Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Öiset puhelut  (Luettu 4131 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 09.07.2006 09:17:12 »

Viime yönä taas sain puhelun unessa...
Aiemminkin olen saanut ihan samanlaisen puhelun uniini.
Molemmat unipuhelut ovat samanlaisia jossa soittaja kertoo kuka on, eli hän on entinen seurustelukumppani jonka kanssa suhde päättyi eroon jokin aika sitten miehen tahdosta.
Unipuheluissa exä esittelee itsensä äärimmäisen pehmeällä äänellä jota unessa ihmettelen, ettei hänellä tuollainen ääni ole.
Molemmista puheluista ilahduin unessa kovin, sillä valvetilassa olen kuitenkin odotellut hänen yhteydenottoaan tavalla tai toisella, jos vaikka olisi tullut katumapäälle. Tai ainakin yhteydenottoa että keskusteltaisiin vielä asioista.
Molemmissa unissa exä kertoo asioitaan ja syitään miksi minut hylkäsi. Cry

Onko tämä sitten telepatiaa välillämme vai omia ajatuksiani unessa? idiot2
Ja mitä puhelu-unet symbolisoi?
Unikirjasta löytyi kohta missä  puhelin symbolisoi kutsuja ja iloisia hetkiä.
Mutta, tuon varaan en nyt laittaisi mitään omien unipuheluideni vuoksi.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 09.07.2006 09:25:30 kirjoittanut Risama » tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #1 : 09.07.2006 10:04:20 »

Huomenta Risama  Smiley

Itse tulkitsen puhelinunia oppaani välittämään viestiin.

Kenties sinulla on käsittelemättömiä tunteita/asioita ja vanhoja sidoksia tähän mieheen ja niitä olisi hyvä työstää, voivat haitata/rajoittaa tämän hetkistä elämääsi, tai saa sinut voimaan huonosti.

Sieluntasolla me kaikki olemme ystäviä ja vierailemme toinen toistemme unissa, kuten meillä saattaa olla telepaattisia yhteyksia moneen sieluun.

Kenties entinen kumppanisi ei ole vielä valmis keskustelemaan kasvotusten ja tuo näin unien kautta enemmän ymmärrystä tuohon eroon ja niihin liittyviin asioihin.

Itse näen joskus esim ensi rakkaudestani unta, kuten viime yönä näin ex-kihlatustani unta ja huomasin, unien tapahtumien kautta, että mitä voisin parantaa ja eheyttää omassa elämässäni, jotka ovat jääneet vähemmälle huomioille tai en ole niitä osannut tiedostaa.

Itse liitän nämä myös maskuliiniseen puoleeni myös.

Näin me voidaan myös auttaa toinen toisiamme unien kautta.

Kenties sinun olisi ihan hyvä läpikäydä tuon "katumapäälle" tunteet ja odotukset, työstää tuon surun  smitten

Toivottavasti olosi helpottaa!!  smitten smitten

tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.2006 10:18:02 »

Kiitos Pia vastauksestasi! smitten

Näkemäni unet olivat kumpikin hyvin selviä viestejä siitä että minun pitäisi lopulta päästää irti miehestä, eli toiveesta että hän ottaisi yhteyttä, että voisin jatkaa levollisin mielin elämääni eteenpäin.

Ja aika parantaa haavat... Cry


tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: