Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälaiseen ihmistyyppiin rakastut?  (Luettu 23193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 07.01.2019 09:56:47 »

Tästä ny on ollu paljoki puhetta, mutta en yhtäkkiä löytäny sopivaa ketjua haulla, ni pistän uuden.
Eli onko sulla joku tietynmoinen ihmistyyppi, johon ihastut/rakastut yhä uudestaan, ja näkyykö se kartalla ja miten?

Ja voiko tuollasta muuttaa, tai kääntää positiiviseksi tai jotain?

Mulla on ihan sama kaava aina, huoh.
Nykyisin ne ei oo enää oikeesti kusipäitä ja vaarallisia, mutta säännön mukaan tyypit on lahjakkaita jollain lailla, herkkiä, empaattisia, älykkäitä, luovia, taiteellisia ja eloisia. Niillä on hitosti ongelmia, addiktoituneita johonkin, ja ovat jollain lailla saavuttamattomia, kuten että välimatka on iso, tai tyyppi on varattu tai jotain muuta.
Ihan nappiin mun  mars in kanssa.
Eikä oo vaikee arvata, et missä merkissä se luuraa?  Grin
Saavuttamattomuus voi olla jotain joka kumpuaa siitä, etten itse halua mitään läheistä tai sitoutumista (  aurinko  vesimies ja miksei  askendentti  jousimies kin ja kaikkea muuta )  ja eloisuus ei oo ihan välttämättömyys tuohon merkkiin, mutta muuten.

Nuorempana yritin kovasti jotain sitoutumista ja perheen perustamista ja pitkää ja vakavaa...yritin sitoa itseni, vaikka oikeasti mun luontoni on sitä vastaan. Tietenkin,jos voi joskus sitoutua johonkin, jossa samalla säilyttää oikeasti vapautensa, niin asia voi tulla harkintaan.
Murrosvaiheessa ajattelin, että se on pelko, joka mua estää sitoutumasta tai yrittämästä sitä,ja niinpä sitten yritin siitä huolimatta. Sitten vasta ymmärsin, että kyse ei ole pelosta, vaan ihan jostain, joka on osa minua.
Vaikea tajuta siitäkin huolimatta, että on  aurinko vesimies ja tuo itsenäisyyden ja vapauden tarve on esillä miltei aina, kun merkistä puhutaan.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2019 18:09:28 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2019 18:14:03 »

Halaus ihastus <3
Oishan se vähän random mennä halaillen kaikki läpi, ja sselittää, että täytyy, koska pitää tietää rakastunko sinuun  Grin

Mä ihastun energiaan ja siihen minkälaista sen ihmisen kanssa on olla, onko samoja aaltopituuksia ja kuinka paljon?

En ihastu tai rakastu mitenkään joka puolella ja koko aikaa kyllä, mutta aina silloin tällöin. En kuitenkaan suhtaudu siihen vakavasti, rakastumiset ja ihastumiset tulee ja menee,  niin tämäkin, ei sen pohjalta tarvii ruveta toimimaan, ymmärtää että se on vaan hetken hömppää  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2019 18:42:49 »

Millä ihastutaan?  venus ksella? Vitoshuoneessa?  aurinko lla?  askendentti lla? Onko DC:llä jotain tekoa siinä, miten minä ihastun, mihin minä ihastun?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3 : 09.01.2019 00:15:33 »

Ihastun henkilöihin joista huokuu turvallisuus, voimakkuus, ovat huumorintajuisia ja taitavia keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa, sellaisia joiden ympärillä on sellanen huomioonottava ilmapiiri. En tarkoita sellaista räikeän äänekästä, egoisistista "mukasosiaalista" ihmistyyppiä, jotka kyllä esittävät huomioivaa ja empaattista mutta ajavat vain omaa etuaan ja paistattelevat ihmisten huomiossa... Vaan mun kuvaama ihmistyyppi on sellainen aidosti läsnä oleva, eikä välttämättä edes itse ymmärrä omaa "karismaansa"...

Mua kiehtoo musikaalisuus, taiteellisuus itsessään ei kovinkaan muilla tavoilla ole välttämättä se piirre mitä kaipaisin toiselta, koska itse olen taiteellinen.

Mua kiehtoo sellainen innokkuus ja pilke silmäkulmassa asenne elämää kohtaan, liikunnallisuus ja se että tykkää tehdä ja kokee asioita.. Sopivassa määrin sellainen jolla on jalat maassa, halua olla kotona puuhaamassa asioita, vaikka rakennella ja remontoida itse, käydä metsässä marjastamassa, kalassa... Sellainen sporttinen eräjorma.. Miks mä näen hänet nyt ammatiltaan vain lääkärinä??! (ps. oon sairaalassa töissä  Grin Grin Grin Grin ) Lisäksi sellainen outo huumori... Ja että ymmärtää sarkasmia sopivasti..

Mun  kuu kauris on se joka kaipaa turvaa sekä tietynlaista outoa huumoria, jotta syntyy kipinää
 aurinko mars merkurius kaksoset ja  askendentti jousimies minussa itsessä tekevät sen, että mua ihan hirrveesti ärsyttävät sekä kaksoset ja jousimiehet, mutta kieltämättä tunnen niihin sielunsympatiaa, ehkä kuitenkin enemmän noihin jousimiehiin, mut niissä mun tapaamissani on ollut liikaa sellaisia ettei niiden kanssa ole koskaan muodostunut järkevää suhdetta - on sellaista et ollaan ymmärretty vähän liian hyvin että muitakin säätöjä saa olla ja sitten ei koskaan päädyttykään yhteen.. Kaksosmiehissä mua taasen ärsyttää sellainen tietynlainen lapsenomainen herkkyys. Se on vähän too much.

Niin ja sitten mulla on   venus oinas
Se ehkä varsinkin nuorempana vaikutti niin että ihastuin joka viikko uuteen tapaukseen. Ja jos toinen vaan on samalla aaltopituudella niin suhteet alkaa kuin tuli ja leimaus.

No, tulipahan spekuloitua, täällä mä oon edelleen tuon  skorpioni miehen kanssa jolla on  askendentti leijona ja  kuu kalat ja ihan tosissaan välillä mietin, että oikeasti, olen ihmisen kanssa jossa on kahta asiaa mitä en oo oikeen koskaan ymmärtänyt: vesimerkkiä sekä leijonaa.
No toki skorppari on vesimerkeistä kaikista ymmärrettävin mulle  Grin
Voi olla että emme ole match made in heaven, mutta hän on turvallinen, nauraa mun vitseille, on kuin viilipytty silloin kun minä hermoilen tai riehaannun... Kaipa me jotenkin täydennämme toisiamme. Hänellä on kyllä myös outo taito osata jutella kaikkien kanssa, vaikka kotona ei ole sosiaalisimmasta päästä. Meidän aamukahvikeskustelu on sitä että minä pälätän ja ihailen uutta aamua ja toinen istuu mörkönä pukahtamatta.  Grin
Eli mitä puuttuu: se ettei hänellä oo valkoinen takki päällä ja stetarit kaulassa. Ja ettei hän remontoi itse (tosin oon kieltänyt sen).  :Smiley coolsmiley Grin
« Viimeksi muokattu: 09.01.2019 00:17:14 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 09.01.2019 07:34:28 »

Niin vai ihastutaanko me sittenkin  kuu lla? Vaistolla kemian perässä? Tai turvaa hakien? Noita teidän ilmaisuja vaan bongailin.

Et kattellu puutaheinää ikisiniviuhko   Smiley
Raukka reppana, ku ihan sekasin, kun on uimasillaan kaloissa, sit on viä kaikenmoisia aspekteja, ja nii lopussa huonettaki, ettei aina tiiä pitäiskö olla sittenkin seuraavassa  Cheesy
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2019 20:23:15 »

Onnettomat ihastukset on olleet  aurinko skorppareihin, ei onnistu koskaan kuitenkaan multa vaa'alta, surkeaa. Vesimerkit kiehtoo - mulla on  kuu kalat. Ja paljon planeettoja siellä skorpparin helmoissa.
Varsinainen parisuhde on siellä omassa vastamerkissä  oinas
tallennettu
Anna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #6 : 14.01.2019 22:28:54 »

Onpa kiva aihe! Ja sellainen, mitä olen yrittänyt pohtia.
Itse ihastun/rakastun harvoin, vaikeasti ja onnettomasti. Mutta kiinnostun toistuvasti miehistä, joilla on  merkurius neitsyt Sittemmin mukaan on tullut vaihtoehto  merkurius vesimies
Ylipäätään tunnistan ihmisen kuin ihmisen  merkurius:n hyvin nopeasti.
Olen fiksautunut tuohon  merkurius:een, raukka. Ei sillä ole onnea löytynyt, vaikka miniulle onkin tosi, tosi tärkeää, miten toinen puhuu, kirjoittaa ja ajattelee :/
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Rapu
Kuu Vesimies
Merkurius ja Venus Neitsyt
Mars Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.2019 07:21:19 »

Totta. Ei selitä rakastumista, mutta ehkä mahdollistaa sen sulle?
Mutta arvoihinhan tuo menee mun mielestä, eli  venus alueelle?

On se jännä, että tarvitaan mielisairautta,  että kykenee rikkomaan kaavan  : Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2019 15:36:58 »

Munkin ensirakkaus on kaikkea muuta, kuin mitä aloituksessa kuvasin.
Eli vastaakohan tämä mun kysymykseen, että voiko tätä vetovoimaa jotenkin muuttaa tms.

Sitä, että miten se tapahtuu, muuten, kuin hakkaamalla päätään samaan seinään tarpeeksi kauan, niin en tiedäkkään.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #9 : 20.01.2019 07:31:08 »

En enää minkäänlaisiin.  buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
fantasima
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #10 : 06.02.2019 18:23:54 »

Turvallisiin ja vakaisiin. Mielellään huumorintajua noloista puujalkavitseistä absurdin häröilyyn saakka. Siisteys ja siivotapaisuus vetoaa kanssa, huomaavaisuus tietysti aina. Kiinnostuu asioista ja jaksaa jutella.

Mulla oma kuu on kauriissa ja Venus ravussa. DC härässä. Puoliso edustaa aika hyvin maa- ja vesielementtejä, on aurinkorapu ja nousumerkiltään neitsyt, 1. huoneessa on Saturnus. Kuu-leijona ei niin valtavasti räisky, ainakaan hänellä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #11 : 06.02.2019 19:39:41 »

Mäki haluan rakastua turvallisiin ja vakaisiin! Muutenki haluun turvallisuutta ja vakautta mun räpeltämiseen..turvallisuus ja vakaus, tulkaa!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.02.2019 09:41:37 »

Olen udellut aika monen ex-poikaystävän syntymäajat, ja niistä huomasin, että olen mennyt aika usein  mars  vaaka edellä suhteeseen. Olen siis viehättynyt AC-Vaaoista. Olipa minulla pitkäaikainen mieskin, jolla oli nousumerkki Oinaassa. Tästä voisi päätellä, että libidon pörinä on ollut pariutumisessa enemmän asialla kuin muut, oikeasti oleellisemmat asiat.  2funny Libido on lakannut pörisemästä enkä ihastu nykyään kehenkään. Venus ei tunnu olevan mitenkään tärkeä ihmissuhteissani, paitsi kun se on 1. huoneessa, niin vastakkainen sukupuoli on siihen omalla tavallaan reagoinut.

Toinen planeetta, joka on ollut tärkeä ihmissuhteissa, on ollut Aurinko. Se onkin parempi vaihtoehto kuin tuo Mars. Sitten toisaalta on ollut paljon karmaan viittaavia osumia, mitkä ne eivät ole olleet ollenkaan kivoja. Ongelmatapauksiakin on ollut - voisin tietysti syyttää karmaa siitä, mutta ehkä syynä on vain oma, surkea arvostelukyky. kun hormonit ovat ottaneet vallan.

On minulla tyyppikin. Se on sellainen taiteellinen nörtti tai nörtähtävä taiteilija. Monesti nämä ovat myös keksijätyyppejä. Nämä ominaisuudet löytyvät myös minusta itsestäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #13 : 21.03.2019 14:39:44 »

Mäki haluan rakastua turvallisiin ja vakaisiin! Muutenki haluun turvallisuutta ja vakautta mun räpeltämiseen..turvallisuus ja vakaus, tulkaa!

Samoilla linjoilla. Maanläheinen, turvallinen ja luotettava. Sellainen kenen kanssa olisi keskinäinen rauha, eikä jatkuvaa vääntöä ja taistelua.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #14 : 23.09.2019 04:57:15 »

Vastustamattomia tyyppejä on ollut sellaiset, joilla on henkilökohtaisia planeettoja mun descendentillä. Ei ole toiminut hyvin ja olen jäänyt kaipaamaan. Jos kellään on ideoita miten työstää tällainen selittämättömältä tuntuva kiintyminen niin kiitos vaan. Siis sillä tavalla selittämätön etten tiedä mikä siinä itse asiassa viehätti ja miten sen voisi toisaalla korvata ettei olisi niin kivulias.

Mun ihailijoilla on usein venus kontakti marsiini (skorpparissa). Tällainen ihastus ei ole välttämättä kestänyt fyysisten asioiden ulkopuolelle.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: