Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lonkkakuluma  (Luettu 15295 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 31.08.2006 18:58:33 »

Olen suositellut lääkäriä jne, eiköhän rouva ole jo päättänyt mitä tekee.. neuvoja on välitetty kiitos!  Kiss Kiss Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 04.01.2007 16:08:44 »

Leikkaus lienee edessä ja kalliit magneettikuvaukset ja korvauksiakin haetaan jo. Ehkä fyysinen vamma lopultakin kasvattaa henkisesti, jos me valitsemme tilanteemme? Olen itse tottunut lähinnä tunnetason tuskiin, niin että fyysisiä en juuri tunnekaan.

Hän on lempeämpi ja hyväntuulisempi kuin viime vuonna, vaikka valittaa tuskia. Toivon että lekurit näkee mitä tehdä!  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 14.06.2007 21:14:17 »

No nyt on tilanne sellainen että minun pitänee ottaa eräästä firmasta hieman vastuuta tai ainakin patistella arvon rouvaa siihen, että pyytää firman hallitusta hoitamaan asioita, en tullut ajatelleeksi että tästä oli kyse.

Siis siinä että minua koko ajan ohjataan hoitamaan firmaa, jota en halua. No voinen hoitaa jotain mitä osaan, kuten kokouksia ja tietokonejuttuja, mutta ihan kaikkea ei. Palkanlaskennat markkinoinnit jne.

Tilanne on hupaisa koska hänen suvussaan ei ole miehet millään menneet lekurille ennenkuin esim joku tyrä on kasvanut valtaisaksi. Piti siis ensin koettaa selvittää mikä ketäkin rassasi töissä ja mikä loukkasi, jos se nyt selvitti, mutta sitten itse asiaan eli leikkauksen ajan järjestelyihin. Hupaisa kyllä hänen firmansa hallituksen jäsen on opastanut minulle meditaatiota, mutta nyt täytyy puhua tällekin ihan käytännön asioista.

Eli täytyy nyt sitten joustaa vähän kummallisesti, liittyykö syksyllä alkavaan Uranus kasiin vai minne, samalla Chiron kuusi ja Saturnus kaksi.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 13:00:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
greenman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #18 : 21.06.2007 22:15:05 »

Minkälaista hoitoa sukulaisesi on tähän asti saanut? Mulla itellä on kanssa kulumaa vasemmassa lonkkanivelessä, joka lienee saanut alkunsa vuosia kestäneestä virheasennosta. Olen käynyt muutaman kerran kansanparantajalla ja jäsenkorjaajalla, jotka laittoivat paikoilleen lonkkanivelet ja vähän muutakin ja kivut on sen jälkeen vähentyneet melkein olemattomiin. Sanoisin, että kannattaa ehdottomasti käydä jollakin ammattitaitoisella niksauttajalla ennen kuin edes harkitsee tekoniveliä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 22.06.2007 12:59:56 »

Hän on kuullut kalevalaisesta jäsenkorjaajasta, mutta tuskinpa on käynyt. On tainnut käydä vesikävelyssä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: