Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeeta  (Luettu 13898 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hestia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6

Ihanasti pihalla


Profiili
« Vastaus #15 : 22.10.2005 03:34:51 »

Oho... taidan olla aika käsi.

Oon klikkaillut aika monen jäsenen "hyvä kirjoitus" -linkkiä ja ihmetellyt mikä se on. Vihdoin selvisi, että karmaahan se lisää.

Saittepahan lisää karmaa. Toivottavasti ei ole pahaa sellaista. Cool
Mun kannattaisi varmaan nukkua ja jotain...
tallennettu

"Ever close your eyes, ever stop and listen, ever feel alive..."
Hanska
Vieras
« Vastaus #16 : 22.10.2005 03:54:27 »

Hei vaan kaikille,

Joo kyllä tää on NIIN vaikeeta, niin vaikeeta... Mitä mä teen? En saa omaa astroa esiin millään?  crazy2 police

Terkuin,
PÖKÖ
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #17 : 23.10.2005 23:49:20 »

Minäkin vihdoin rekisteröidyin tänne foorumille. Sivut tuntuvat aluksi kyllä aika hankalilta, mutta ehkäpä se tässä helpottuu.
Olisi muuten aika hienoa, jos tänne tulisi jokin sellainen samanlainen kuin astro.com:ssa, että saisi tallennettua myös muiden syntymäkarttoja ja selattua niitä sitten helposti.
[/
Heips! ajattelin itse ihan samaa.. Ja vähän harmitellut asiaa tickedoff Kun en tiedä mistä voin katsella muiden tuntemieni henkilöiden karttoja ja selailla..Jos joku tietää voisitko kertoa onko se näillä sivuilla edes mahdollista Undecided
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
toni
Vieras
« Vastaus #18 : 24.10.2005 00:01:35 »

Minäkin vihdoin rekisteröidyin tänne foorumille. Sivut tuntuvat aluksi kyllä aika hankalilta, mutta ehkäpä se tässä helpottuu.
Olisi muuten aika hienoa, jos tänne tulisi jokin sellainen samanlainen kuin astro.com:ssa, että saisi tallennettua myös muiden syntymäkarttoja ja selattua niitä sitten helposti.
[/
Heips! ajattelin itse ihan samaa.. Ja vähän harmitellut asiaa tickedoff Kun en tiedä mistä voin katsella muiden tuntemieni henkilöiden karttoja ja selailla..Jos joku tietää voisitko kertoa onko se näillä sivuilla edes mahdollista Undecided

Olemme rakentamassa vapaata karttalaskuria sivustolle . Yritämme saada sen käyttöön mahdollisimman pian.

-Toni
tallennettu
toni
Vieras
« Vastaus #19 : 24.10.2005 00:07:50 »

Hei vaan kaikille,

Joo kyllä tää on NIIN vaikeeta, niin vaikeeta... Mitä mä teen? En saa omaa astroa esiin millään?  crazy2 police

Terkuin,
PÖKÖ
Eikö oma astro osio siis näy sinulle ollenkaan vai heitikö läpällä?  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: