Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avioliitto, valat eri tähtimerkkien näkökulmasta?  (Luettu 14407 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.07.2006 20:34:15 »

pappi/tuomarihan kysyykin TAHDOTKO sinä...
jos 7 vuoden päästä mättää niin on hyvä miettiä,enkö minä todellakaan TAHDO rakastaa..
olen ollut häissä,joissa hääpari vihittiin kesämökin laiturilla,
pappi kiikun kaakun siellä laiturin päässä,
kesäinen koskematon luonto ympärillä,
kun hääpari tahtoi, taivas antoi vettä,siunasi hedelmällisyydellään,
oltiin pienellä opiskelijaporukalla,tehtiin yhessä mansikkakakku ennen häitä,
nukuttiin siskonpetiä mökin lattialla häitten jälkeen
erilaiset,mieleenpainuvat häät

toinen hääpari vihittiin maalaistalon pihalla vanhan kaksikerroksisen aittarakennuksen edessä,vihkiryijyn päällä,
kansa ympärillä TODISTAMASSA tahtomista,
tanssimaan hääpari kiikutettiin traktorin perälavalla paikalliseen maamiesseuran talolle,
saivat lahjaksi lampaankin...
sukulaisia ja ystäviä,
olin laittamassa noita häitä,kuin myös juhlimassa,

mielelläni menisin vielä naimisiin,
TAHTOISIN..
vaikka merenrantakalliolla

onhan avioliitto myös JURIDINEN liitto,
sen huomasi viimeistään erotilanteessa,
teidät on TUOMITTU avioeroon,
ja koska liiton solmimista on ollut sankka ystäväjoukko todistamassa ja energioillaan vahvistamassa hengessä mukana,
onkin ero vaikea,koska sitä on purkamassa vain kaksi osapuolta,
sillekin pitäisi keksiä rituaali,seremonia,
kannatan perinteitä,rituaaleja,
vaikken niitä kirkollisesti välttämättä aattele,
vaikka alkuasukkaan kanssa leirinuotion äärellä yhteen liitettäköön,
rummuti rummuti rummut...
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #16 : 07.07.2006 21:23:16 »

Olen moni-Vaaka eli oletetusti parisuhdekeskeinen, mutta en koskaan, ikinä ole haaveillut suurista häistä, tai häistä ylipäätään. Naimisissa olen kuitenkin, 5. hääpäivä tulee talvipäivänseisauksena. Sitä ennen oltiin yli 5 vuotta avoliitossa, ja häät olivat "vain" juridinen sitoumus, että tahdon olla samaa yksikköä myös lain edessä, samalla sukunimellä. Jostain syystä en tahtonut lapsia avoliittoon (tai no, lapsia ylipäätäänkään, täysin vailla vauvakuumetta ja järkipäätöksestä on esikoinen tehty, toisen kohdalla jo kuumeilutti Wink). Silti pidän itseäni romantikkona! ...Olimmehan lupautuneet toisillemme jo yli 5 vuotta aikaisemmin kalliojyrkänteellä salamoiden lyödessä  smitten

Meidät vihittiin maistraatissa, hääkuva otettiin rautatieaseman passikuva-automaatissa ja bussilla ajettiin hyvän päivällisen jälkeen kotisohvalle syömään konvehteja. Tottakai naimisiinmenoa juhlistettiin, järjestimme ikimuistoisen uudenvuodenjuhlan suvulle ja ystäville. Tarjoilut tehtiin itse ja juhlinta jatkui yön yli kunnes uupuneet vaipuivat siskonpetiin  Smiley Boolia ja itsetehtyä metsämansikkalikööriä oli juuri sopivasti, sen verran että meiltä on jo kyselty, minkä hääpäivän kunniaksi järjestämme "jatkoleirin"   Grin

En myöskään tunnista omakseni Vaakaan liitettyä tarvetta romanttisiin seikkailuihin, olen juuri siinä missä minun kuuluukin, juuri sen ihmisen kanssa kuin pitääkin.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #17 : 31.07.2006 13:28:50 »

Pallaskissan tavoin minäkään en ole ihmeemmin haaveillut häistä. Saa nähdä päädynkö koskaan avioon asti.

Ihanne olisi ei-suomalaiset häät, jossa olisi lämmin ilmapiiri eikä alkoholia kitattaisi humaltumiseen asti, kuten häissä yleensä, vaan sivistyneesti. Keskiaikainen hääpuku olisi ihana ja miehellä komea ritariasu... smitten Eikä MISSÄÄN NIMESSÄ valkoista hääpukua, hyi!

Omasta puolestani häät olisivat ystävähäät, miehen sukua saa tulla, mutta omastani en kutsuisi kuin enon vaimoineen ja tädin miehineen. En ole suvun kanssa missään  tekemisissä, joten myöskään kutsuisi heitä häihini "velvollisuudentunteesta".
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: