Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettakoulut  (Luettu 26221 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 11.07.2006 22:39:27 »

Eräässä menneen elämän analyysissa jonka luin, sanotaan että olen ollut mm Merkuriuksessa ja Saturnuksessa Maa-elämien välissä.-Onko tämä yleinen käsitys, että olemme olleet muilla planeetoilla tässä Aurinkokunnassa, ja miten monta elämää missäkin?

Mikä on muuten Maa-planeetan antama "ominaisuus" jos se olisi aspektina muualla vietetyssä elämässä? Tyyliin Maa konjunktio Venus?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 12.07.2006 14:25:26 »

Maan tehtävä on opettaa karkean materian hallintaa äärimmäisen jähmeässä olomuodossa, universaalin rakkauden toteutumista haasteellisessa ympäristössä, tunteiden ja ajatusten hallinnan mestariutta. Maan tehtävä on myös auttaa tuntemaan rakkautta kaikkea, niin materiaa kuin sen takana oleva henkeä kohtaan. angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2006 21:23:09 »

Juu mutta olemmeko välillä muilla planeetoilla?

Serkkuni on hyvin aineellinen ja fyysinen oik. kaikki heistä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 13.07.2006 11:27:40 »

Olemme, ja kauempanakin. Grin

Ei kannata liikaa keskittyä aineellisiin rajoituksiin. Tietoisuutemme on suurempi kuin tiedämmekään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2006 11:49:55 »

MINÄ inhoan kaikkia aineellisia rajoituksia ja tajuntani lentää ties minne. Olen vain yrittänyt olla materialistisen miehen ja serkkujen seurassa, etten olisi niin outo lintu, myös sukulaiset tässä energiassa kiinni. Kai maapallollakin joku merkitys on ja sen historioilla.. laugh

Mutta joka tapauksessa, miten tuosta saisi tarkemmin tietää että missä olemme maaelämien välillä, missä ulottuvuuksissa? Minulla ei ole kuin tuo Unio Mystican teksti ja eräs kanavointi liittyen pleiadilaisiin, niistä voin saada kanavoijien kautta lisää tietoa ja kirjojen. Itsellä ei ole yhteyksiä vaikka tiedän että tietoisuus liikkuu koko kaikkeuden läpi.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 11:51:58 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #5 : 27.08.2006 14:29:22 »

Eläminen muilla planeetoilla kuulostaa mielenkiintoiselta. Smiley Kerrottiinko sinulle millaista elämä oli Merkuriuksessa ja Saturnuksessa? Tällaista fyysistä elämää se tuskin on ollut kun noilla planeetoilla ei voisi elää.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Intimaria
Vieras
« Vastaus #6 : 27.08.2006 18:53:43 »

Eräässä menneen elämän analyysissa jonka luin, sanotaan että olen ollut mm Merkuriuksessa ja Saturnuksessa Maa-elämien välissä.-Onko tämä yleinen käsitys, että olemme olleet muilla planeetoilla tässä Aurinkokunnassa, ja miten monta elämää missäkin? 

Minulla on tuo samainen tulkinta menneistä elämistä. Siinä sanotaan lisäksi, että olen hengaillut enemmän muilla planeetoilla kuin maassa  Grin, missä olen aika tuore tapaus. Ja tällä selitetään niitä vaikeuksia, joita koen suhteessa fyysiseen elämään.  Smiley

Tuo analyysihan perustuu kait Edgar Caycen juttuihin.

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 27.08.2006 19:01:44 »


Minulla on tuo samainen tulkinta menneistä elämistä. Siinä sanotaan lisäksi, että olen hengaillut enemmän muilla planeetoilla kuin maassa  Grin, missä olen aika tuore tapaus. Ja tällä selitetään niitä vaikeuksia, joita koen suhteessa fyysiseen elämään.  Smiley

Tuo analyysihan perustuu kait Edgar Caycen juttuihin.



Minusta tuntuu että olet ollut korkea hallitsija Maassa, ehkä Egyptissä. Lisäksi olet elänyt Jeesuksen aikana yhtenä opetuslapsena. Olenko väärässä?
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #8 : 27.08.2006 19:08:55 »


Minusta tuntuu että olet ollut korkea hallitsija Maassa, ehkä Egyptissä. Lisäksi olet elänyt Jeesuksen aikana yhtenä opetuslapsena. Olenko väärässä?

 Grin

 Huh

Ei vaan, siinä lukee tietenkin kaiken tuonkaltaisen LISÄKSI, että olen hengaillut muilla PLANEETOILLA kuin Telluksella ja "otollisen" tai "ei-otollisen" syntymäajankohdan vuoksi syöksyin maahan (synnyin siis) "haastavassa" tai jossakin muussa planeettojen keskeisessä aspektissa, mikä jätti jälkensä minuun oliona.  Wink

Menneiden elämien tulkinta perustuu syntymä ajankohtaan, mutta siis vuosisatoja aikaisemmin kuin minä, syntyneiden elämiin. Eli minä olisin samanlainen kuin nuo edelliset xx.xx.xxxx päivänä syntyneet.   crazy2
« Viimeksi muokattu: 27.08.2006 21:32:58 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #9 : 27.08.2006 19:24:00 »

En ollut sama hallitsija.  Wink

(enkä halua puhua asiasta enempää)

En arvannut vaan tiesin, tuo gnost näet alkaa ja on jo alkanut toimia.
Taidan tietää sinusta muutakin, olitko kenties tällä foorumilla ennen eri nikillä?
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #10 : 27.08.2006 19:35:46 »

En ollut eri nikillä. Alunperin intiraymi, sitten inti ja nyt intimaria.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #11 : 27.08.2006 19:38:10 »

Ahaa, no vähän meni pieleen.  Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #12 : 27.08.2006 20:08:11 »

Planeettakoulut eivät pääty meidän universumiimme laisinkaan vaan maassa on myös kauempaankin inkarnoituneita sieluja.  Smiley

Jotkut inkarnoituvat vain maahan mutta jotkut sielut käyvän välillä muilla planeetoilla ja tasoilla.

Maahan on ollut kova tunku, koska tämä on yksi primitiivisin oppipaikka ja täällä oppii yhden elämän aikana monia asioita ja mahdollisuudet karmalliseen puhdistumiseen ovat ihan omaa luokkaansa. Tosin varmasti osan muualta inkarnoituvien motiivi on täällä tässä inkarnaatiossa muu kuin oman karman puhdistaminen -pikemminkin muiden väreilyn ja tietoisuuden tason nostattaminen ja kehityksen tukeminen.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 27.08.2006 20:21:36 »

Isi joskus minulle puhui että tuolta me tullaan, Seulasilta, ja osoitti taivaalle. Ja tuolta tulee myös jonkin verran populaa tänne, hän sanoi ja osoitti Siriusta.

Ja kiitoksia Aniara mielenkiintoisesta infosta, olenki usein pähkäilly että mitäs tämä tällainen Tellus sitten hohkaa tuonne muille planeetoille... Vielä jatkokysymystä aiheeseen; edustaako Tellus sitten maa-elementtiä? Ja onko se kiinteä, johtava vai muuttuva?
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #14 : 27.08.2006 21:39:07 »

Tämä Tellus on ainoa paikka, jossa sielu unohtaa sen kuka on.. saa itse luoda oman todellisuutensa jokaisessa elämässä..
elämäähän on muillakin planeetoilla.. fyysinen tietoisuus vaan ei sitä voi nähdä.. kuten ei Telluksellakaan nähdä yleisesti muita tasoja.. Cool

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: