi tökkii? Joka vaikuttaa kotona tehtäviin muihin hommiin? No eihän 8-huoneen transiitit voi vaikuttaa 4- huoneeseen, mutta kasissa sinänsä  jupiter aspect_squ aurinko    venus aspect_squ venus   kuunsolmu aspect_squ venus -

Nyt vasta havainnon tein, kun mietin miksi aina tunnen vetoa erääseen tai on jotain, mikä pitää juttua kasassa. Meillä on lähes samoissa huoneissa samat transiitit! Esim nyt 3, 4, 5, 8, 9, 10 sillä erolla, että nelosessa minulla kuu (hänellä vitosessa) ja hänellä Merkkari menee 9-huoneen puolelle (siis, ei filosofian ja matkojen aika vai). Samoin heinäkuun alkupuolella 1 ,3, 4, 5, 9 huoneessa samat transiitit, vain 10-11 huoneissa yhden planeetan ero. Olipas havainto ap-karttojen lisäksi.

Kun taas exällä jne trans. planeetat menee ihan eri kohdissa, 8-9 huonetta eri suunnalla. Hänellä Merkkari vitosessa siis retroilee, ilmankos oli niin tyhmä puhelu. 
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 14:28:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #34 : 28.05.2008 16:05:32 »

Jaahas, minulla sitten varmaan jotain alitajuisia oikosulkuja kun Merkkari perääntyy 12.huoneessa.  idiot2
Ei kai sen tuossa huoneessa pitäis vaikuttaa opiskeluihin?

Tuntuu, että nyt on ylipäätään niin vaikeet kuviot ja raskaat energiat menossa, että vaikee enää sanoo mikä johtuu mistäkin.  crazy2 buck2

Elwyn, oletko sinä jo työsi palauttanut? Voi tavaton. Onnea!  Smiley

Mulla meinaa ihan viime metreillä iskee totaalinen uupumus, kiukku, kyllästyminen ja tuskastuminen.  Embarrassed
 tickedoff knuppel2 uglystupid2

tallennettu
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #35 : 28.05.2008 20:45:34 »

Mulla se peruuttaa 9. huoneessa. En tiedä, mutta auton jarrut päätti hajota (joskus toimii, joskus ei),onko se nyt liittyvää tohon matkustamiseen? Ja tekstarit ei mene perille ja mese kiukuttelee...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 28.05.2008 20:54:28 »

Minulla  merkurius peruuttaa tällä hetkellä 6. huoneessa ja tiedonkulussa töissä on välillä hankaluuksia. Niin itselläni kuin toisilla.
Töiden jatkosta ei ole vieläkään tietoa, olin tänään pomon juttusilla ja hän lupasi jälleen hätyytellä tiedon perään huomenna. Perjantai on takaraja.

Kerroin pomolleni että olisin kiinnostunut opiskelemaan työn ohessa, jos se vain on mahdollista... Sekin asia selvinnee kunhan selvinnee...

Mutta onneksi tuli kesä!! Cool
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 28.05.2008 21:05:46 »

Mietin tätä Merkuriuksen perääntymistä itsekin, jostain muistan lukeneeni, että tarkoittaisiko se myös vähän sellaista tyyliin "you can run but you can't hide"-tyylistä asioitten uudelleen plakaatille tulemista? Eli jos jostain on aiemmin menty vähän rimaa hipoen yli, niin nyt ei enää mennäkään?
Jos tämä sopii Merkkarille, niin omia kokemuksia riittää ja ehkä tulee myös lisää.

Tavallaan totta, tämä on "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää" -ajanjakso. Eli juuri nyt voi kaikki huonosti suunniteltu romahtaa vain siksi että on pakko nähdä kaikki uudesta näkökulmasta.

Jim Sher : "What I think is more important is that this is the time we all of us are having to evaluate important matters that will come up on their own. We will be reviewing things and always from a new perspective. There may be a willingness to look at the same old thing in a new way. And we may need to do just that."
Mercury retrograde .txt
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=8146.msg198904#msg198904

tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #38 : 28.05.2008 21:52:54 »

mulla se mokoma huiteloo kasi- ja ysihuoneitten rajamaastossa..  Shocked
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #39 : 28.05.2008 23:59:53 »

Elwyn, todella ymmärrettävä ja varmasti kohdallasi hyvä ratkaisu. Minullakaan ei ollut aluksi motivaatiota ollenkaan, mutta kas kummaa kun on vaan pakertanut ja pähkäillyt ja tuskaillut sen gradun kanssa niin johan kummasti tässä vaiheessa alkaa olla motivaatiota.  Grin

Olen kyllä tietoinen tuosta mitä sanoit ja tilanne on jotenkin ihan järjetön. Niin ja nythän puhutaan vielä siitäkin, että kun nämä vanhan tutkinnon suorittajat saivat kanssa gradunsa tehtyä niin tänä vuonna valmistuu ihan julmetun paljon maistereita... joten töitä ei kaikille tule riittämään.

Mutta mä oon nyt jotenki saanu rauhan tän asian kanssa. Motivaatio on nyt se, että kesken en jätä enää missään nimessä vaan teen loppuun. Ei valmis tutkinto koskaan ole haitaksi, jos ei hyödyksikään. Niin ja niitä töitä en edes jaksa miettiä vielä. Tajusin, että haluan pitää tämän urakan jälkeen ihan oikeasti hengähdystaukoa sopivalta tuntuvan ajan.

Mihinkään oravanpyörään en aio hypätä, vaan katson ihan rauhassa mitä elämä tuo tullessaan ja suunnittelen askeleeni sen mukaan.  smitten

Mutta kyllähän tuo silti vielä stressaa tuo valmistumattomuus lähinnä. En usko ennen kun on mustaa valkosella.  knuppel2 Sitä ennen.  Lips Sealed

Kuten hyvin tähän perääntyvään merkuriukseen sopii.  Wink

Hmm mulle ei ainakaan vielä oo hypänny mitään vanhoja juttuja silmille?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #40 : 29.05.2008 12:25:17 »

Mun merkkari perääntyy sitten 7. huoneessa... Ei ei ei sinne!! Tongue Mene pois sinä pahanilmanlintu!!  knuppel2 Cheesy

Mutta toisaalta siellä majailee myös aurinko ja venus yhtymässä, että kai asiat vois huonomminkin mennä.  angel

En ole kyllä huomannut vielä mitään vaikutusta - tosin en varmaan juuri koskaan ole huomannut peruuttavan merkuriuksen vaikutusta. Vaikkakin merkurius on vahvasti edustettuna kartallani. Kummaa...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #41 : 29.05.2008 12:38:12 »


...
Olen menossa ensiviikoksi
kuntoukseen Joensuun Kunto-Hoviin
- toivottavasti kaikki sujuu hyvin


Hei Ystäväin


Tällaiselta näyttää ensiviikkoni

venus  aspect_tri merkurius

***
Tarkka: 5.6.2008
Alkaa: 3.6.2008 Päättyy: 6.6.2008
Tänään saat äänesi soimaan hunajaisemmin
ja kynäsi kulkemaan kauniimmin kuin normaalisti.
Käytä toki tilaisuutta hyväksesi
ja soita vaikka juttulinjoille ellet muuta keksi.

Kuntoutukseen meno ensiviikolla,
joten ymmärtääkseni tämä on hyvä jakso



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #42 : 29.05.2008 12:56:58 »

Mulla se peruuttaa 9. huoneessa. En tiedä, mutta auton jarrut päätti hajota (joskus toimii, joskus ei),onko se nyt liittyvää tohon matkustamiseen? Ja tekstarit ei mene perille ja mese kiukuttelee...

Kyllähän nuo kaikki jutut liittyvät Merkuriuksen teemoihin, myös auto liikennevälineenä. Smiley Meillä töissä sähköpostipalvelin on lähetellyt ihmisille viestejä tuplana, työkaverin sähköposti kuulemma tökki muutenkin ja kotisivuillekaan ei hetkeen päässyt. Lounaspaikassa oli kaupunki ilmoittanut tämän päivän vesikatkoksesta vasta eilen myöhään iltapäivällä, joten söimme koko porukka "kenttälounasta" kertakäyttöastioilta. Tongue Tiedon myöhästyminen nyt ainakin liittyy retro-Merkkariin, mutta mietin miten vesi...no, ainakin tr kuu on parhaillaan kalat :ssa (ohittanut juuri Uranuksen) ja neliössä tuohon tr Merkuriukseen, sekä tr neptunus kolmiossa tr Merkuriukseen.

Peräytyvän Merkuriuksen aikana kuulemma kannattaa harrastaa tutkimustyötä tai muuten "kaivella vanhoja". No, eilen kirjoitin selostusta tutkimuksesta ja tänään olen töissä käynyt läpi, poistanut ja arkistoinut vanhoja sähköpostiviestejä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #43 : 29.05.2008 13:03:53 »

Kyllähän nuo kaikki jutut liittyvät Merkuriuksen teemoihin, myös auto liikennevälineenä. Smiley Meillä töissä sähköpostipalvelin on lähetellyt ihmisille viestejä tuplana, työkaverin sähköposti kuulemma tökki muutenkin ja kotisivuillekaan ei hetkeen päässyt. Lounaspaikassa oli kaupunki ilmoittanut tämän päivän vesikatkoksesta vasta eilen myöhään iltapäivällä, joten söimme koko porukka "kenttälounasta" kertakäyttöastioilta. Tongue Tiedon myöhästyminen nyt ainakin liittyy retro-Merkkariin, mutta mietin miten vesi...no, ainakin tr kuu on parhaillaan kalat :ssa (ohittanut juuri Uranuksen) ja neliössä tuohon tr Merkuriukseen, sekä tr neptunus kolmiossa tr Merkuriukseen.

Peräytyvän Merkuriuksen aikana kuulemma kannattaa harrastaa tutkimustyötä tai muuten "kaivella vanhoja". No, eilen kirjoitin selostusta tutkimuksesta ja tänään olen töissä käynyt läpi, poistanut ja arkistoinut vanhoja sähköpostiviestejä. Smiley

Kiitos Ajatus! Olen saanut tuplana sähköpostiviestejä ja tekstareita, ja ihmettelinkin että mitenkäs sattuikin...Olen myös arkistoinut pitkästä aikaa vanhoja meilejäni - hauskaa oli siis lukea viestisi juuri nyt!  Smiley ja työkseni "kaivelen vanhoja"... Wink
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 29.05.2008 13:13:21 »


Kyllähän nuo kaikki jutut liittyvät Merkuriuksen teemoihin, myös auto liikennevälineenä. Smiley Meillä töissä sähköpostipalvelin on lähetellyt ihmisille viestejä tuplana, työkaverin sähköposti kuulemma tökki muutenkin ja kotisivuillekaan ei hetkeen päässyt. Lounaspaikassa oli kaupunki ilmoittanut tämän päivän vesikatkoksesta vasta eilen myöhään iltapäivällä, joten söimme koko porukka "kenttälounasta" kertakäyttöastioilta. Tongue Tiedon myöhästyminen nyt ainakin liittyy retro-Merkkariin, mutta mietin miten vesi...no, ainakin tr kuu on parhaillaan kalat :ssa (ohittanut juuri Uranuksen) ja neliössä tuohon tr Merkuriukseen, sekä tr neptunus kolmiossa tr Merkuriukseen.

Peräytyvän Merkuriuksen aikana kuulemma kannattaa harrastaa tutkimustyötä tai muuten "kaivella vanhoja". No, eilen kirjoitin selostusta tutkimuksesta ja tänään olen töissä käynyt läpi, poistanut ja arkistoinut vanhoja sähköpostiviestejä. Smiley

No tämähän selittää kaiken.. Harmi vaan ettei mun luokanvalvoja taida pahemmin harrastella tätä astrologiaa..  Undecided Poissaoloselvitykset siis vähän hukassa. Ja minullakin jarrujen kanssa ongelmia! En jaksanu venkslata niitten kanssa joka ilta niin otin koko takajarrun pois tuosta moposta.. Nyt sitte hiljaksiin ajellaan. Eli siis pk-seudun liikkujat, pyydän anteeksi jos painan jossain risteyksessä takapuskuriinne kiinni..  Tongue Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: