Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiteetit, joita en saa häädettyä oman heikkouden tähden  (Luettu 3831 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lissuihmemaassa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 29.01.2019 01:56:14 »

 leijona rapu

Tälläkin hetkellä huomaan kuinka mua yritetään estää kirjoittamasta tätä. En edes tiedä mistä aloittaa ja mulla ei ole voimia kirjoittaa koko tarinaani tänne. Oon henkisesti ja fyysisesti niin loppu kirjaimellisesti taistelussa elämästä ja kuolemasta, etten enää keksi muuta kuin että toivoisin jonkun, joka itse tuntisi osaavan auttaa mua, ottavan minuun yhteyttä. Tiedän, ettei vielä ole mun aika mennä ja tiedän, että kyse on entiteeteistä.
Tää on ainut paikka, jossa uskallan ääneen kutsua itseäni indigoksi ja haluan sanoa sen ainoastaan kertoakseni jo tässä etten oo osannut pitää huolta itsestäni siinä missä muista. Tiedän kaiken ynnäten ja intuitiotani kuunnellen, ettei kyse oo enää aikoihin ollut heräämisestä tai muusta kasvusta vaan tiedostamisesta ja sekös saa ne vihaiseksi.
Jos vaikka tiedättekin jonkun, joka osaisi auttaa mua, olkaa joku kiltti ja auttakaa mut takasin valoon ja auttamaan muita näkemään totuuden ja rakkauden. En selviä yksin.


lissuihm3maassa@gmail.com
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2019 15:49:25 »

Pitäis olla joku näihin perehtynyt auttava taho.
Täällä ei monella voimat nyt riitä ku suuria muutoksia menossa, ni kaiken täytyy keskittyä siihen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2019 16:21:03 »

Mulla ei ole hajuakaan mikä on entiteetti mutta ota yhteyttä Kalevi Riikosen. Ehkä hän osaa auttaa. Googlesta löydät hänen yhteystiedot.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
talvenlapsi71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2019 01:12:17 »

En oikein ymmärrä, kuka estää kirjoittamasta ja ketä vastaan taistelet. Viestistäsi saa sen kuvan, että suunnilleen tuulimyllyjä vastaan. Voimia se viekin ja on turhaa. Hyvyyden ja kauneuden ja kaiken hyvän puolesta taas joutuu aina taistelemaan, mutta kun tietää miksi sen tekee, saa voimia ja apua tekemiseen. Jotkut asiat on vain käytävä oman pään sisällä ja ennen kaikkea on itse nähtävä totuus ja rakkaus sen sijaan, että yrittää muita näkemään.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2019 08:56:47 »

Katsopas Parantajakoulun sivuilta, www.parantajakoulu.fi, sieltä saattaisi löytyä auttaja.
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2019 23:20:09 »

Istun tässä katsomassa NetFlixiä.. en oikein tiedä miksi, mutta tuli vahva tunne että pitäisi vastata tähän viestiin kolme asiaa.

- Mikään ei ole sattumaa
- Teet mitä haluat, älä anna minkään rajoittaa. (Tunnetasolla ajatus tuo mukanaan vastuun, et myöskään estä muita tekemästä mitä he haluavat. do not harm. Koskee myös itseäsi!!!)
- Kukaan tai mikään ei voi satuttaa sinua, olet enemmän kuin kuvittelet

En edes tiedä mitä on meneillään, mutta toivottavasti edellisistä tuli jotain ajatuksia tilanteeseen  ja näistä ituitiviisista jutuista on edes vähän iloa asian käsittelyssä. Ja ennen kaikkea luota itseesi ja kehittymiseesi tässä elämässä
« Viimeksi muokattu: 01.02.2019 23:43:24 kirjoittanut '|E » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: