Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia. Kehosta irtaantuminen, OBE, PHASE, Lucid Dream, NDE, valeherääminen  (Luettu 7323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« : 21.01.2019 10:18:36 »

Täysikuu ja kuunpimennys tänään aamulla, lieneekö vaikutusta helpohkoon OBEen...

OBE 1
Herään aamuyöstä, juon hieman vettä. Päätän olla tietoinen valveilta uneen ja seurata hypnagogisia kuvia. Kuluu vain hetki kun kuuluu repivää rätinää, keinun hieman puolelta toiselle yrittäen irtaantua, mietin että ei toimi, rätinä vaimenee… rätinä alkaa pian uudelleen, heilun voimakkaammin, valun lattialle. Käteni on vielä kiinni, se tuntuu raskaammalta ja tiiviimmältä, vedän käteni ulos… olo on kevyt, irtaantuminen oli helppoa. Seison sängyn vieressä ja katselen kehoani, on hämärää melkein pimeää, näen jalkani, ne liikkuvat. Kehoni näyttää pelkältä kuorelta. Tunnen keveyttä ja leijun, jokin vetää minua talomme tien puoleiseen päätyyn, kohoan hitaasti samalla siirtyen eteenpäin. Kohtaan seinän selkä edellä, menen läpi suoraan rakenteiden sisään, on täysin mustaa, pimeää, tunnen leijumisen ja hitaan liikkeen viistosti ylös. Ajattelen olenko avaruudessa? Samassa hetkessä, näen tähdet, ne näkyvät viivoina, matkaan nyt nopeasti avaruudessa eteenpäin, on pimeää, ajattelen että en halua olla täällä… Avaan silmät sängyssäni, katson kelloa se on 5:07

Takaisin nukkumaan…

OBE 2 + valeherääminen
Havahdun tuttuun rätinään, alan heilua puolelta toiselle, pääsen irti, putoan lattialle sängyn viereen… (valeherään) avaan silmät sängyssäni, ajattelen että se siitä, ei onnistunut. Nousen ylös katsomaan näenkö kuunpimennyksen, avaan verhot. Ulkona näkyy iso täysikuu joka on kirkkaan sininen… Herään kellon soittoon

Kokemuksia voisi kirjoitella tähän ketjuun... Smiley
tallennettu

Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2019 12:42:03 »

No pitkälti tota samaa, mutta tietoinen ruumiista irtoaminen medoitessa. Keskityt olomuotoosi, siihen missä olet, sisällä ruumiissasi ja ajattelet lentäväsi jonnekin, ihan vaa nousta ihan vähän vaan ja sitten huomaat olevasi 10-20cm yläpuolella. Sitten lentää vapaasti sinne asti minne onkaan menossa. Joskus on oltu katolla, joskus lennelty pidemmällekin. Olo on kevyt, kuin ilmaa, näkee kaiken ympärillään, ei vältätmättä aina, mutta on irti.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #2 : 28.01.2019 10:03:14 »

No pitkälti tota samaa, mutta tietoinen ruumiista irtoaminen medoitessa. Keskityt olomuotoosi, siihen missä olet, sisällä ruumiissasi ja ajattelet lentäväsi jonnekin, ihan vaa nousta ihan vähän vaan ja sitten huomaat olevasi 10-20cm yläpuolella. Sitten lentää vapaasti sinne asti minne onkaan menossa. Joskus on oltu katolla, joskus lennelty pidemmällekin. Olo on kevyt, kuin ilmaa, näkee kaiken ympärillään, ei vältätmättä aina, mutta on irti.

Rentoudutko jollain tapaa / tekniikalla ennen keskittymistä olomuotoon?
En ole koskaan onnistunut suorassa OBEssa, vaikka noita epäsuoria (herätessä tai nukahtamisen rajalla) onnistumisia eri tekniikoin tuleekin tasaiseen tahtiin...
tallennettu

Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2019 15:54:15 »

Ihan vaan tietoisesti ajatuksella rentouttamalla koko kropan ja keskittymällä siihen, että hengittää itsensä rennoksi.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
dreambee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2019 01:51:36 »

Itse oon saanut paljon unihalvauksia / valeheräämisiä jos tämä nyt liittyy aiheeseen. Joinakin kertoina "herääminen" on alkanut maanjäristyksellä tai muulla vastaavalla tärinällä, mitä en osaa kuvailla. Kerran 'heräsin' kun kuulin jonkun naishenkilön äänen kuiskivan mun korvaan. Hetken päästä aloin ajattelemaan, että ei apua oon tulossa hulluksi, kuulen ääniä mun päässä. Heräsin, mutta en pystynyt liikkumaan. Näin hahmon jalkopäässäni vain tuijottavan minua. Aivan kuin tämä naisen ääni olisi varoittanut minua tästä hahmosta. Aloin mennä paniikkiin ja yritin pakottaa itseni liikkeelle, mutta eväkään ei heilahtanit. Koitin huutaa, mutta en saanut ääntä tulemaan. Viimein sain paniikissa toisen käteni liikkumaan ja koitin laittaa valot päälle huoneeseen, mutta katkaisija ei toiminut. Sain itseni kammettua lattialle, pääsin ylös ja etenin kylpyhuoneeseen, että saisin valot siellä päälle. Nekään ei toiminut. Palasin takaisin huoneeseen, koitin herättää ja huutaa ystävääni, joka nukkui samassa huoneessa kanssani, kunnes heräsin sängystäni oikeasti.. Ei tullut nukuttua sen jälkeen hetkeen. Inhoan näitä, varsinkin kun koen niitä useamman kerran vuodessa. Välillä useammin, välillä saattaa olla kuukausia välissä.
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5 : 11.05.2019 09:22:46 »

Tuo maanjäristys kuulostaa samalta mitä tarkoitin tuolla rätinällä, sellainen kova "repivä" ääni, värähtely tms. Siitä yleensä tunnistan että on oikea hetki irtaantua uusiin seikkailuihin astraalitasolla. Valeheräämisiä esiintyy ajoittain myös paljon. Kokemuksena tosin toisenlainen kun "luulee" heräävänsä, mutta asiat eivät toimikaan samoin kuin normi päiväulottuvuudessa, yleensä sen jälkeen havahtuu ja herää uudelleen...

Harmikseni, viime aikoina näitä ei ole tullut juuri koettua, johtunee siitä että tässä päivätodellisuudessa on nyt paljon asioita menossa ja keskittyminen on niissä. Jos taas on keskittynyt enemmän sisäiseen maailmaan, näitä on tullut koettua useammin.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: