Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunnetteko kaveria/tuttua ym, jolla olisi ollut ihan helvetin huono tuuri?  (Luettu 12416 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« : 01.11.2018 20:28:30 »

Mietin vaan, että osa transiiteista tuottaa muillekin kuin minulle pientä pelkoa/ahdistusta ym. Jotkin pahamaineiset.
Noh, mietin vaan että onko jollakin dataa jostain ihmisestä jolle ois monta vuotta sattunut pelkkää paskaa ja sit vois katsoa näkyykö se huono tuuri transiiteissa vai ei näy Huh

Mä tiedän yhden pariskunnan jolla on ollut niin uskomattoman huono tuuri tässä elämässä ettei mitään hätään, päätyivät tänä vuonna eroon kun liika on liikaa. harmi kun ei minulla ole näiden ihmisten transiitteja tai muita tarkkoja syntymäaika tietoja.
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2018 14:21:23 »

Vastoinkäymiset kuuluvat Pluton aspekteihin ja transiitteihin. Oon miettinyt liittyisikö sosiaaliset vaikeudet myös jotenkin Pluton symboliikkaan. Siinä mielessä esim mun kohdalla kun olen hyvin voimakas ja itseriittoinenkin ihminen. Aikaisemmin näin oli vielä enemmän, piirre on jonkin verran heikentynyt ja nykyään rakastan sosiaalisia suhteita. SkorppariksI mut varmaan monikin tunnistaa jo olemuksesta olen miettinyt.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.2018 15:48:10 »

Mitä tarkoitat itseriittoisuudella?
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2018 17:31:48 »

Itseriittoisuus mun kohdalla sitä että en ole riippuvainen muiden tuesta mun arvomaailmaa kohtaan, mun mielestä kaikki ovat tasa-arvoisia ja siten kaikkiin suhtaudun ja kaikkia kohtelen. Sosiaalisuus on tästä huolimatta mulle hyvin tärkeää. Mun kartalla on Pluto 9 huoneessa, tasa-arvon huone. Tekeekö voimakas Skorpioni painotus ihmisen sitten jotenkin erityiseksi, kasvatus tietysti myös vaikuttaa.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2018 19:08:42 »

Ookkei, keskustelu menee nyt hieman ohi aloituksen aiheen, mutta ei se mitään angel
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.2018 19:22:16 »

Jos miettii vaikka jotain Syyrialaista missä tapahtuu ties mitä tai jotai kaupunkia mikä on vallannut Isis, niin oko siellä mukamas kaikilla ihmisillä joku pluto,neptunus,saturnus, uranus transiitti meneillään?
Tätä tarkoitan?
Voiko saada teloituksen vaikka ei menisi mitää transiitteja taivaalla.
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.2018 20:27:34 »

Jokaisella valtiolla on myös oma kartta. Esim Venäjä on Skorpionivaikutteinen, se kokeekin joutuvansa usein väärinymmärretyksi. Neuvostoliitto perustettiin Skorpionin merkin alla, siitä voisi ajatella sitten osin johtuvan mm Stalinin vainot ja hirmuteot.

Skorpioneissa on kaikenlaisia ihmisiä, siksi skorppareilla onkin voimakkaana luonteena taipumus joutua väärinymmärretyiksi. Pluton symboliikkaan kuuluvat alamaailma, väkivallanteot, mutta myös parantaminen hyvässä merkityksessä.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.2018 20:39:21 »

Mikäköhän on Syyrian auorinko? Lähi-Idän valtioiden muuteskin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #8 : 06.11.2018 20:55:52 »

Mulla kyllä, about ekat 30 vuotta. Sopis  ainaki saturnus kiertoon, ja mulla on aika painava  saturnus syntymäkartalla. Miten voi mennä ees  :saturnus:nii päin vittua? Mut toisaalta sit on ollu ihan ihme munkkeja onnettomissa tilanteissa, mut pienemässä mittakaavassa ku epäonnee.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #9 : 06.11.2018 23:06:55 »

en tiiä lähi-idän maiden auringoista, mutta sieltähän astrologia on lähtöisin, kaksoisvirranmaasta.
ja meidän tapa mitata aikaa

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Seksagesimaalijärjestelmä

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mesopotamia

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sumer

ne ois voinut laskee itselleen vähän paremman karman  2funny no juuh, sivistys lähtenyt sieltä ja nykyään ei voi kauhesti heidän menollaan kehuskella. Harmi.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #10 : 06.11.2018 23:07:56 »

Mulla kyllä, about ekat 30 vuotta. Sopis  ainaki saturnus kiertoon, ja mulla on aika painava  saturnus syntymäkartalla. Miten voi mennä ees  :saturnus:nii päin vittua? Mut toisaalta sit on ollu ihan ihme munkkeja onnettomissa tilanteissa, mut pienemässä mittakaavassa ku epäonnee.
Mä oon 33v tuleeko aikaa kun saa armoa Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #11 : 07.11.2018 00:27:19 »

Ei oo armoa näkyny, päin vastoin, mutta viisaus ja rohkeus on lisääntyny. Tosin viisaus ja rohkeus eivät enää kuulosta siltä että niilä olisi tuurin kanssa mitään tekemistä? Yhtä paska säkä edelleen, mutta osaan paremmin luovia  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 09.11.2018 23:49:25 »

Tunnen kaverin, jolla on elämässään ollut yhtä sun toista.
 chiron  kuunsolmu kauris  aspect_opp  uranus Alasolmu  rapu
Leikkauskansio on paksumpi kuin kellään.
Keho taynnä leikkausarpia ja nivelissä rautaa.
 pluto mars yhellä ap-kartalla toi syövän,
syntymäkartalla  pluto  leijona aspect_squ mars skorpioni.
Kaveri mennä porskuttaa eikä suostu katkeroitumaan.
Hällä myös  saturnus skorpioni
josta tuli mieleen, siis omaa pohdintaa,  josko tuo perinteisesti maanviljelijöiden jumala,
ei oikein viihdy vesimerkissä ( kuvittele sadonkorjuuta vesisateella..)
ja kun se on ns. ylennyksessään vielä ilman merkissä  vaaka :ssa ja
perinteisesti myös  vesimies :n , toisen ilmamerkin hallitsija,
niin siksikin tuo vesimerkki voi olla haastava?
esim. Vanhasen tuppeensahatut laudat ja yksityiselämän ruotiminen kirjapaljastuksina,  saturnus skorpioni ?

Sitten noihin lähellä päiväntasaajaa oleviin valtioihin.
Siellä on paljon yleisempänä kuin meillä  askendentti oinas , syty ja pala -mentaliteetti,
ja vois kuvitella, että silloin esim. tuo eripuran aiheuttaja, Eris, joka viihtyy iänkaiken Oinaassa,
on heillä ykköshuoneen kultaisena omenana (Eriksen mytologia) jos jollekin yhteenotolle.

Teloituksiin ja kiduttamiseen vois liittää  uranus :n.
Siitä oli juttu joskus Astro Logoksessa, missä pohdittiin giljotiinia ja teloituksia.
Bushin aikana USAssa on tapahtunut ilmeisesti kiduttamista?
hyökkäyksiä Lähi-Itään ?
ja hällä on  uranus kuunsolmu kaksoset noviili  merkurius pluto leijona
(edelleen uutta tulkintaa noviilille, kiitos  coolsmiley )

Vastoinkäymiset kuuluvat Pluton aspekteihin ja transiitteihin.
Astrologiassa on muitakin planeettoja kuin  pluto,
ja vastoinkäymisten energioita löytyy muistakin planeetoista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: