Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia ihmissusista ja muista ihmispedoista  (Luettu 4847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 18.11.2018 10:03:18 »

Olen törmännyt viime aikoina maailmalla kokemuksiin, joissa ihmiset ovat raportoineet nähneensä ihmismäisiä susia, koiria tai jopa ilvestä muistuttavia, pystyasennossa käveleviä petoja. Moni on kuvannut kokemaansa sanomalla, etteivät he osaa sanoa mitä näkivät, mutta ainoa tapa kuvata näkemää on ihmissusi/koiramies.

Olen alunperin suhtautunut asiaan vähän nihkeästi, mutta nyt lähipiirissä tuli esiin kohtaaminen ihmissudelta näyttävän olennon kanssa keskellä kirkasta päivää. Lähdin tutkimaan asiaa lisää ja kyllä, kyseessä on ihan globaali ilmiö syystä X. Raportteja on Yhdysvalloista, Sisiliasta, Englannista, Saksasta ja Ranskasta, muutama mainitakseni.

Amerikkalainen Linda S. Godfrey on tämän alan tärkein tutkija - kutsun nimellä Ihmissusitäti - ja hän kerää blogiinsa kokemuksia ympäri maailmaa. Häneltä löytyy kasa kirjoja aiheesta ja kuten minä, hän aloitti tutkimukset skeptikkona.

Nyt minua kiinnostaisi kuulla, onko teillä tai tuntemillanne henkilöillä kohtaamisia tällaisten ihmiseläinten kanssa, erityisesti sutta muistuttavien kanssa? Olivatpa ne sitten henkiolentoja tai fyysisiä olentoja.
Jos on, voinko kääntää ja jakaa kokemuksenne Linda S. Godfreylle tutkimusmateriaalia varten? Tämä on mahdollista tehdä nimettömänä yksityisyytesi suojaamiseksi. Tarkoitus ei ole, että oma elämä menee pilalle hullun leimalla!

Jos et halua kertoa kokemuksistasi tässä, voit nakata minulle YV:n tai sähköpostia: outojakokemuksia@gmail.com

Suomalaiseen kansanperinteeseen kuuluvat hiidet, pirut, peikot, menninkäiset, tontut, maahiset, jotunit ymv. olennot. Joku on varmasti nähnyt joskus jotakin, mutta asiat ovat vain päässeet unohtumaan.

Kiitos paljon!
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2018 10:33:54 »

Omaa kokemusta ei ole mutta muistan lapsena mummoni puhuneen äitin kanssa ihmissudesta. Mummoni on syntynyt noin 1900-luvun alussa.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 22.11.2018 11:24:16 »

Kaikella kunnioituksella, mutta näistä stooreista tulee olo, että nyt ollaa jossai semmosen tietoisuuden rajamailla johon saa tänä päivänä diagnoosin ja estolääkkeet.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #3 : 22.11.2018 14:46:18 »

Erään mahdollisen maailmankuvan mukaan me eläisimme yhdessä useista rinnakkaistodellisuuksista. Meidän todellisuusversioomme kuulumattomat olennot olisivat kotoisin niistä rinnakkaista maailmoista ja tulleet tänne yhteyskäytävien kautta.

Jotkut ihmiset uteliaisuuttaan tai huomaamattomuuttaan ovat menneet samaisten yhteyskäytävien kautta toisiin maailmoihin ja kadonneet selittämättömästi meidän maailmastamme.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 22.11.2018 20:14:46 »

Onpas mielenkiintoista. Ei kyllä mitään havaintoa, ja olen hyvin skeptinen tälläisten suhteen, mutta ei se tarkoita, etteikö voisi olla, ja hyvä kun joku perehtyy tälläiseenkin.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #5 : 23.11.2018 10:58:14 »

Erään mahdollisen maailmankuvan mukaan me eläisimme yhdessä useista rinnakkaistodellisuuksista. Meidän todellisuusversioomme kuulumattomat olennot olisivat kotoisin niistä rinnakkaista maailmoista ja tulleet tänne yhteyskäytävien kautta.

Jotkut ihmiset uteliaisuuttaan tai huomaamattomuuttaan ovat menneet samaisten yhteyskäytävien kautta toisiin maailmoihin ja kadonneet selittämättömästi meidän maailmastamme.

Kiitos tästä! Näin olen antanut kertoa itselleni aiemminkin. Ja jotain omaa kokemustakin taitaa olla. Kiva löytää samoin ajattelevia.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 23.11.2018 15:11:58 »

No mutta jos ihmispedot sun muut härjäkkeet tulisivat rinnakkaistodellisuuksista, niiden pitäis olla huomattavasti yleisempiä kuin vain parin hassun marginaaliryhmän keskuudessa huhuttu ilmiö. Ennemminkin esiintyy rinnakkaistodellisuudessa semmoisena, että sitä näät mitä tilaat.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2018 21:22:29 »

Miksi niidn pitäisi olla huomattavasti yleisempiä, jos rinnakkaistodellisuusteoria pätisi?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #8 : 24.11.2018 10:49:54 »

Huomioon ottaen kollektiivinen heräileminen tänä päivänä tietoisuuteen, olettaisn, että ilmiö olisi suurempikin.
Ja luulisi sitten "vanhempien  ja vahvempien" tietävm niistä myös.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #9 : 24.11.2018 11:14:34 »

Huomioon ottaen kollektiivinen heräileminen tänä päivänä tietoisuuteen, olettaisn, että ilmiö olisi suurempikin.
Ja luulisi sitten "vanhempien  ja vahvempien" tietävm niistä myös.

No, yritin jo tossa aiemmin kertoa mummoni puhuneen ihmissudesta. Olin lapsi 1960-luvulla, joten mummoni on syntynyt jotakuinkin 1890 paikkeilla. Onko riittävän vanha?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: