Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisäinen Soturi  (Luettu 7740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« : 24.11.2018 13:12:17 »

Tilasin Mustan Perjantain kunniaksi Sisäisen Soturin. Nopeahkon silmäilyn perusteella
minulle jäi vaikutelma, että tulkinta korosti omaan napaan tuijottamisen tärkeyttä
toisten ihmisten "valistamisen" asemesta!

 Grin

Täytyy varmaan lukaista tulkinta uudelleen paremmin keskittyen, jotta voin
varmistua ettei tuo ollut meikäläiseltä lievästi näkövammaiselta metavirhetulkinta...

 Huh   Wink
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #1 : 24.11.2018 16:18:05 »

Seppo usein kirjoittaa tulkinnoissaan omasta vasttuusta omiin tunteisiin ja itsestään huoltapitämällä olemalla terveesti itsekäs. Noita tekstejä voi helposti tulkita väärin.

Mutta kuinka paljon sitten tarvii valistaa muita? Tuli vaan mieleen kun mua neuvottiin miten pitää surra ja neuvoja oli ihminen joka ei ole koskaan itse kohdannut kuolemaa.

Missä menee raja neuvonanatajan tehtävässä?

Neuvoja oli  neitsyt
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.2018 20:32:42 »

Seppo usein kirjoittaa tulkinnoissaan omasta vasttuusta omiin tunteisiin ja itsestään huoltapitämällä olemalla terveesti itsekäs. Noita tekstejä voi helposti tulkita väärin.

Jotenkin noin minäkin sen loppuviimeksi ymmärsin. En nauranut tulkinnalle sinänsä vaan sille kuinka osuva se lopulta oli. Minulla on esimerkiksi kova hinku muusikoiden.net -sivustolla antaa neuvoja aloitteleville rumpaleille sillä perusteella mitä itse olen viime aikoina oppinut youtube'sta, vaikka oma soittaminen on aika amatöörimäistä.
(Se on käsittämätöntä miten paljon rumpujenkin soitossa on aspekteja joiden huomioon ottaminen vaikuttaa merkittävästi soittoon!)
Ja tyrkytän ihmisille kaikenkarvaisia vaihtoehtoisia hoitomuotoja, joiden toimivuus on usein kyseenalaista.


tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 24.11.2018 20:57:08 »

Seppo usein kirjoittaa tulkinnoissaan omasta vasttuusta omiin tunteisiin ja itsestään huoltapitämällä olemalla terveesti itsekäs. Noita tekstejä voi helposti tulkita väärin.

Jotenkin noin minäkin sen loppuviimeksi ymmärsin. En nauranut tulkinnalle sinänsä vaan sille kuinka osuva se lopulta oli. Minulla on esimerkiksi kova hinku muusikoiden.net -sivustolla antaa neuvoja aloitteleville rumpaleille sillä perusteella mitä itse olen viime aikoina oppinut youtube'sta, vaikka oma soittaminen on aika amatöörimäistä.
(Se on käsittämätöntä miten paljon rumpujenkin soitossa on aspekteja joiden huomioon ottaminen vaikuttaa merkittävästi soittoon!)
Ja tyrkytän ihmisille kaikenkarvaisia vaihtoehtoisia hoitomuotoja, joiden toimivuus on usein kyseenalaista.



Tuleeko sulle itsellesi mieleen mistä se tunne tulee kun haluaa "tyrkyttää"?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #4 : 25.11.2018 12:55:23 »

Enpä osaa tuohon vastata mutta jo skidinä olin epätavallisen(?) kiinnostunut siitä, mitenkä voisin kohentaa oloani esim. jotain erikoista syömällä. Muuan luokkatoverini alakoulussa uunotti* minua että oli tullut niin riskiksi männyn kaarnaa syömällä. Niinpä sitten maistelin sitä, mutta onneksi en kovin paljoa...

 Grin

* Asseja on helppo uunottaa??
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: