Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumin plutonisin?  (Luettu 13338 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« : 14.10.2018 09:57:55 »


Liekö meitsi yksi foorumin plutonisimmista tyypeistä?

 aurinko   merkurius   venus   askendentti   skorpioni -ssa

 pluto   keskitaivas - lla

 Huh


tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2018 15:35:49 »

Veikkaan että itsekin aika lailla. Au ja Kuu, Saturnus sekä Pluto Skorpionissa. Lisäksi transiittina Pluto yhtymä askendentti. Haluaisin tavata ihan livenä muita vahvan Pluton omaavia Smiley
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #2 : 14.10.2018 15:40:13 »

Oon tavannut yhden vähän vastaavan kartan naisen. Kyllähän näillä energioilla tarvitsee jotain rauhoittavia tai ainakin tupakkaa energioiden tasaamiseen. Ei mua mikään muuta, ihmisten täytyy vaan tottua siihen.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 14.10.2018 19:22:45 »


Liekö meitsi yksi foorumin plutonisimmista tyypeistä?

 aurinko   merkurius   venus   askendentti   skorpioni -ssa

 pluto   keskitaivas - lla

 Huh
Sideman: Miten oot kokenut ton  askendentti pluto? tosiaan mun tyär on kunnon plutonikko ja jostain syystä mua häiritsee toi, että sillä on myös  askendentti pluto buck2



tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #4 : 15.10.2018 10:16:58 »

En osaa eritellä mitä mikin noista "plutonisuuden" indikaattoreista vaikuttaa tahi
miten ne ilmenevät, mutta esim. entisen tyttöystävän äiti kutsui minua epiteetillä
Mies Pimeästä...

(Moi  A L, jos olet tällä foorumilla...)

 Grin

(Lisäys) En tiedä miten liittyy Plutoon, mutta koen olevani melkoinen Pig-Pen (sikolätti) eli Rapa-Ripa. Jostain ihme olemassaolon tasolta tuntuu materialisoituvan pölyä lukaaliin niin että saisi
alinomaa olla imuroimassa. Kenties melkoinen osa siitä on yksinkertaisesti kuollutta ihoa
eli hilsettä...

http://peanuts.wikia.com/wiki/%22Pig-Pen%22

http://peanuts.wikia.com/wiki/%22Pig-Pen%22?file=19591127.gif

 2funny
« Viimeksi muokattu: 15.10.2018 12:35:07 kirjoittanut sideman » tallennettu
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #5 : 15.10.2018 11:35:04 »

Pluto kai yleensä ottaen tekee intensiivisemmäksi kaiken, mihin se osuu. Ja aspektistakin riippuu sitten että minkälaisia sävyjä siinä on. Neliöissä on paljon energiaa joka pitää oppia ottamaan rakentavaan käyttöön, kolmio varmaan on vähän sellainen ettei huomaakaan miten huitelee yli.

Nousu-Plutoisilla tai muuten vahvasti Pluto-vaikutteisilla lienee aika monella tietynlainen jäätävä/pistävä katse.

Itselläkin aika moneen suuntaan aspektoitunut Pluto, Au-Skorpioniuteni lisäksi. Katseeni ei kuulemma ole ihan pahimmasta päästä plutoninen.  Grin
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #6 : 15.10.2018 11:59:31 »


Itselläkin aika moneen suuntaan aspektoitunut Pluto, Au-Skorpioniuteni lisäksi. Katseeni ei kuulemma ole ihan pahimmasta päästä plutoninen.  Grin

Minulla mm.  kuu  aspect_tri ,   jupiter   aspect_opp
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #7 : 15.10.2018 13:50:38 »

Mulla on se röntgenkatse, jotenkin hypnoottinen myös.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 15.10.2018 23:26:06 »

 pluto askendentti tyypeillä on paineensietokykyä,
siks ne pärjää vaikka yksityisyrittäjinä,
tai palveluammatissa, missä ne saa mitä tahansa paskaa niskaansa itsemurhauhkauksista lähtien,
ite  skorpioni energia tietty auttaa siinä.
Tytär  mars askendentti pluto aurinko merkurius skorpioni esimerkkinä.
Manninen sanoi näistä nousuista, että  askendentti skorpioni on se joka tekee ne paskahommat, jotka on vaan tehtävä,
ja joita muut ei tee. Sillä on kanttia. Ja siks se herättääkin muissa kaikenmoisia tunteita, peloista lähtien,
mut se onkin sen tehtävä. Eivät harrasta small talkia.
Vaikka ihan konkreettisesti tyhjentävät sen ulkohuussin paskatornin, johon esim.  askendentti leijona ei koske pitkällä tikullakaan.
Sitten pitäsin vähän erillään käsitteen vahva pluto ja  skorpioni :n energian.
Itellä  neptunus :venus:rx merkurius aurinko skorpioni stellium ja skorpionin huoneessa 8  kuu kuunsolmu leijona
ja  mars leijona aspect_squ tuo stellium. Mutta ihan "normi"  pluto neitsyt angel

 pluto MC:llä ratkoo ongelmia, ottaa haasteita vastaan.

 pluto IC:llä taas voi tuoda vahvan kontrollin tarpeen,
joka voi johtua jostain sisäisestä turvattomuudesta tai ylihuolehtineesta äidistä,
 joka taas johtuu sotalapsikokemuksesta ja kertautuu tuleville sukupolville.
Ja kaikki mikä menee äärimmäisyyksiin, voi tuoda mielen järkkymistä jossain vaiheessa.

Elävästä elämästä, ystävistä nuo esimerkit, ei minkään kirjan sivuilta.

Ja paavolle sanosin, vaikket sinäkään vastaa, että ole otettu, että sulle on annettu  skorpioni lapsi,
niitä kun ei kuulemma synny kelle hyvänsä.. coolsmiley
tallennettu
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #9 : 15.10.2018 23:58:15 »

Hieman naurattaa, ku just aiemmin tänään totesin ystävälle et teen jos jonkinlaisia paskahommia näin elämässä.

Jopa kirjaimellisestikin. Oon töiden puitteissa lapioinut kasoittain sitä ihtiänsä ja toisessa työssä kanniskellut lootakaupalla puolimätäneviä vihanneksia eläinten syötäväksi. Ja toisaalta sitä on tullut herkäksi myös tolle ihmisten bullshitille.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #10 : 16.10.2018 08:06:32 »

Minulle on jäänyt jotenkuten mieleen Rock Hudson'in (17.11.1925) kartan ilmeisen "letaali" transiitti. Se liittyi jotenkin Plutoon. Olikohan niin, että tr. Pluto oli erittäin lähellä
hänen nataalia Aurinkoaan  skorpioni -ssa  kun hän siirtyi autuaammille näyttämöille?

(Lisäys) Nope,  pluto oli kylläkin  skorpioni -in alkuasteilla, mutta  saturnus taisi olla alle asteen päässä hänen nat.  aurinko -staan. En tiedä onko se mitenkään perusteltavissa mutta tuolloin ilmeisesti ajattelin, että Pluto conjunct by sign(?) jotenkin voimistaa tuon Saturnustransiitin kohtalokkuutta...

Toinen mieleen jäänyt destruktiivinen Pluto-transiitti oli  pluto   aspect_con   askendentti
Jenkkilän jouskarinousuisella kartalla syyskuussa 2001. Huomautin siitä elokuussa noin pari viikkoa
ennen WTC-iskuja teeämmäreitten foorumilla alt. meditation. transcendental. Alunperin muotoilin huomautuksen aika drastiseksi, mutta pehmensin sitä ennen send-napin painamista siinä pelossa että saan CIA:n tai FBI:n kimppuuni jos jotain dramaattista tapahtuukin.

 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 16.10.2018 08:29:39 kirjoittanut sideman » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #11 : 16.10.2018 19:27:18 »


 Minulla on  :pluto:ASC:lla jää juuri 12h puolelle leijonassa.  Mutta oikein hyvin muistan ajan kun,
  pluto aspect_con chiron kauriissa aspect_opp venus,  se oli raskasta aikaa,  pluto oli 1 ast. kaurista.
 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: