Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa kirjaa tai toista  (Luettu 3860 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mukautuvavesi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 28.10.2018 09:00:03 »

En tiedä tulinko oikeaan paikkaan, mutta kokeillaan. Olen juuri rekisteröitynyt tänne, ja tämä on ensimmäinen postaukseni. Olen viime vuoden aikana kokenut aikamoisen henkisen kasvun, ja en edes vielä vuosi sitten uskonut, että olisin koskaan valinnut tätä polkua.

Eli siis, minä kun en näistä kovin paljoa vielä tiedä, enkä osaa ottaa selvää, googlea jo kokeilin. Haluaisin lukea kirjan, jossa kerrotaan sieluista. Eniten kiinnostaa mitä ovat nuoret sielut ja vanhat sielut. Miten kierto toimii, ja onko tietoa siitä, että miten tunnistaa sielu, joka on täällä ensimmäistä kertaa. Vastaavasti, että onko tunnistettavissa miten sielu on täällä viimeistä kertaa? Ihmistyypit, tulisielut ja mitä niitä onkaan, kiehtoo. Itse koen olevani vesisielu, huolimatta siitä, että en edes ole tietoinen, käyttääkö kukaan sellaista sanaa missään yhteydessä.

Jos joku tämän perusteella osaa suositella kirjaa, jossa kattavasti tietoa, olisin erittäin kiitollinen!
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2018 15:09:29 »

Ei taida ihan olla mitä haetaan, mutta jotain asiaa reinkarnaatiosta..

http://www.gestaltreality.com/downloads/Summary%2C%20Tenets%2C%20Quotes%20of%20the%20Seth%20Material.pdf

tallennettu

Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2018 22:44:48 »

Michaelin käsikirja.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: