Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeeta  (Luettu 13897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Irma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 19.10.2005 18:18:19 »

Hei vaan kaikille!  Wink

Olen innolla käynyt tutkimassa astrosivuja aiemminkin, mutta nyt pääsin näille uusille sivuille.

Vähän hankalalta tickedoff tuntuvat nämä sivut, mutta uskon, että hetken päästä osaan tänne vaikka jo silmät kiinni.... Cheesy

Ja tänne foorumille kirjoittamisen voisi laittaa vähän helpommaksi, vai lieneekö vika minussa, kun en meinaa millään löytää paikkaa, mistä tänne saa kirjoitettua.

Hyvää syksyä teille kaikille, toivottelee vaakanainen, jolla on leijona nousumerkkinä...
tallennettu
Rihmala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.2005 19:02:29 »

En minäkään löydä enää tulkintaa kartastani.Smiley Analyysit olen tilannut jo, mutta olen joka päivä oikeastaan kurkistanut omat päivähoroskooppini. Ette muuten usko, miten kohdillaan on pääsääntöisesti ollut...Smiley
tallennettu
ritneu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 19.10.2005 19:12:06 »

Hei kaikki Foorumilaiset,kauan olen seurannut sivuja,nyt rekisteröidyin tänne uusille sivuille,vielä kun osais käyttää.
Voipi olla,että jää lukupuolelle edelleen,kun en löytänyt aloitusta esittelyä varten muuten kuin vastaa painikkeesta.
Kiitos vaan kaikille ihanille kirjoittelijoille ja menestystä uusille sivuille. smitten
tallennettu
Sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #3 : 19.10.2005 19:24:14 »

Moi vaan..

Mieki oon lueskellu tän sivun juttuja aika kauan, jossain vaiheessa ehdin forumiin rekisteröityäkin, mutta en ehtinyt siellä oikei käydä.
Ehkä nyt ehtis paremmin  :Smiley

Hyviltä näyttää kyl uudet sivut ja eiköhän käytönki opi taas melko nopsaan.. Kiva tutkia uusia juttuja.

Takasin tutkiskelemaan ->
tallennettu

Nouseva Härkä
Aurinko Jousimies
Kuu Neitsyt
jerrie_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #4 : 19.10.2005 19:27:13 »

Olen minäkin sitäkin mieltä, että uudet sivut tuottavat aluksi ongelmia. Jään vain kaipaamaan niitä päivähoroskooppeja, en ole niitä vielä täältä löytänyt, onkohan se täällä enää?
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #5 : 19.10.2005 21:00:26 »

Tosi makeet uudet sivut. Kyllä nämä pian oppii..... smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
romanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2005 10:17:29 »

Minäkin vihdoin rekisteröidyin tänne foorumille. Sivut tuntuvat aluksi kyllä aika hankalilta, mutta ehkäpä se tässä helpottuu.
Olisi muuten aika hienoa, jos tänne tulisi jokin sellainen samanlainen kuin astro.com:ssa, että saisi tallennettua myös muiden syntymäkarttoja ja selattua niitä sitten helposti.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, AC Jousimies, Kuu Leijona
kipinau
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #7 : 20.10.2005 13:39:31 »

Moi vaan! Minäkin päätin viimein rekisteröityä, vaikka pitkään jo olen näitä sivuja seuraillutkin... Uudet sivut vaikuttavat oikein hyviltä, tämä foorumille kirjoittaminen vaan tuottaa ongelmaa täälläkin  Embarrassed. Noh, eiköhän tän opi, kun vaan opettelee  Smiley.

Hyvää syksynjatkoa kaikille, vaikka ainakin miun harteilla tuntuu "luvattu" syksyn paine ja väsymys (aurinko-skorppari, nousu-kaksonen, kuu-oinas)...
tallennettu
siisuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2005 17:04:45 »

Heipä hei!

Kieltämättä hieman vaikeilta vaikuttavat sivujen uudet koukerot, mutta toisaalta nyt täällä on vaikka mitä juttuja, joitten kanssa seikkaillessa aika kuluu sukkelaan Cheesy

Jonkin aikaa olen minäkin näitä sivuja seuraillut ja lueskellut, mutta jospa nyt olisi aikaa kirjoitella itsekin. Kovin paljoa en tiedä, mutta sitäkin enemmän kiinnostaa... Huomasin, että monet muutkin on näemmä kaipailleet vanhoilta sivuilta sitä tuttua pikakarttaa tai muuta mahdollisuutta tutkailla muittenkin syntymäkarttoja (kuten vaikka astro.comissa) - niin kiinnostava kuin oma tietysti aina onkin Wink Ehkäpä tännekin senlaisen myöhemmin saamme? Tai ehkäpä se täältä löytyykin, kunhan vain sattuu kohdalle.

Aurinkoa kaikille ja onnea uusille sivuille!  smitten
tallennettu

~~*~~
Aurinko Kaksosissa * Kuu Leijonassa * Nouseva Rapu
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #9 : 20.10.2005 21:31:01 »

crazy2 uglystupid2 Miks teidän muiden tekstien väri on eri kuin minulla ja mun kirjoituksessa on vielä k e l t a i n e n kansio Huh?? ihmettelee Anna=Vilja
tallennettu
villasukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #10 : 20.10.2005 22:25:48 »

Samaa mieltä, mutta kai se tästä kun alkuun pääsee...
tallennettu
_mohkofantti_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 21.10.2005 20:23:54 »

vaikeetahan tää toisiaan olevinaan on...en oikeen tajua kaikkee noita juttuja Sad mikä esim oli se joku ilmaisjuttu jonka just nyt sai???taidan olla hiukan tyhmä mutta älkää antako sen häiritä  Cheesy
tallennettu
Hestia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6

Ihanasti pihalla


Profiili
« Vastaus #12 : 22.10.2005 00:48:59 »

Jep, hukassa tässä ollaan oltu itse kukin, mutta eiköhän nuo toiminnot pikku hiljaa ala selvitä. Hienot on sivut ja on täällä kyllä kivoja "sokkeloita". Foorumin hymiöt on myös mainiot, täytyy ihan kehua. smitten

Täytyykin tästä mennä perehtymään astrologian ihmeelliseen maailmaan ->
tallennettu

"Ever close your eyes, ever stop and listen, ever feel alive..."
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 22.10.2005 01:56:28 »

Moikutakukkuu!

Onpahan outoa ja vierasta kerrakseen! Tuttuja nimiä sentään vilahtelee vanhaltakin foorumilta. Itse kirjauduin uudella nimellä, kun eka yritys meni mönkään vanhalla. Synnyin siis uudestaan Ippuskana.

Rakkaudella 4ever smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kristalli
Vieras
« Vastaus #14 : 22.10.2005 02:28:16 »

Mahdanko olla ihan ulalla, mutta kyllä minä olen oman päivähoroskooppini joka päivä löytänyt. Siis tuossa yläpuolella on 12 kaunista palloa. Kun omaa merkkiäni klikkaan, siinä on entisen viikkovillityksen malliin oman merkkini päivähoroskooppi. Vai onko olemassa joku extrahieno systeemi ihan henk.koht. päivähoroskoopille?? No, nyt on kumminkin aika kömpiä sänkyyn, joten hyvää yötä! Smiley
 angel angel angel angel angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: