Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kädestä ennustaminen  (Luettu 117067 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #45 : 24.02.2012 11:09:10 »

Mulle sanottiin että iso M keskellä kämmentä (en muista mistä viivoista) on merkki kirjallisesta lahjakkuudesta.
Lämpimästi suositteli esim. päiväkirjaa. Auttaa kyllä suunnattomasti kun siihen kirjoittaa- helpottaa oloa kun pää/tunteet on sekaisin ja jostain syystä ne jäsentyy järkevämmäksi noin.

Tästä "M" merkistä en ole kyllä kuullut, mutta kirjalliseen lahjakkuuteen viittaa päänviivan päästä löytyvä kaksihaarainen haarukka, jota kutsutaan "kirjoittajan haarukaksi".

Mua kiinnostaa tämä aihe myös. Mulla on kasvanut muutaman vuoden ajan tuosta elämänviivasta ylöspäin lähtevä uusi viiva käteen ja nyt se on tavoittanut tuon päänviivan ja näyttää vielä jatkavan kasvuaan kohti sydämen viivaa. Mikä tää tämmönen oikein vois olla? Se on ihan yhtä paksu ja vahva kuin nuo muutkin viivat ja yhdessä tuon keskellä menevän "kohtalonviivan" kanssa ne muodostaa tohon keskelle kämmentä niinkuin ison M-kirjaimen. Tai W jos katsoo toiselta puolelta. Tämä oikeassa kädessä siis. Vasemmassa on myös tuo iso M, mutta se muodostuu kun päänviiva ja elämänviiva on yhtenäiset alusta ja sitten kohtalonviiva tekee toisen sakaran yhdessä sydämenviivan kanssa. Sieltä puuttuu tuo ylimääräinen, ylöspäin kasvava viiva kokonaan.

Olipa vaikea selvitettävä, pitäis varmaan olla kuva että ton tajuaa.. Mutta onko tietoa Ämmästä, minä en ole löytänyt?

Elämänviivasta ylöspäin kasvavat viivat ovat nk. vaikutusviivoja, jotka voimistavat sen alueen merkitystä mitä viivoja tai kohtia kädessä ne koskettavat. Merkitsevät henkilön omaa panostusta itseohjautuvaan päämääräänsä. Ne ovat siis positiivinen ja henkilön itsenäisyyttä vahvistava merkki, sillä ne kertovat henkilön aktiivisista pyrkimyksistä ja teoista oman elämäntehtävän ja omien suunnitelmien toteuttamiseksi.

Kannattaa huomioida, että nämä viivat tosiaan alkavat elämän viivasta, eivätkä sen alta venuskukkukulalta, jolloin merkitys olisi aivan toisenlainen!

Jälleen kerran tässä tapauksessa pitäisi nähdä koko käsi, ja viivojen asemat tarkemmin, että voisi lähteä veikkailemaan tarkempia merkityksiä vaikutusviivoille.










« Viimeksi muokattu: 24.02.2012 11:18:56 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #46 : 25.02.2012 12:24:34 »

Kiva kuulla että osui ilmeisesti kohdalleen ja olin avuksi. Mielenkiintoista, että vaikutusviivasi on kasvanut näinkin hiljattain.

Ja juurikin niinkuin sanoit, vasemmassa kädessä näkyvät valmiudet elämään. Itseasiassa joidenkin mukaan vasemmassa näkyy jopa edelliset elämät, kun taas oikea käsi kertoo tästä elämästä, ja siitä miten henkilö on valmiuksiaan ja lähtökohtiaan käyttänyt. Toki voidaan ajatella että oikeassa kädessä näkyy myös muita kohdattavia ja kohdattuja asioita.

Jos haluat voin yrittää katsoa kokonaisuutta kädestäsi, jos pystyt lähettämään skannatun kuva kämmenestäsi minulle esim. yv:na.
 
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #47 : 27.02.2012 11:36:32 »

Mitä tarkoittaa jos elämänviiva vasemmassa kädessä menee ristiin pään(?) viivan kanssa? Oikeassa ne vain yhdistyy..
tallennettu

MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #48 : 28.02.2012 20:41:02 »

Mitä tarkoittaa jos elämänviiva vasemmassa kädessä menee ristiin pään(?) viivan kanssa? Oikeassa ne vain yhdistyy..

Yleensä tarkoittaa sitä, että on riippuvainen muiden mielipiteistä, eikä ajattele itsenäisesti -ainakin jossain vaiheessa elämää. Mutta tulkinta riippuu myös viivojen ominaisuuksista. Erityisesti kohta mistä risteävät olisi tulkinnallisesti ratkaiseva.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #49 : 28.02.2012 20:45:53 »

Onkos sulla Moooooona mitään ideaa tuohon, kun vasurissa elämäviivalta lähtee kaksi päänviivaa? Toinen on vähän heikompi, että lasketaanko se sitten vaan haaraksi?
Oikeassa tätä tuplapäänviivaa ei ole.
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #50 : 29.02.2012 13:00:36 »

Onkos sulla Moooooona mitään ideaa tuohon, kun vasurissa elämäviivalta lähtee kaksi päänviivaa? Toinen on vähän heikompi, että lasketaanko se sitten vaan haaraksi?
Oikeassa tätä tuplapäänviivaa ei ole.

Jos päänviivasi lähtee (lähtevät) elämänviivastasi, tarkoittaa se, että elämän alkupuolella muut vauikuttavat ajatteluusi voimakkaasti. Tuplapäänviiva tarkoittaa mielen ja ajattelun monipuolisuutta ja hajautuvia kiinnostuksen kohteita. Henkilö kykenee elämään kahtiajakautuneen ajattelunsa kanssa,ja voi pitää ne erillään. Persoonallisuudessa voi tämän vuoksi olla kaksi eri puolta.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #51 : 29.02.2012 14:48:31 »

Mitä tarkoittaa jos elämänviiva vasemmassa kädessä menee ristiin pään(?) viivan kanssa? Oikeassa ne vain yhdistyy..

Yleensä tarkoittaa sitä, että on riippuvainen muiden mielipiteistä, eikä ajattele itsenäisesti -ainakin jossain vaiheessa elämää. Mutta tulkinta riippuu myös viivojen ominaisuuksista. Erityisesti kohta mistä risteävät olisi tulkinnallisesti ratkaiseva.


No, viivat risteävät etusormen ja keskisormen välin kohdalla (onkohan tuo tarpeeksi sekavasti ilmaistu  uglystupid2). Elämänviiva mulla haarautuu ranteen päässä ja nyt kun tarkemmin katsoin niin yhdistyy myös sydämen viivaan etusormen alla. Muuten on hankala tuo kämmen, kun on kuiva ja ehkäpä siksi viivoja täynnä  2funny
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #52 : 02.03.2012 12:07:22 »

Onkos sulla Moooooona mitään ideaa tuohon, kun vasurissa elämäviivalta lähtee kaksi päänviivaa? Toinen on vähän heikompi, että lasketaanko se sitten vaan haaraksi?
Oikeassa tätä tuplapäänviivaa ei ole.

Jos päänviivasi lähtee (lähtevät) elämänviivastasi, tarkoittaa se, että elämän alkupuolella muut vauikuttavat ajatteluusi voimakkaasti. Tuplapäänviiva tarkoittaa mielen ja ajattelun monipuolisuutta ja hajautuvia kiinnostuksen kohteita. Henkilö kykenee elämään kahtiajakautuneen ajattelunsa kanssa,ja voi pitää ne erillään. Persoonallisuudessa voi tämän vuoksi olla kaksi eri puolta.

Thanks  smitten
Molemmissa viivoissa on vielä haarukka päässä, että ajatukset kyllä lentelee, juu Cheesy
Kahtiajakautuneen; tai vielä useammallekin taholle; ajattelunkin kanssa elämisen tunnistan....usein semmoinen olo, että ymmärrän jostain liian monta puolta, enkä siksi ole aivan varma, mitä siitä itse ajattelen. Mutta ehkä sitä ei tarvitse mitenkään kiveen kirjoittaakaan. Persoonallisuudessa on eri puolia riippuen aina tilanteesta.
Koska oikeasta kädestä tämä toinen viiva puuttuu tarkoittakohan se sitten sitä, että olen jotenkin yhdistänyt nämä kahtia jakautuneet aatokseni, ja menen sillä, vai enkö ole ottanut käyttöön moista voimavaraa ollenkaan? Hmmm  Undecided
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #53 : 02.03.2012 12:50:10 »

Minullakin on kirjoittajan haarukka päänviivan päässä, molemmissa käsissä. Käteni on täynnä kaikenlaisia tähtiä ja ristejä ja rukseja. En tiedä mitä ne tarkoittaa. Nyt huomasin, että mulle on ilmestyny sydämen viivan yläpuolelle sellainen ikään kuin varjosydämenviiva, joka alkaa keskisormesta ja kaartaa hieman sydämen viivaa kohti ja siitä nousee taas pikkurillin alle ihan kämmenselän rajaan asti. Mitä tällainen "varjoviiva" voisi tarkoittaa onko kenellekään tietoa?
tallennettu
iloinenvalo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #54 : 13.03.2012 13:07:06 »

Tätä ketjua lukiessani. Huomasin, että sydämenviivani alku on kolmihaarainen. Mitä sitten tarkoittanee? Cool
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: