Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko naisena kokenut ilkeilyä/kateutta muilta naisilta?  (Luettu 67784 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #45 : 12.07.2006 13:07:02 »

Sawotar, tsemppiä, todella ärsyttävää toimintaa. itse näytät suhtautuvan taas asioihin jotenkin rehellisesti ja sydämellä.

tuli mieleen näistä menestyjistä...esim huippurikas Bill Gates, joka omistaa pullonpohjalasit, huonon ryhdin ja antaa muutenkin aika hmm...miten sen nyt sanoisi...ei niin kovin vitaalisen ja alfa-urosmaisen vaikutelman. on kuitenkin kaikessa nörttiydessään suurinpiirtein maailman valtias taloudellisissa resursseissa....
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #46 : 12.07.2006 13:09:01 »

Lainaus
Sen lisäksi, että ihminen on sieluolento, hän on fyysisessä maailmassa myös lihallinen olento. Oman animaalisuutensa tunnustaminen ja tiedostaminen on minusta yhtä tärkeää kuin oman egon ja intuition tiedostaminenkin

jep...aina kun yritetään kieltää joku osa pois, niin tulos on valheellinen.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #47 : 12.07.2006 13:14:19 »

Kiitos sign Smiley Bill on ökyrikas ja ulospäin se ei komeile ainakaan Cheesy sydämensä viisaudella saavuttanut sellaiset rikkaudet ei voi ainakaan sanoa turhan tärkeilijäksi ulkoisilla puittelilla rehvastelijaksi vaikka onkin erittäin iso asunto ja paljon erilaisia ja erikoisia vempaimia talo täynnä :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 12.07.2006 15:13:54 »


Sinun elämä olis kyllä varmaan helppoa, jollei olisi niitä kaikkia muita, jotka tekevät sen niin hankalaksi kaikenlaisilla pikku tunteillaan  Grin!

Heh!  2funny Ja-ja-jaa.. Cheesy 2funny Cheesy 2funny
Hmmm.. nyt kun mainitsit, niin kieltämättä kyllä. :Smiley
Olisihan se varmaan itse kullakin helpompaa,
jos ihmiset eivät suhtautisi niin tunteella jokaiseen tois arvoiseen asiaan niin tunteella. Wink




Heh, ai niinkuin jenkeissä vai..?   :Smiley
Oletko esim. lukenut kirjan "nickle for a dime" (tai jotain sinnepäin)
Niin ja tuosta asuinaluehommasta, täällä Holkuissa ollaan palaamassa nyt viimein siihen, että asuinalueita "sekoitetaan" slummiutumisen ja sosiaalisen eristäytymisen estämiseksi. On todettu että on huono ratkaisu pitää "sosiaaliset luokat" erillään...

Hmmm... :Smiley Itse asiassa en ajatellut USA:ta tuota kirjoittaessani.. Wink
En ole lukenut ko. kirjaa.
En ole kovin jenkki-fani, enkä myöskään jenkki-kade,
että aihe aiheuttaisi kiinnostusta. Wink

Kateus on myös liikkeelle paneva voima, parhaimmillaan yksilöä eteenpäin kehittävä voime. Wink



No mutta tuohon alkuperäiseen aiheeseen, minusta asia on niin että naisilla ja miehillä on vaan yleisesti ottaen eri keinot tuohon kateuden osoittamiseen. Miehet vetää vaan suoremmin turpaan ja sitten katsotaan kuka on alfa-uros. Naisilla tuon nokkimisjärjestyksen määrittämiseen on paljon enemmän keinoja.

Ihminen on yhäkin hyvin pitkälti elukka, ja jokainen haluaa olla "haluttu pariutumiskumppani" Siihen sitten päästään eri keinoilla, jotkut geeneillään, ja jotkut kyynärpäillään.

Nyt jo tosin hirvittää työelämään palaaminen, juuri tuon työpaikkakiusaamisen takia. En ole sitä koskaan kokenut (olen aina törmännyt tosi hyviin tyyppeihin töissä, niin Suomessa kuin muualla), mutta koskaanhan ei tiedä...


Hyvin pitkälle totta.  coolsmiley
Ihminen ei yleisesti vielä varmaan eroa karvaisesta serkuistaan paljon. :Smiley
Delfiinit taitavat olla henkisessä kehityksessä jo aika pitkällä..?  :Smiley

Miehet ovat sellaisia uhoajia toisilleen ja niiden kilpailuvietti on aivan uskomaton.
Olen kuullut juttua, että jotkin ovelat naiset käyttävät tuota miesten kateutta ja kilpailuviettiä hyväkseen saadakseen kaikenlaista kivaa ja hauskaa elämäänsä. :Smiley


No...  :Smiley
Kunhan sieltä Suomeen palaudut, niin jos työpaikan saat,
niin kyllä se kotoinen kulttuuri näyttää sinulle puoliaan. :Smiley

Jos pelkkä tieto siitä, että olet asunut ulkomailla (ja siten olet parempi ihminen kuin ne muut) ei riitä kateelliseen panetteluun (mitä kyllä epäilen), niin auta armias kun kehtaat kerran sanoa poikkeavan mielipiteen,
esim. kahvi on seissyt liian kauan, pitäisi keittää uutta, niin johan sinut toivotetaan takasin sinne, mistä tulitkin, jos ei, prkle, kelpaa kahvikaan ja tulee tänne arvostelemaan,
pysyisi siellä ulkomailla. Grin



tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #49 : 12.07.2006 16:27:04 »

Monelta tulikin jo siihen suuntaan, jota nyt aion hieman sivuuttaa. Evoluutio ja ihmisen tyhmyys yhdessä, niin mihin ne yhdessä johtavatkaan. En pidä suoranaisesti evoluutiota syynä tähän kaikkeen ”nokkimiseen” vaan enemmänkin sitä, että ihminen elää nykyisin liian helposti. Minä uskon, että evoluutio muuttaa ihmistä siihen suuntaan ulkonäöllisesti, kuin hän itse haluaa. Jee jee tulevaisuudessa kaikki lienevät kai kauniita (mutta miettikääs niitä työpaikkariitoja… 2funny) mutta älykkyys tulee vain siitä, että ihminen itse tajuaa kehittää älykkyyttään eteenpäin, eikä evoluutio tarjoa älykkyyttä ilmaiseksi.

Mutta jos kauneus ja ulkonäkö ovat sitä, mitä kaikki haluavat ja kadehtivat, niin eikö se johda lopulta itsensä ihmisen tuhoon? Olettekos pistäneet merkille, niin kuin aiemmin oli mainittu, että todellakin fiksut ja viisaat eivät välttämättä ole todellakaan fyysisesti alfoja… Joten tämä sulkee pois sen, että viisaat ja fiksut eivät lisääntyisi nykyisin niin paljoa, eikö? Ura on tärkeämpi. Jos yksinkertaisesti päätellään, että jos vain kauniit mutta tyhmät lisääntyvät, on maailma siis entisestään kurjempi paikka...

Sign mainitsi, että kauniitkin voivat olla kauniita. Totta kai voivat ja sehän vasta vaarallinen pakkaus onkin!  Shocked Mutta eikö niitäkin ole maailmassa melko vähän, jos ajatellaan koko maailman väkilukuun suhteutettuna? Ja onko heidänkin kohdalla varmaa, että hekään lisääntyvät? Usein (amerikkamallia) on otettu kaunis ihminen nukeksi ja kirjoitettu sanat suuhun. Evoluutiolla ja/tai elämän helppoudella lienee sormensa pelissä myös hedelmättömyyden suhteen, ettei toilaan kaikki tyhmät lisäänny ja tuhoa muita lajeja…

Toden totta muualla maailmalla voi suhtautuminen olla aivan jotain muuta rumia ihmisiä kohtaan. Ja usein nämä maat ovat vanhoja mahtivaltioita, eikö? Kuten Espanja, Ranska, Italia…Niin eikö se osoitakin jo sitä, että kun kauneutta ihannoidaan tarpeeksi niin syntyykin vain kauniita ihmisiä. Vanhoissa maissa, jotka olivat ennen viisauden ja ihmisten kehtoja ovatkin nykyisin enemmänkin trendikkäitä ja kauniita maita. Mutta onko sitä viisautta enää niissä maissa, jos vain kauniita suositaan? Eihän viisailla ihmisillä välttämättä ole aikaa keskittyä ulkonäköön…

Sitten siitä, että onko pakko toimia, niin kuin lajin tiedetään toimivan. Niinpä, ei ole. Mutta kuinka moni oikeasti tajuaa sen ja käyttäytyy toisin? ne ovat ne harvat viisaat jotka eivät välitä pienintäkään työpaikoilla olevista paskan jauhannoista vaan on ylempänä muita kaikilla tavoin. Mutta kun tällainen ihminen ei käyttäydy, kuin ihminen yleensä, aiheuttaa se sen, että ei välttämättä lisäännytä ja kudeta kuten ihmiset yleensä…

Kaikesta päätellen, ne jotka vain ajattelevat kuorta ihmisissä ja tykkäävät nahistella joidenkin aistien varaisten nokkimisjärjestysten kanssa, ovat tyhmiä. Ja kuitenkin, maailma on niiden... Mitä siis voi tehdä, kuin katsoa ja ihmetellä ihmisen animaalisuutta. Niin miehillä, kuin naisillakin.

Saattoi tulla jotain epäselviä kommentteja, mutta sinne suuntaan kuitenkin. Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #50 : 12.07.2006 16:52:45 »

SuPi, en pidä lainkaan pissipäänä. Tuli vain kirjoituksestasi mieleeni, että olet todellakin Leijona  Wink

Olen omalla tavallani myös "poikatyttömäinen", mutta myös sitten ailahteleva sellainen... Joka on sitten jo kai aika "tyttömäistä"  Undecided Riippuu ihan päivästä joskus tulen miesten kanssa yksinkertaisesti paremmin juttuun, joskus taas naisten ja joskus ei sitten kenenkään kanssa...  Undecided

Minulla oikeasti nousee karvat pystyyn aina noista evoluutio jutuista, koska tulee kanssa mieleeni Hitler ja Natsit ja heidän omat rotuoppinsa.

Mielestäni tasa-arvo ei ole sitä että toinen alentuisi toisen tasolle tjtn. vaan sitä, että jokainen todella on arvokas sellaisena kuin on.

Meillä jokaisella on täällä oma tehtävämme ja paikkamme. Kuten meillä jokaisella on tarvitsemamme kyvyt ja se mitä meidän pitäisi tehdä on auttaa toisiamme löytämään nämä kyvyt, joita ei aina itse huomaa.

Toivottavasti ainakin tulevaisuudessa tuo sana "evoluutio" voitaisiin korvata jollain toisella.

Minä ainakin olen ihan onnellinen siitä, että Bill Gates on kehittänyt tietotekniikkaa eikä juossut naisten perässä tai alkanut playboyksi.

Jos minä olisin kauniimpi niin en varmaan lukisi näin paljon enkä olisi opiskellut näin pitkälle. Joskus mietin tuota huvittuneena, mutta on siinä totuuttakin.
Niin vai olisinko...  :Smiley

Olisiko Bill Gates ensin nauttinut playboy elämästä, mutta sitten joku kaunis päivä tajunnut, että haluaakin jotain ihan muuta.

Jaa-a, täällä toinen kärjistelijä... Grin

Jos kauniit, mutta tyhmät vain lisääntyvät niin aika huonolta tulevaisuus näyttää... Olin muuten tuosta Ranska jutusta ihan järkyttynyt. Miten tuollaisia voidaan huomautella maassa, joka on tunnettu ruokakulttuuristaan. Tai no ehkä juurikin siksi...  Undecided  Shocked

Ihminen on kuitenkin onneksi enemmän kuin osiensa summa.  smitten
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #51 : 12.07.2006 17:10:45 »


No...  :Smiley
Kunhan sieltä Suomeen palaudut, niin jos työpaikan saat,
niin kyllä se kotoinen kulttuuri näyttää sinulle puoliaan. :Smiley

Jos pelkkä tieto siitä, että olet asunut ulkomailla (ja siten olet parempi ihminen kuin ne muut) ei riitä kateelliseen panetteluun (mitä kyllä epäilen), niin auta armias kun kehtaat kerran sanoa poikkeavan mielipiteen,
esim. kahvi on seissyt liian kauan, pitäisi keittää uutta, niin johan sinut toivotetaan takasin sinne, mistä tulitkin, jos ei, prkle, kelpaa kahvikaan ja tulee tänne arvostelemaan,
pysyisi siellä ulkomailla. Grin


Älä nyt ole noin negatiivinen! Kyllä minä uskon että siihen omaan tilanteeseen pystyy itsekin vaikuttamaan  Cheesy! Me onneksi muutetaan hyvin kansainväliseen pikkupaikkaan, jossa on paljon tarvetta eri kielten taitajille. Siellä on paljon ulkomailta takaisin muuttaneita sekapareja, ja koulussakin on lapsia vaikka mistä. Että ei me siellä mikään poikkeavuus olla.

***

Kyllähän tuohon kauneuteen näin biologisessa mielessä sellainen jännä juttu liittyy, että kauneus on vanhastaan ollut merkki fyysisestä vahvuudesta, paremmasta immuniteetista jne. Jos ajatellaan esim. "rodullisia sekasikiöitä", vaikkapa mustan ja valkoisen vanhemman lapsia, niin rotujen sekoittaminenhan vahvistaa geeniperimää + nuo sekoitukset ovat yleensä todella kauniita (siksipä jotkut natsiteoriat on niin huvittavia, rodun puhtaanapitohan johtaa väistämättä rodun kuolemaan).

Nykyisin kuitenkin maailma on muuttunut niin paljon monimuotoisemmaksi, pelkällä älylläkin pärjää, mikä tarkoittaa että viimeinkin ihmisillä on MAHDOLLISUUS päästä eroon lajille perinteisesti ominaisesta käyttäytymisestä.

Äh, tähän ois nyt niin paljon sanomista, mutta pitää lähteä tekemään tuolle JUMALATTOMAN KAUNIILLE jälkikasvulle sapuskaa. Muuten ei jatku tämä rotu.
tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #52 : 19.07.2006 02:50:06 »

Tasa-arvoa miettien tämä ihmisten kokemus veemäisistä naisista ei aja naisten oikeuksia laisinkaan..naisilla ei kerrassaan tunnu syntyvän riittävästi solidaarisuutta toisiaan kohtaan jotta saataisiin syntymään tiivis rintama oikeuksia ajamaan..Surullista.. Sad
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #53 : 24.07.2006 12:23:01 »

Ajattelin kirjoittaa tänne, kun oikeastaan ongelmassani on kysymys naisen piikittelystä. Olen aivan sekaisin tästä ryöpytyksestä enkä enää tiedä mitä tekisin..

Teen harrastushommia yhteisössä joka on aktiivisesti kooltaan 4-10 henkeä. Pari kuukautta sitten, sain kirjeen eräältä yhteisön naiselta, jossa hän tilitti pitkästi kuinka minä suorastaan aiheutan hänelle mielenterveysongelmia pelkällä olemassa olollani. Hän luetteli ja eritteli kaikki huonot puoleni (joista osa oli sellaisia joita olin pitänyt ihan hyvinä ominaisuuksina, ne olivat vain päinvastaisia häneen omiinsa verrattuna). Ja todella, yhteenvetona kirjeessä oli se, että hän ei vain pidä minusta. Aikani mietittyä vastasin hänelle asiallisesti mitä mieltä hänen palautteestaan olin. Otin kaikki asiat tosissaan joita hän esitteli ja kerroin oman näkemykseni. En mitenkään provosoituen vaan asiallisesti ja kohteliaasti.

Kuitenkin näiden kirjeiden tulo ei loppunut siihen, vaan nainen on jatkanut monologiaan lähes viikottain tämän parin kuukauden ajan. Muutama päivä sitten hän kutsui itsensä kylään ja tuli tänne minun kotiini haukkumaan minua. Siis kertoi kaiken minkä aiemminkin, mutta hänellä oli ilmeisesti tarve käydä sylkemässä se uudelleen minun kasvoilleni. Olin aivan sanaton ja kauhuissani, en voinut tehdä muuta kuin istua ja kuunnella. Kun hän lähti, repesin itkuun joka ei ottanut loppuakseen.

Tuon illan jälkeen olen tuppuroinut vain kotona. Itsetuntoni on saanut kyllä melkoisen kolauksen ollen jo ennestäänkin melko huono. Viime yönä en juurikaan saanut nukuttua, olen vain itkenyt ja miettinyt, miten minun pitäisi jatkaa tästä eteenpäin. Harrastus on minulle suuri sydämen asia enkä voi harjoittaa sitä muualla tässä kaupungissa. Sen lopettaminen olisi minulle sama kuin antaisin toisen käteni ja jalkani.

Minä olen vain niin väsynyt tähän piikittelyyn ja haukkumiseen. En jaksaisi ottaa vastaan enää yhtään, sillä elämässäni olisi muitakin asioita ja ongelmia joihin minun pitäisi pureutua. Tämä farssi vie minusta kaikki mehut ja lamauttaa.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Keho
Vieras
« Vastaus #54 : 24.07.2006 14:04:04 »

Tuo, mitä nyt kerroit kuulostaakin kovin tutulta monelta ihmiseltä nyt tehtyjen tekojen osalta eli siitä, etteivät tajua sen olevan sen oman egomme tekoja eikä suinkaan sen "toisen" ihmisen, joka vain on se välikäsi tässäkin episodissa.

Sillä ei ole ketään toisia, kuten olen kertoillutkin vaan se YKSI ja SAMAINEN egomme siellä taas juonitteli tämänkin tekomme tiimoilla. Eli toi sen näin selvänä esikuvana päivänvaloon, miten on "kiusannut" meistä monia sieltä alitajunnan kautta tapahtuvilla teoilla, joita emme muuten koskaan olisi tajunneet, ellemme nyt nostaisi niitä päivänvaloon.
Ja sitä varten olet sinäkin, Drial, saanut enkelin avuksesi tätä tilaisuuttasi varten, jotta näkisit sen alitajuntasi "julmaakin julmemman hahmon", joka sieltä aina sinulle niitä "herjojaan" huutelee. Vaan et tajunnut sen olevan sen egosi, joka sen sanoo vaan syyttelemme aina niistä julmuuksistamme niitä "toisia".

Mutta kun ketään muita ei ole niin silloin on pakko tajuta, että minähän se kuitenkin AINA olen - tapahtuipa minällemme mitä tahansa tässä maailmassa, joka on juuri sen takia se "kolmiulotteinen", koska sen teoilla sen alitajuntamme olemme rakentaneet sellaiseen muotoonsa, että emme sitä näe ennen kuin se näin tuodaan "julkisuuteen". Eli ns. egomme teoilla.

Vaan hätämme ei olekaan enää tämän näköinen kohta, kun muunnamme sen egomme tässäkin kohtaa kaksitaajuuksiseksi kokonaan, koska on nyt näkyvässä muodossaan eli alitajuntamme tuodaan täydellisen näkyvään muotoonsa kokonaan. Ja sitä kutsutaan Valon maailmaksi, kun sitä "pimeyttä" ei enää ole, jota emme näe muuten kuin nytkin, kun vielä sitä hetkelle kuuluen tuodaan esiin "toistemme" teoilla. Kuten muutenkin olemme täällä foorumillakin tehneet jo muutamia vuosia todella loistokkaasti.  Smiley

Ja sekin tässä on nyt taas "hyvä" puoli, ettei se enää meitä kohta vaivaakaan ollenkaan, se egomme "pimeä" puoli, sillä sitä muunnetaan Valoksi sitä mukaan, kun se tuo itseään esiin. Joten kohta sinäkin, Drial, olet siitä iäksi vapaa!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 24.07.2006 14:04:39 »

Drial,

Voisin kertoa hiukan vastaavanlaisen kokemuksen täältä Astrosta.

Kirjauduin tänne 18.11.2005 veljeni osoitettua nämä mielenkiintoiset sivut.
Olemme molemmat hyvin kiinnostuneita astrologiasta, vaikka tosin olemme molemmat varsin aloittelijoita.
Ensin en ollut kovin aktiivinen kirjoittelija ja olihan tuossa joulukin välissä ja työni on aika liikkuvaa sorttia.

Jostain syystä eräs tämän saitin kirjoittelija alkoi lähetellä minulle YV:nä  3.1.2006 lähtien pitkiä sepustuksia miesongelmistaan.
Olin siis ehtinyt olla tällä saitilla noin reilun kk, jonka aikana olin ehtinyt kirjoittaa ehkä muutaman viestin koko saitille.

Ensin vastailin pariin hiukan hämmennyksen vallassa, mihin olen itseni oikein sotkenut tälle saitille kirjautuessani.
Sitten aloinkin saada näitä viestejä jopa kymmeniä päivässä.
Ko. kirjoittelija kirjoitti samoja ongelmia myös foorumilla ja vaati minua YV:issään vastaamaan niihin.
Hän kirjoitti niitä hurjan paljon foorumille, sen lisäksi, että itse sain todella pitkiä viestejä 5-10 päivässä.

Järkeilin, että ei kukaan nyt jaksa kovin kauaa tuollaista kirjoittelemista.
Yleensä ihmisillä omat työnsä ja elämänsä ja tuollainen kirjoitteleminen vie tuhottomasti aikaa.

Olin väärässä.

En tietenkään ehdi lukea tuollaista määrää tekstiä ja toisekseen, ei minulla ollut edes kiinnostustakaan. Minulla on oma elämäni ja työni myös ja oma tarkoitukseni oli tulla tälle saitille oppimaan ja tutkimaan astrologiaa ja muita henkimaailman asioita.

Sanoin ko. tyypille, että sorry, mutta minulla ei ole aikaa tälläisille viesteille ja minusta ei ole mukavaa saada hänen kirjeitään ja vaatimuksiaan auttamisesta ja neuvoista.

Hän tuskin edes noteerasi tuota ja päivittäinen viestitulva jatkui vaatimuksineen.

Toistin saman viestin toistamisen jälkeen. Ei mitään tulosta, hänen vaatimuksensa vain koveni,
että minun nyt vain tulee auttaa ja neuvoa häntä.

No.. Kun sitten ilmoitin täysin kyllästyneenä ja turhautuneena, noin parin kuukauden jälkeen, että nyt prkle riittää ja jätin vastaamatta viesteihin, aloin saada häneltä
todella ilkeitä ja vihamielisiä viestejä YV:nä sekä täällä Foorumilla.

Hän seuraa joka ainoan viestin, jonka kirjoitan ja kommentoi siihen joko halveksuen, vihamielisesti tai ilkeillen.

Tätä on jatkunut nyt tähän päivään asti.
 
Jos jätin vastaamatta tai vastasin, ihan miten päin vain, sen hän tulkitsee minulta ilkeilyksi ja vihamielisyydeksi.
Muutaman kerran olen antanut jopa samalla mitalla takaisin, josta tietenkin olen saanut vain pelkkää harmia.
Tosin, en tiedä, mitä vielä voisi kokeilla. Keinot ovat jo vähissä.

Jos aion itsepintaisesti pitää kiinni siitä, että voin jakaa muiden kanssa kokemuksia astrologiasta ja henkimaailman asioista ja jatkaa niiden tutkimista tällä saitilla, minun on

A)joko vain kestettävä ko. henkilön mielenilmaisut, koska ylläpito ei puutu tarpeeksi tilanteeseen esim. mitä tulee noiden ylettömien määrien ja loukkaavien YV:den lähettämisiin tällä saitilla, jotka ovat tämän saitin tarjoama ominaisuus ja jota kaiken järjen mukaan tämän saitin ylläpidon täytyisi valvoa, mutta ennen kaikkea reagoida jo ajoissa, jos häiritsevistä YV:istä raportoi.

Olen raportoinut jo puolivuotta sitten ensimmäisen kerran näistä viesteistä saamatta koskaan vastausta. Jos olen ilmaissut asiasta foorumilla, niin ylläpito on lukinnut ko. topicin "riitelynä", mutta on sallinut ko. tyypin esim. aloittaa topiceja minusta ja persoonastani.

B)etsittävä joku muu saitti tätä astrologia -ja henkimaailma harrastusta varten.
Jokatapauksessa koko harrastus on tältä enemmän tai vähemmän puolelta vuodelta jäänyt vähäiseksi tuon ko. tyypin vuoksi.
Puoli vuotta on ihan hyvä aika katsoa ja miettiä lähes mitä tahansa, sopiiko se omiin tarkoituksiin.
Uskon, että kokonaiskuva tulee esiin hyvin siinä ajassa.

Se, miksi ko. henkilö ylipäätään alkoi kirjoitella minulle YV:tä lähes heti kun kirjauduin tälle saitille puoli vuotta sitten, ei minulla ole aavistustakaan. En edes tunne koko tyyppiä, enkä ymmärrä, miksi hän otti minut kohteekseen.

Että tälläistä..
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #56 : 24.07.2006 18:40:41 »

Hyvä aihe juuri viimeviikolla lomaillessa oman sukulaisen taholta
omasta mielestäni minussa eikä elämäntyylissäni pitäisi olla mitään
kadehtimista olen työpaikalla nuoruudessani kokenut kaikenlaista
veetuilua itse en kadehdi muita kuin ihmisiä joilla on niin sanottu
suorasuoli itse kun vaihtelevasti ummella olen! must tuntuu että
kateus johtuu huonosta itsetunnosta siktoisekseen hetimullekaikki
ihmisten vaiva
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #57 : 24.07.2006 23:09:34 »

Asterix ja muut "häirityt",

Vilkaiskaapa tänne:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8359.0;topicseen

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #58 : 24.07.2006 23:15:38 »

Olen huomannut itsestäni paljonkin uusia piirteitä tämän muutaman kuukauden aikana. Muutenkaan en koskaan pohtimatta ota vastaan kommentteja itsestäni; ajattelen jokaisen palautteen harkiten ja mietin, miksi ihminen esimerkiksi reagoi minuun niin kuin reagoi ja mitä tämä nyt tarkoittaa. Tämä on kuitenkin ollut minulle erityisen suuri kysymys.

Teen työtä jossa työväline olen minä itse, minun persoonallisuus ja siksi otankin varmaan tällaiset asiat melko vakavasti. Haluan kehittää itseäni ja oppia tunnistamaan itsestäni huonoja ja hyviä puolia. Ja kun olen nuori, tiedostan vielä vahvemmin sen, että koko ajan on hommia itsensä kanssa.

Minusta tässä tapauksesta tekee mielenkiintoisen (ja uuvuttavan) se, että hänen mielestään kaikki ne luonteenpiirteet minussa, joita itse olen pitänyt omina kulmakivinäni ja positiivisina puolina ovat hänen mielestään pelkästään negativiisia. Hän ei siis oikeastaan minusta tunnu löytävän mitään hyvää ja se minua hämmentää melkoisesti. Tottahan on, että kaikkia ei voi miellyttää, mutta haluaisin jotenkin päästä tästä omasta aivojumistani eteenpäin. Ehken vain ole tottunut vielä näin kovaan ja ehdottomaan palautteeseen naiselta enkä varsinkaan työstäni vaikkakin harrastuksesta nyt puhutaankin. Kyseisessä toiminnassa moraalini on korkea ja minulla on pidempi ja monipuolisempi kokemus hommasta kuin hänellä. En siis oikein näe, miksi hänellä on niin kova tarve tehdä minun tekemiseni tekemättömäksi. Ja mietin koko ajan vain, olenko todella elänyt niin silmät kiinni, että olen kuvitellut jotkut piirteeni hyviksi kun ne ovatkin huonoja.

Noh, tätä ei auta varmaan märehtiä sen kummemmin ennen kuin asia lähtee luonnolisesti etenemään (näen henkilön taas perjantaina). Asioilla on tapana selvitä, ja varmasti tämä aukeaa minullekin jossain vaiheessa.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #59 : 24.07.2006 23:59:02 »

Minusta ainakin kuulostaa että sulla on hyvä asenne tuohon hommaan, ja "hyvä pää harteilla"!

Sen naisen omia juttujahan nuo on, vaikutat onneksi ihmiseltä joka (vaikka tuo ilman muuta ketä tahansa normaalia ihmistä horjuttaakin) pääsee tuosta entistä ehompana yli ja eteenpäin.

Pysy läsnä ja pidä jalat maassa, ja pelaa avoimin kortein, silloin toisten on paljon helpompi heitellä kapuloita rattaisiin! Ja muista luottaa itseesi! Sinähän se itsesi herran tähden parhaiten tunnet!!!
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: