Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: väkivaltaisuus ja agressiivisuus  (Luettu 25622 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 10.07.2006 17:38:45 »

Nyt on tullut isoja kiviä tähän itsetuntemuksen matkalle...mistä kohtaa voisi löytyä väkivaltaisuuteen viittaavia aspekteja tai muuta siihen liittyvää syntymäkartalta. onko se siirtynyt isältä pojalle huomaamatta, vaikka poika on aina vastustanut ja inhonnut isänsä käyttäytymistä?  knuppel2 kun hermo menee, niin helpompi on lyödä seinään kuin vain nielisi kiukkunsa. jos joku viitsisi vilkaista karttaa ja kertoa mitä siellä näkyy... Cry
29.2.1984 lappeenranta, 17:34

omat taidot ei riitä, vaikka kovasti haluaisinkin  Huh
 angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 10.07.2006 19:03:14 »

Voisiko olla esim. jotkut marsin ja pluton aspektit mahdollisesti. Muistelisin että omalla kohdalla kun lueskelin mars-pluto oppositiota niin törmäsin tulkintaan jossa puhuttiin myös väkivallasta. Mutta itse en voi sietää väkivaltaa, sen sijaan olen törmännyt väkivaltaisiin ihmisiin vaikka onneksi itseäni kohtaan ei väkivaltaa olekkaan käytetty Embarrassed
Sanokaa jos olen väärässä
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.2006 21:41:52 »

ITsekin olen väkivaltainen kun suutun...  Embarrassed En välttämättä ihmistä kohtaan, vaan ihan mitä vaan kohtaan.. PAITSI eläimiä! Ja suuttuessani olen hullu, ihan kuin päässä napsahtaisi ja sitten en näe ketään ympärilläni.. se on ihan sairasta  Sad Täytyy mennä katsomaan löytyykö pluto-mars aspekteja...
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #3 : 10.07.2006 23:53:27 »

Minä olen myös melko temperamenttinen; todella raivostuessani ei käsi kajoa onneksi muuhun kuin elottomaan (okei, jos sitä yhtä viherkasvia ei lasketa.. Embarrassed) eli astiat lentävät. Minun kartassani on paljon skorppionia; Mars, Saturnus ja Pluto. Eräässä tulkinnassa minulle sanottiin ainakin tuon Mars skorpparin aiheuttavan heikkoutenaan raivoamista, riitelyä jopa väkivaltaisuutta..  tickedoff Ja todettiin myös, että on taipumusta rankaista itseään melko kovakätisesti jos asiat eivät suju niin kuin pitäisi.

 Shocked Kääk.. Kohtahan tässä alkaa itsekin pelätä itseään..



tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.07.2006 10:04:19 »

skorpioniin sinällään jo liittyy nuo hallitsemattomat raivonpuuskat,
ihan kuin eiliset raekuurot ukkosen myötä,
onhan mars myös skorpionin planeetta oinaan ohella,
(stellium  skorpioni)
mutta osaa  mars leijona:kin huitaista tassullaan kynnet ojossa ja vilauttaa raateluhampaitaan...
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #5 : 11.07.2006 11:08:51 »

noniin, mars skorpparissa, pluto skorpparissa ja saturnus skorpparissa. eipä ole ihmekkään, et kun suutun niin saattaapi tavarat hajota. on tää ihmeellistä.  :Smiley
sit kun oppisi vielä hallitsemaan niitä kiukkupuuskia, ettei kävisi vaan mitään. aivan kuin aquarius sanoi, ihan kuin päässä napsahtaisi ja sit silmissä sumenee, ja kohta huomaa et ei voi olla totta, seinässä reikä  Lips Sealed ja sit pääsee itku  Cry
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2006 16:46:36 »

Mulla myös tuo Mars Skorpionissa ja vielä ykköshuoneessa. Ja lievästi sanottuna agressiivinen pohjavire kyllä persoonallisuudessani. Lähipiirissäni olen kyseenalaisen kuuluisa hillittömistä raivopuuskistani Embarrassed. Elottomat esineet saa kyllä kyytiä herkästikin ja joskus tuntuu, että elollistenkin kohdalla väkivallan teot estää vain tietoinen mielenhallinta Sad.

Luulen, ettei Kuu Oinaassa myöskään auta asiaa. Tunteet kuohahtavat helposti, eikä niitä aina osaa käsitellä ja suodattaa kaikkein kehittyneimmällä ja rakentavimmalla tavalla. Toisaalta tuon Oinas-Kuun vaikutuksesta (luultavasti) myös lepyn nopeasti. Viha ja raivo räjähtää hetkessä silmittömäksi, mutta roihu sammuu salamannopeasti. En ole koskaan ollut pitkävihaista sorttia ja mun on aina ollut vaikea ymmärtää sellaisia ihmisiä (kuten esim paras ystäväni), joka taas todella harvoin jos koskaan räjähtää kunnolla, mutta saattaa hautoa pitkäänkin kaunaa mielessään jotain ihmistä tai asiaa kohtaan.

Pluto ja Saturnus ovat sentään, onneksi, Vaa'assa, mutta sijaitsevat lähellä askendettia kuitenkin mahdollisesti myös tuoden siis omia voimakkaita ja vaativia energioita persoonaani. Vaikka Saturnuksen voisi toisaalta ajatella tuovan myös sitä vihan keskellä kaivattua itsehillintää. Harmi vain, kun lymyää siellä 12. huoneen kätköissä, enemmän tiedostamattomassa kuin tietoisessa.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 11.07.2006 19:52:48 »

Eräällä henkilöllä on  aurinko kauris ja  askendentti leijona...miten teidän mielestä tällaiset sijainnit vaikuttaa? tickedoff
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #8 : 11.07.2006 22:37:27 »

Nuo piirteet näkyvät monesti yllättävän hyvin myös keskipisteistä. Tosin kartta on aina kokonaisuus, eikä ainoastaan yhtä tekijää voi syyttää. Voisin kuvitella, että huono Merkurius ja pari kuvioon sopivaa tietyntyyppistä keskipistesijaintia tai muuten ikävää aspektia pistää sitten nyrkit puhumaan verbaalisen kommunikoinnin sijaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 11.07.2006 23:01:28 »

Minun kokemukseni mukaan Kalamiehissä on määräilevyyttä ja aggressiivisuutta, vaikka yhtaikaa voivat olla luovia, taiteellisia ja bisneksissä kykeneviä, tunnen kolme.

http://www.suomi24.fi/horoskoopit/

Jousimies - 11.7.2006

Jousimies    Viihdyt kotosalla arkisten askareiden parissa, eikä
 tietyt ikävät velvollisuudet nyt saa sinulta pienintäkään huomiota.
 Nauti olostasi.

*Toimi joukkarille, toimiiko sivu muille merkeille?

http://koti.mbnet.fi/neptunia/xideal2.htm
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10 : 11.07.2006 23:27:50 »

Samoilla linjoilla edellisten kanssa, että mars-pluto sijaintia kannattaa tarkkailla.
Jotenkin voisin kuvitella että pluto ykköshuoneessa, lähellä askendanttia, voisi tuoda persoonaan lisää salailun tarvetta ja kykyä elää läpi vaikeita aikoja, mutta myös kykyä julmuuteen...

 aurinko kaksoset
 kuu kaksoset
 askendentti vaaka
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.07.2006 00:36:39 »

pluto lähellä askendanttia on julma itselleen,rankaisee itseään vihassaan
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #12 : 12.07.2006 01:14:12 »

pluto lähellä askendanttia on julma itselleen,rankaisee itseään vihassaan

Hmph.. Minulla on Pluto skorppionissa ja 1. huoneessa. Ja kun tosiaan tuo Marskin on siellä skorppionissa. Tällä on siis tekemistä sen kanssa, että murrosikäisenä olin kovinkin itsetuhoinen..? Olin ääriäni myöten täynnä vihaa ja purin sitä itseeni, esimerkiksi viiltelemällä itseäni..  Cry

Jotenkin voisin kuvitella että pluto ykköshuoneessa, lähellä askendanttia, voisi tuoda persoonaan lisää salailun tarvetta ja kykyä elää läpi vaikeita aikoja, mutta myös kykyä julmuuteen...

En tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitat tuolla salailun tarpeella..  idiot2 Voisitko koettaa selventää hölmölle..  Embarrassed
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 12.07.2006 08:11:40 »

Itse en ole samaa mieltä tuossa julmuudessa. Miehelläni on pluto suoraan askendantilla akselin päällä ja hän ei kyllä ole lainkaan julmuuteen taipuvainen, ei edes agressiivinen. Tosin sulkee kyllä kaiken helposti sisälleen eikä osaa jakaa tuskaansa muiden kanssa. Eli ehkä julma kuitenkin itseään kohtaan, mutta ei muita  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #14 : 12.07.2006 09:47:49 »

anders84,

Laitoin tähän näkyviin näitä planeettasijainteja, jotta joku osaavampikin voi niistä halutessaan jotain sanoa.

Katsoin tuota karttaa ja ihan näin harrastelijalle osui silmiin tällaista:

 mars aspect_con saturnus skorpionissa kolmannessa huoneessa, jotka neliöivät vesimies -Kuuta viidennessä huoneessa.
Mars tekee myös oppositiota Chironille härässä yhdeksännessä huoneessa.

Tuo  mars aspect_squ  kuu tuo kyllä ihmiseen lyhytpinnaisuutta ja rahähdysalttiutta. Kun skorpioni -Mars  sattuu vielä sijaitsemaan kommunikaation huoneessa, voi "viestintä" tosiaan olla aikamoista raivoamista.

Näinköhän tuo Saturnus yhtymässä Marsiin rajoittaisi vielä ilmaisua niin, että on tosiaan helpompi hakata nyrkillä seinään.
Nikulan mukaan  mars saturnus-aspekteille on tyypillistä huono isäsuhde. Siihen vielä tuo neliö Kuulle...
Näinköhän vaikka Nikki osaisi sanoa jotain tuosta Chironista ja sen sijainnista.
Se paljon parjattu Pluto on tosin skorpionissa, mutta niin kaikilla muillakin saman ikäisillä. Se tekee kolmannesta huoneesta kauniita kolmiota Auringolle ja Merkuriukselle Kaloissa kuudennessa huoneessa, sekä sukupolviaspektina sekstiilia Neptunukselle ( kauris, 4.huone) Enkä muutenkaan Plutoon yhdistäisi äkillisiä raivonpuuskia.
Venus on yhtymässä Kuuhun, mikä ehkä selittää sitä, miksi koet niin raskaasti aggressivisuutesi. (Ja  venus aspect_squ saturnus)

Itsekin aggressivisen kartan sekä luonteen omaavana sanon kuitenkin, että olet jo oikealla tiellä, kun olet tiedostanut ongelman. Loppuelämä voi mennä miettiessä  miten noita energioita voisi "jalostaa" (kamala sana, tiedän, mutten ole keksinyt parempaakaan) rakentavampaan suuntaan, mutta väitän kuitenkin, että parannusta tapahtuu koko ajan jos tietoisesti yrittää.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: