Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En olisi uskonut muutosta  (Luettu 6875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 19.10.2018 17:50:57 »

Mutta silti se tapahtui Smiley Pluto yhtymä askendentti (Kauris) transiitti. Nyt olen ihan erilainen persoona kuin aikaisemmin Smiley Mulle luonteenomaista ei ollut ennen käyttää hymiöitä keskusteluissa, nyt olen harvinaisen positiivinen ja luotan että elämä kantaa ihan omalla painollaan. Itseilmaisu on tehostunut, en koe itseäni edes introverttina niin paljon, kontakti ihmisiin on tärkeää. Kuu Skorpparissa on hyvä aspekti kun sen niin ottaa Smiley 
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 19.10.2018 20:23:45 »

Kuun ja Pluton yhtymä on se voimallisin aspekti ja mulla se sijaitsee vielä Skorpionissa. Jollain tavalla olen erityinen, vaikka kuitenkin ihan tavallinen 33v nuori aikuinen. Oon ajatellut että kova jätkä vaikka kuitenkin aika herkkä ja pehmo Smiley
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2018 20:23:13 »

Mutta silti se tapahtui Smiley Pluto yhtymä askendentti (Kauris) transiitti. Nyt olen ihan erilainen persoona kuin aikaisemmin Smiley Mulle luonteenomaista ei ollut ennen käyttää hymiöitä keskusteluissa, nyt olen harvinaisen positiivinen ja luotan että elämä kantaa ihan omalla painollaan. Itseilmaisu on tehostunut, en koe itseäni edes introverttina niin paljon, kontakti ihmisiin on tärkeää. Kuu Skorpparissa on hyvä aspekti kun sen niin ottaa Smiley 
Mä oon myös  askendentti kauris ja 33v, mutta en nyt muista millon toi transiitti oli tulossa. en uskalla mennä katsoon kun pelottaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: