Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Manifestointi - Mitä teen väärin?  (Luettu 2282 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 21.07.2019 17:02:01 »

Pitkästä aikaa taas täällä foorumilla Smiley Nyt on iso ongelma manifestoinnin kanssa. On käynyt pari kertaa huonosti, tässä viimeisin esimerkki. Olen katsonut Modern Family-sarjaa ja mielestä yhden päähenkilön kaltainen mies olisi aivan unelmamies minulla. En varsinaiseksi manifestoinut urakalla asiaa mutta tämä oli sydämmen toive ja mainitsin asiasta myös muutamalla henkilölle. Johan elämä yllätti ja tapasin juuri tämän päähenkilön kaltaisen ihanan miehen josta olenkin sanonut, että hän on paras ihminen jonka olen koskaan tavannut. Todella lempeä mutta myös jämäkkä ja omat rajansa tunteva ihminen. Mutta hänelläpä on myös perhe..ulkonäköä ja hiustenväriä myöten sama kuin tällä sarjan esikuvallaan. En toivonut tätä Sad Näin on käynyt aikaisemminkin. Mitähän minä teen väärin? En manifestoinut mielestäni unelmamiehelleni perhettä mukaan vaan ihan toivoin vaan tapaavani samankaltaisen kultaisen miehen. Nyt jäinkin tässä itse ulkopuolelle vaikka hän onkin minusta kiinnostunut niin asia ei tietysti tästä tule puoleltani etenemään. Jos olisi mitään vinkkejä niin olisin todella kiitollinen. 
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2019 20:16:34 »

Eiköhän Modern Familyn mies ole myös varattu?
- Mulle on käynyt kanssa sillai hassusti, että kerran haaveilin miehestä joka olisi kuin Donna Leonin komissarioi Brunetti. Eipä aikaakaan, kun eräs exä näytti naamansa. Kuin ilmiselvä Brunetti, Eikä todellakaan sovittu yhteen aikanaan. Oikein kuulin kuinka kohtalottaret tirskuivat. 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: