Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksi kala lisää uiskentelee joukkoonne...  (Luettu 10463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« : 06.11.2005 23:45:38 »

Esittäytymistä siis luvassa =0)

Tämän nickin takana palstailee 27 vuotias kahden tyttären äiti - joka on itse aurinko kalat, kuu vesimies ja nouseva neitsyt. Kokolailla paljon muitakin planeettoja on kaloissa, ja kautta linjan olen yhtä muuttuvaa vaikutusta täynnä koko ihminen ;0), levoton sielu ja ikuinen etsiskelijä.

Hauska tutustua sinuun!
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 07.11.2005 00:13:04 »

Hei Idaserafina!

Täällä myös yksi kalat-nainen vesimieskuulla ja nousuleijona. Veikkaisin, että rakkauselämäsi on ollut monenkirjavaa ;)vai rauhoittaako neitysvoimat?
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2005 23:28:51 »

Freija:

Täällä myös yksi kalat-nainen vesimieskuulla ja nousuleijona. Veikkaisin, että rakkauselämäsi on ollut monenkirjavaa ;)vai rauhoittaako neitysvoimat?

Minä:

Hei Freija  smitten!

Mukavaa tavata (lähes) sukulaissielu - niinhän sitä sanotaan, että auringon paikka määrittää ihmisen perusolemusta (sisintä minää) ja kuu on yhtä kuin vaistominä - nousumerkki vain hieman "värittää" sisäistä minää ja toimii maskina ulkomaailmaa kohtaan.

Oikeinhan sinä veikkasit  ;0), tosiaan monenlaista mahtui rakkauselämääni ennen aviomiestäni - asiaa ei ollenkaan auta se, että kiinalaisessa horoskoopissa sisäinen kumppanini on apina (ja olen hevosen vuonna syntynyt). Apinanaisistahan sanotaan, että he eivät (todellakaan) sitoudu helposti, eivät halua naimisiin ja ovat levottomia sekä oikullisia ;0)... juu kyllä allekirjoitan kaiken tämän. Itseasiassa myöskin Venus planeettani on kaloissa, ei sekään ainakaan helpota tilannetta =0)!

Oletko sinäkin äärimmäisen herkkä kaikkea hätää kohtaan? Oikeudenmukaisuuden tajusi on vahva?

Minä olen tulkinnut nämä ominaisuudet juuri nimenomaan kaloista ja kuu vesimiehestä johtuviksi, olisi mielenkiintoista tietää oletko tuossa suhteessa myöskin samanlainen =0).

Ystävyydellä Ida Serafiina (
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #3 : 07.11.2005 23:37:01 »

Ja se jäi vielä sanomatta, että neitsyt nousussa ei niinkään rauhoita tuota piirrettä - mutta se tekee varovaiseksi, eli jotain apua siitä on sentään. Toki se tuo luonteeseen myös pikkutarkkuutta kokonaisuuksien kustannuksella  Huh..

Sinullakin (niinkuin myös minulla) on nämä kolme "pää"merkkiä keskenään niin ristiriidassa, että joskus on hankala jopa ymmärtää itseänsä - onko sinulla samaa ajatusta?

Joskus on suorastaan kadehdittavaa katsella miestäni jolla on kaikki (no lähes kaikki) merkit sulassa sovussa keskenään, hän on aurinko rapu, kuu kalat ja nousu skorpioni - kaikki osaset (nämä tärkeimmät) vedessä ja harmoniassa keskenään! Tuo taitaa kyllä olla todella harvinaista...?
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2005 11:29:36 »

No mutta HEEEEIIII PALLASKISU  smitten smitten smitten!
*Halii takaisin*

Ihana nähdä sinuakin täällä - kiitoksia tästä verrattomasta linkistä  Smiley, en varmastikaan olisi koskaan muuten (ilman sinua  smitten) löytänyt tänne - juu tietokoneet eivät ole vahvimpaa alaani  Wink..

Kirjoitellaan, nähdään (viimeistään) tammikuussa ja tavataan eri foorumeilla  coolsmiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2005 13:22:50 »

Kalahan se minäkin ja kuu vesimiehessä, hei vaan siskot  smitten!

Nuo miesasiat kuulostavat jotenkin tutuilta...kuin myös ikuinen etsiskelijä ja levoton sielukin... Olen juuri tällä hetkellä ottamassa suuntaa elämässäni aivan uuteen suuntaan pitkästä parisuhteestani. Päätösten teko on vain niin vaikeaa minulle, että vie vuosikausia saada päätökseen oma ajatusprosessi joka sitten lopulta tultuaan kypsäksi osoittautuu yllättäen niin vahvaksi, ettei minun päätäni käännetä enää kirveelläkään. Vaakanousuko vielä vaikeuttaa päätöksentekoani  Embarrassed?

Kartallani on Vesimies painottunut hyvin voimakkaasti ja se tuo kuulema  "hyvää, viileän kirkasta vastapainoa Kalojen tunteellisuudelle ja melankolisuudelle sekä  tuo olemukseen Vesimiehen riippumattomia, aikaansa edellä olevia, ystävällisiä ja humaaneja piirteitä. Ajattelu, älynkäyttö kommunikointi ja ylipäänsä mentaalisuus nousevat esiin ilmaelementin korostuessa. Ansalankoja ovat sitten ylpeys ja eristäytyneisyys, jotka ovat voitettavissa sydämen lämmön, myötätunnosta ja rakkaudesta kumpuavan viisauden voimalla ja siinä Kalojen merkki nousee arvoon arvaamattomaan. Näin nämä kaksi peräkkäistä eläinradan merkkiä voivat hienosti täydentää toisiaan."

Tuo oli ote yhdestä tilaamastani tulkinnasta, itse en osaa kartastani juuri mitään sanoa. Joka tapauksessa tunnen  joskus ( enkä niin harvoinkaan) olevani ihan eri taajuudella kuin muut ystäväni, jotka näkevät vain silmillään. He ikävystyttävät minut kuoliaaksi puhumalla vain materiaalisista asioista  Undecided.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 13:25:43 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #6 : 08.11.2005 22:53:06 »

Joka tapauksessa tunnen  joskus ( enkä niin harvoinkaan) olevani ihan eri taajuudella kuin muut ystäväni, jotka näkevät vain silmillään. He ikävystyttävät minut kuoliaaksi puhumalla vain materiaalisista asioista  Undecided.

*

Minäkin tunnen aivan samalla tavalla - useasti!  Huh
Jotenkin mieli painiskelee sellaisten ongelmien parissa, mitä toiset (ainakaan useat) eivät mietiskele ja koen olevani aivan eri aaltopituudella. Vesimiehen yksi ominaisuushan on etsiskellä ratkaisuja / vastauksia epätavallisista paikoista, ja siksi se, yhdistettynä kalan syvältä luotaavaan maailmaan, saa aikaan vähintäänkin epätavallisesti ajattelevan ihmisen.

Ainakin tälläisen parantumattoman lapsenuskoisen idealistin  idiot2 Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2005 13:56:18 »

Minäkin tunnen aivan samalla tavalla - useasti!  Huh
Jotenkin mieli painiskelee sellaisten ongelmien parissa, mitä toiset (ainakaan useat) eivät mietiskele ja koen olevani aivan eri aaltopituudella. Vesimiehen yksi ominaisuushan on etsiskellä ratkaisuja / vastauksia epätavallisista paikoista, ja siksi se, yhdistettynä kalan syvältä luotaavaan maailmaan, saa aikaan vähintäänkin epätavallisesti ajattelevan ihmisen.

Ainakin tälläisen parantumattoman lapsenuskoisen idealistin  idiot2 Wink

Mukava kuulla  smitten. Lapsenuskoinen, juuri niin...  Ystäväni kyllä kuuntelevatkin ideoitani ja ajatuksiani, mutta huomaan selvästi että he tekevät sen siksi että pitävät minusta muuten, eivät sen takia että he viispiittaisivat oikeasti minun syvällisyyksistäni. Tosin on poikkeuksia, mutta he ovat täällä netissä. Oikeita ja silmillenäkyviä ihmisiä on vain yksi, kenen kanssa voin jutella vapaasti henkisistä asioista  ja se onkin kyllä valtavan vapauttavaa. Miten kummassa ihmisten todellisuudet voivatkin olla niin erilaisia ?
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
RedCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2005 17:46:06 »

Hei Ida Serafinalle halausten kera!

Tervetuloa astroilemaan, kiva "nähdä" täälläkin. Smiley

Oikeasti nähdään sitten tammikuussa. Smiley

Lämpimin terveisin,

PunaKatti
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Leijona
Kuu Vaaka

- Valkoinen yliääni tuuli -

Free your mind - and the rest will follow!
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #9 : 10.11.2005 23:48:42 »

Heipä hei RedCatille  smitten smitten smitten!

Täällähän me kaikki "tutut" jo olemmekin  Smiley..

Jatketaan mielenkiintoista ajatusten vaihtoa, ja nähdään tammikuussa *I can't wait*  Wink

Ida Serafiina
(Nimi lainattu esikoistyttäreltämme  smitten)

*Halaa Punakattia*
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #10 : 10.11.2005 23:51:10 »

Ja tutut pois heittomerkeistä  knuppel2 - sillä tuttujahan tässä jo ollaan  Wink smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #11 : 11.11.2005 23:14:58 »

Itseasiassa myöskin Venus planeettani on kaloissa, ei sekään ainakaan helpota tilannetta =0)!

- juu-u itselläni venus on vesimiehessä ja tekee omia kommervenkkejään tunne-elämääni.  idiot2

Oletko sinäkin äärimmäisen herkkä kaikkea hätää kohtaan? Oikeudenmukaisuuden tajusi on vahva?

- olen todella herkkä vaikka nykyään saatan kuulostaa kovalta ja ehdottomalta mielipiteissäni...se piirre on tullut enemmän ja enemmän esiin, ja ärsyttää minua itseänikin. Oikeudentajusta en oikein tiedä, tajuan kyllä mikä on oikein ja miten toimitaan, mutten aina toimi kuitenkaan niin...olen kummallinen Cheesy

Jatkan juttua jahka ehdin...

Freija
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #12 : 11.11.2005 23:20:49 »

Sinullakin (niinkuin myös minulla) on nämä kolme "pää"merkkiä keskenään niin ristiriidassa, että joskus on hankala jopa ymmärtää itseänsä - onko sinulla samaa ajatusta?

- joo joskus on hankala tulla itsensä kanssa toimeen, ja siitä saavat kanssaihmiset sitten kärsiä Embarrassed

Minun mieheni on tulta ja maata, joten oikein on meillä kaikkia merkkejä edustettuna tässä sekametelisopassa. Siksi emme varmaan aina oikein ymmärräkään toisiamme idiot2

Mites tämä kirjoitteminen nyt olikaan näin hankalaa...jatkan taas

Freija
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #13 : 11.11.2005 23:32:08 »

Kylläpäs omituisesti vastailin tuonne, höh! No ei auta. Yhdyn kyllä edellisiin puhujiin levottomuudesta, ikuisesta etsimisestä, pohtimisesta ja ratkaisujen hakemisesta, huhhuh on meillä työsarkaa Wink

Myös tuo, että ystävät jaksavat kuunnella, vain siksi, että sattuvat olemaan ystäviäni ja pitämään minusta, kuulostaa tutulta. Ei heitä varmaan kovinkaan paljon kiinnosta minun tarinani muuten, muutama pohdiskeleva ystävä minulla on jonka kanssa voi miettiä maailmanmenoa ja ihmissuhteita ym. oikein tosissaan, vaakaa on kaikilla näillä pohtijoilla kartallaan tärkeissä merkeissä...sopii kai yhteen vesimiehen ajatusmaailman kanssa.

En ole erityisemmin pitänyt koskaan vesimiehistä, mutta astrologiaan perehtyneenä teinkin löytöjä...karttaani hallitsee vahvasti vesimies, joten omaa itseään oli ilmeisesti vaikea nähdä muissa Shocked

Jakselkaahan siskot!

Freija nauttii vapaasta Cool
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #14 : 12.11.2005 02:05:33 »


En ole erityisemmin pitänyt koskaan vesimiehistä, mutta astrologiaan perehtyneenä teinkin löytöjä...karttaani hallitsee vahvasti vesimies, joten omaa itseään oli ilmeisesti vaikea nähdä muissa Shocked

En muuten tunne ketään vesimiestä...en todellakaan  Undecided.

Itselleni noita vesimiesominaisuuksia on siunaantunut kartalleni koko joukko:
Kuu, venus, mars, ja kheiron. Ilmankos olenkin usein hämmästelyn kohteena epätavallisen radikaaleine ajatuksineni, joissa minusta ei ole mitään erityisen kummallista eikä mainittavaa angel. Minusta nimittäin juuri mikään ei ole erityisen kummallista, eikä juuri kukaan ole erityisen erikoinen,  on vain erilaisia tapoja tehdä ja toteuttaa asioita ja on vain erilaisia ihmisiä, kaikki saman arvoisia. Erikoisia ovat minusta vain poikkeuksellisen ihanat ja rakastavat/rakastettavat ihmiset, koska haluaisin olla itse myös sellainen.

Kaihoisaa huokailua...
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 02:07:44 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: