Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Talon "merkintä"  (Luettu 10076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 28.06.2006 11:37:11 »

Shocked Johan oli taas viime yönä uni...

Olin kodissamme, oli päivä. Ovikello soi ja menin avaamaan oven. Ovella seisoi joku nainen ja luulin hänen olevan joku kaupustelija tai vastaava. Jostain syystä olin hänelle hyvin epäystävällinen ja sanoin töykeästi: "Nyt en kyllä osta yhtään mitään, mene pois!

Nainen meni hieman hämilleen ja pahoitteli kovasti häiriötä, aikoi poistua ja mutisi mennessään, että ei olisi kyllä ollut mitään kauppaamassakaan... Naisen poistumista katsoessani, tulin katumapäälle että toimitin hänet matkoihinsa ja huomasinkin, että nainen ei ollutkaan ihminen vaan jokin henki. Pahoittelin käytöstäni ja pyysin häntä takaisin. Kyselin kuka hän oli ja mitä hän teki täällä. En saanut vastausta siihen kuka hän oli, mutta hän kertoi tulleensa "merkitsemään" meidän talomme. Hänellä oli mukanaan maalipurkki jossa oli punaruskeaa maalia ja pensseli. Sillä hän sitten vetäisi viivan kotimme ovenpieleen. Kyselin häneltä vielä paljon asioita joita en nyt enää valveilla muista, enkä muista vastauksiakaan.

Aamulla heräsin kummissani, että mikä ihmeen talon merkintä ja miksi.  :Smiley Sitten yllättäin havahduin.  Shocked En ole koskaan ollut mikään raamatun lukija, tuntija, saatikka uskoja, mutta mieleeni pälkähti kertomus jossa Egyptiin tuli vitsauksia, ja viimeinen vitsaus oli egyptiläisperheiden esikoisten kuolema.  Shocked Sitä ennen siellä kierrettiin verellä merkitsemässä kaikkien Israelilaisten talot, jotka tulisivat säästymään tältä vitsaukselta.

Oli "pakko" vielä etsiä vihkiraamatustamme kohta, kyseisestä vitsauksesta:

Toinen Mooseksen kirja 12:12-14

Sinä yönä minä kuljen läpi Egyptin ja surmaan Egyptin jokaisen esikoisen, niin ihmisten kuin eläintenkin. Minä, Herra, annan tuomioni kohdata kaikkia Egyptin jumalia.

Ja veri olkoon niiden talojen merkkinä, joissa te olette, sillä kun minä näen veren, menen ohitsenne. Minä kuritan vain Egyptiläisiä, eikä tämä vitsaus satu teihin.

Tästä päivästä tulkoon teille muistopäivä. Viettäkää sitä Herran juhlana. Pitäkää tämä ikuisena säädöksenä sukupolvesta toiseen.

Mitä ihmettä tämä uni merkitsee?  Shocked  idiot2 Enhän minä itse edes usko mihinkään Luojan tuomioon yms. Luoja on minulle yhtä kuin rakkaus. Mitähän tämä kaikki sitten tarkoittanee?  idiot2

« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 11:39:08 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 28.06.2006 13:06:11 »

Sinun Kodissasihan ASUU jo se aito universaali Rakkauden enkeli, joten kuka sitä enää mitenkään muuttaisi, kuten tehdään niiden "kotiin", joilla se vielä ei ole.  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 28.06.2006 13:10:00 »

Sinun Kodissasihan ASUU jo se aito universaali Rakkauden enkeli, joten kuka sitä enää mitenkään muuttaisi, kuten tehdään niiden "kotiin", joilla se vielä ei ole.  Wink smitten

Ahaa... Niin juu. Aivan!  Cheesy Nyt sen ymmärsin. Kiitos Keho!  smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2006 16:36:40 »

heissan Rakkauden enkeli

Ei tarvitse ollenkaan olla huolissaan. Ensinkin se oli maalia ja pensseli, ei verta. Maalin vetäisy teidän ovenpieleen, ruskea. Ruskea liittyy usein kultaan ja rahaan. Maan värinä se on myös voimakas tunne-elämän voima. Sinähän kuljet oven kautta minuutesi taloon, eikös niin.....
Mitä tämä nyt sinulle kertoo?
Olisiko sinulla selvittämätön asia itsesi ja tunteittesi kanssa, saat siitä hyvän kultaisen palkinnon.
Eikun tutkailemaan!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 28.06.2006 17:58:49 »

Tuli muuten heti mieleen tuo Mooseksen 2. kirjan kertomus, ennen kuin edes ehdin lukea viestisi siihen asti, missä itsekin totesit asian. Smiley

Itselläni on ollut hiukan vastaavia erikoisia unia viimeaikoina ja jos muistat sen räjähdysuneni, jolloin kommentoit, että vähän kuin nyt eroteltaisiin jyvät akanoista, niin itse asiassa heitän tuon ajatuksesi takaisin sinulle. Smiley

Kun sanotaan, että kaikki tulevat Valoon, niin jotenkin itselläni on sellainen tunne, voin toki olla väärässäkin,
mutta joidenkin on se homma ikään tehtävä..
-toimia ikään kuin duunareina siinä hommassa, että kaikki lampaat (ja pässit.. :Smiley) saataisiin nopeammin sinne Valoon ja tässä ikään kuin rekrytointi ja työharjoittelu menossa tuohon hommaan,
jossa erotellaan jyvät akanoista..?  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 28.06.2006 21:13:14 »

Voihan se olla että täm uni merkitsi myös jonkinlaista siunausta kotiinne. Kuten israelilaiset säästyivät vitsaukselta, myös teidän kotinne ohittaa jokin uhka, joka ehkä lähestyi. Se on sitten eri asia, meneekö se seuraavaan taloon vai katoaako se teidän oveltanne kyberavaruuteen. Te olette siltä kuitenkin turvassa.

annaelen

Niin, eihän sitä tiedä...  :Smiley
Kiitos!  smitten
« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 21:15:07 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 28.06.2006 21:14:43 »

Olisiko sinulla selvittämätön asia itsesi ja tunteittesi kanssa, saat siitä hyvän kultaisen palkinnon.
Eikun tutkailemaan!

Köh, tuota... Taitaa olla.  :Smiley Lips Sealed

Kiitos näkökulmasta.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 28.06.2006 21:19:59 »

Tuli muuten heti mieleen tuo Mooseksen 2. kirjan kertomus, ennen kuin edes ehdin lukea viestisi siihen asti, missä itsekin totesit asian. Smiley

Itselläni on ollut hiukan vastaavia erikoisia unia viimeaikoina ja jos muistat sen räjähdysuneni, jolloin kommentoit, että vähän kuin nyt eroteltaisiin jyvät akanoista, niin itse asiassa heitän tuon ajatuksesi takaisin sinulle. Smiley

Kun sanotaan, että kaikki tulevat Valoon, niin jotenkin itselläni on sellainen tunne, voin toki olla väärässäkin,
mutta joidenkin on se homma ikään tehtävä..
-toimia ikään kuin duunareina siinä hommassa, että kaikki lampaat (ja pässit.. :Smiley) saataisiin nopeammin sinne Valoon ja tässä ikään kuin rekrytointi ja työharjoittelu menossa tuohon hommaan,
jossa erotellaan jyvät akanoista..?  Wink

Smiley Muistan kyllä räjähdysunesi.

"Töitähän" tässä jo tehdään, Wink mutta saattaa kyllä juuri todellakin (tietyllä tavalla) olla "työharjoittelu" menossa johonkin vielä "laajempaan" hommaan...
Kiitos sinulle!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 22.07.2006 12:04:03 »

Talo topiciin liittyen, mitä kerrostalo symboloi unessa?
Olen viime aikoina nähnyt useana yönä unta, jossa olen kerrostalossa (yleensä porraskäytävässä) usean muun ihmisen kanssa.
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #9 : 22.07.2006 12:09:07 »

Edesmenneen Maunosen Tamaran kirjan mukaan talo unessa kuvaa ihmistä itseään..jos tämä nyt mitään auttoi ?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 22.07.2006 12:27:06 »

Sen tiesinkin kyllä, ihmetyttää vain se kerrostalo ja ihmisten paljous siellä sisällä.. kaikki minulle tuntemattomia...  Tongue
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 22.07.2006 14:56:16 »

Talo topiciin liittyen, mitä kerrostalo symboloi unessa?
Olen viime aikoina nähnyt useana yönä unta, jossa olen kerrostalossa (yleensä porraskäytävässä) usean muun ihmisen kanssa.

:Smiley

Tässäpä yksi tulkinta:

Kerrostalo unessa = monet minuudet meissä

Smiley Cry Wink Kiss Cheesy Undecided Grin Lips Sealed Angry Embarrassed Sad Tongue Shocked :Smiley Cool Huh
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #12 : 22.07.2006 17:26:51 »

Yhteen aikaan minulla oli jatkuvasti talounia, useimmat tapahtuivat sellaisessa jossa nuoruudessani asuin. Kämppää oli vain muunneltu sellaiseksi monitoimi- ja urheilutaloksi "sitten viime näkemän." Joskus näin unia että talosta puuttui seiniä tai seinissä oli aivan valtavia aukkoja.
Tuosta talosta en ole nähnyt unta reiluun vuoteeen.

Toinen talouni-tyyypi, jota näen silloin tällöin vieläkin, on sellainen vähän trillerimäinen, tapahtuu jossain julkisessa rakennuksessa tai muuten vain labyrinttimäisessä kolossissa, jonne olen jostain syystä tullut useimmiten luvatta. Joskus olen valtaamassa/murtautumassa, sitten etsimässä jotain x-files-tyyppistä tarkoin varjeltua salaisuutta. Joskus talo on jokin outo asuntola-treenikämppä-yhdistelmä, jossa joudun erinäisiin tilanteisiin vakionaamojen kanssa. Tilanteet ovat joko aggressiivisia, seksuaalisia tai koomisia, mitä milloinkin. Joskus tuohon labyrinttimäisyyteen liittyy kellarikerros, joka onkin valtava jään peittämä Retretti-tyylinen luolasto, ja jälleen meno/meininki on todella surrealistista kuten unissa on tapana.

Pitäisikö nuo unet luokitella kuvastaamn itseäni vai mitenköhän niitä tulkitsis?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 24.07.2006 08:59:50 »

Kerrostalo tai talo, jossa on useampi kerros, tulevat uniini joka yö. Talo on joka kerta erilainen, minä asun siellä, mutten ole koskaan nähnyt sitä. Talossa on aina myös vieraita ihmisiä. Eräs yö saavuin tulevaiosuudesta vuoteen 2006 ja taloon, jossa asun tulevaisuudessa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 24.07.2006 11:19:42 »

Kerrostalo tai talo, jossa on useampi kerros, tulevat uniini joka yö. Talo on joka kerta erilainen, minä asun siellä, mutten ole koskaan nähnyt sitä. Talossa on aina myös vieraita ihmisiä. Eräs yö saavuin tulevaiosuudesta vuoteen 2006 ja taloon, jossa asun tulevaisuudessa.

Selkeästi työstät jotain asiaa itsesi kanssa, itsessäsi... Hmm... Kenties siihen feminiiniseen energiaasi liittyen. (?)  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: