Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpionikuningas  (Luettu 6704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 31.12.2018 19:27:03 »

Ihmettelen sitä jos tässä yhteisössä ei saa keskustella astrologkiasta. Painukaa vittuun jotka ette ota mua tosissaan. Mä en kumarra ketää. Kai nyt saatana mullaki on oikeus kuulua edes johonkin.  Uutta vuotta odotan ja että se tarjoais rennompaa fiilistä. Kaikki yrittää saada musta hyötyä mutta harva arvostaa mua. Oon työssäni paras ja sitä ei kenenkään sovi kyseenalaistaa.. t: skorpioni se vahvin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2018 20:28:18 »

No jopa ny on äkää  buck2
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 31.12.2018 20:37:14 »

Ihmettelen sitä jos tässä yhteisössä ei saa keskustella astrologkiasta. Painukaa vittuun jotka ette ota mua tosissaan. Mä en kumarra ketää. Kai nyt saatana mullaki on oikeus kuulua edes johonkin.  Uutta vuotta odotan ja että se tarjoais rennompaa fiilistä. Kaikki yrittää saada musta hyötyä mutta harva arvostaa mua. Oon työssäni paras ja sitä ei kenenkään sovi kyseenalaistaa.. t: skorpioni se vahvin
mun mielestä mun skorpparityttö on paras, niih Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.2018 23:23:00 »

Hiukan vaikea nyt ottaa tosissaan jotakuta, joka puhkuaa olevansa skorpionikuningas ja vahvin kaikista.

Sitäpaitsi, liian paljon jotain, on aina jonkinlainen heikkous, samalla kun saattaa olla vahvuuskin jossain kohtaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: