Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: So last season!  (Luettu 1744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 09.05.2019 00:22:26 »

Suunnilleen 60-luvun alussa Guru-deva* kylvi Maharishi Mahesh Yogitse kali-yugan sisällä yllättäen ilmenevän
noin 10-tuhat vuotisen Valaistuneisuuden Aikakauden (Vesimiehen Ajan, satya- eli kRta-yugan) siemenen
lähinnä opettamalla tavan tallaajille kikan kokea Puhdasta Transsendenttista Tietoisuutta (turiiya, puruSa, aatmaa, draSTaa) pitempiä aikoja kerrallaan kuin vain se muutama sekunti tai vieläkin vähemmän, mikä tapahtuu tietoisuudentilain (valvetietoisuus, unennäkö,
syvä uni) vaihtumishetkellä.

Onko olemassa merkkejä tuo siemenen kehittymisestä jo niin rutkasti, että se on puhkeamassa kukkaansa?
Kenties juurikin noin on asian laita!

Tuo merkinnee mm. sitä että kansallisvaltiot ovat tulemassa tiensä päähän, eli alkavat olla so last season?
Kyse on siis siitä että kun Jahve vuodattaa Henkensä kaiken lihan päälle** (eshpoH et-ruHi al-kol-basar),
koko Maanpiiri tulee olemaan tulvillaan Jumalan tuntemusta. Telluksen kollektiivinen tietoisuus yhdentyy, ja kaikenkaltaiset rajat, myös kansallisuuksille tyypilliset maantieteelliset, menettävät merkityksensä/merkitystään?

Myös uskonnot, joista on monasti seurannut enemmän ikävyyksiä kuin positiivisia jutskia, tullevat pikku hiljaa täysin
tarpeettomiksi.

Mahalaskuna Maan pinnalle todettakoon siis, että esim. Euroopan unionin vaaleissa kansallismieliset tahot tullevat
kokemaan kuin tiskirätin lätkäisynä päin pläsia sen, että verrattuna odotuksiin heidän kannatuksensa tullee
olemaan todella heppoista ja miniatyyrimäistä?

 Smiley

* https://en.wikipedia.org/wiki/Brahmananda_Saraswati

** וְהָיָ֣ה אַֽחֲרֵי־כֵ֗ן אֶשְׁפֹּ֤וךְ אֶת־רוּחִי֙ עַל־כָּל־בָּשָׂ֔ר   Virallinen käännös:  Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin 1776 käännös: Ja sitte pitää tapahtuman, että minä tahdon  vuodattaa minun Henkeni kaiken lihan (basar - sidis) päälle; vrt. Lutherin käännös: Und nach diesem will ich meinen Geist ausgießen über alles Fleisch,
« Viimeksi muokattu: 11.05.2019 21:24:21 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: