Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittäytyminen  (Luettu 9355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 27.06.2006 01:03:10 »

Hei vaan kaikille! smitten

Löysin tämän sivuston etsiessäni tietoa astrologiasta. En siis tiedä tästä oikeastaan vielä paljon mitään. Aloin pari vuotta sitten oikein kunnolla kiinnostua totuuden etsimisestä ja henkisestä kehityksestä. Sitä ennen olin kyllä kiinnostunut filosofiasta, mutta todelliseen itseeni minulla ei ollut mitään kosketusta. Ihannoin ajatuksia, joita todellinen luontoni ei pitänyt tärkeinä. Arvostin asenteita, joita sisäinen olemukseni ei olisi arvostanut.

Nyt olen hyvin epämääräinen sekoitus kaikenlaista. Minussa on mystikkoa, teosofia, buddhalaista, ortodoksia, ja sitten sellaista, joka ei usko oikein mihinkään tai korkeintaan kaaokseen. Olen siis viralliselta uskonnoltani ortodoksi ja mielestäni siinä on paljon kaunista ja hyvää. Kuitenkin sielunvaellus ja karma-ajatukset ovat mielessäni todella usein ja koen ne jotenkin tarkoituksenmukaisempina. Jotain meidän olisi tarkoitus täällä oppia, eikä siihen taida yksi elämä riittää. En osaa sanoa, miksi astrologia alkoi nyt kiinnostaa. Ehkä siksi, kun etsin itseäni ja selityksiä sille, miksi olen sellainen kuin olen.

Luin noita luonnehoroskooppeja ja täytyy myöntää, että aika hämmästynyt olin siitä, miten oikeaan ne osuvat. Olen vähän vältellyt lukemasta yleensä horoskooppeja mistään lehdistä tai muista, koska olen niin altis peloille, joita ne voivat aiheuttaa. En halua lukea, että tänään koen epäonnistuvani jossain tärkeässä asiassa, koska sitten ihan varmaan epäonnistun jossain. Mutta tällä hetkellä uskon aika vahvasti siihen, että taivaankappaleiden asennot ja syntymävuodenajat meidän luonteeseemme vaikuttavat.

Olen siis Kalat ja nouseva merkkini on Leijona. Tai oikeastaan ihan varmaksi en ole itse tarkistanut tuota nousevaa merkkiä, koska isotätini oli äidilleni tehnyt minusta jonkin kartan ollessani ihan pieni. Olen harmissani siitä, että isotätini (tai no oikeastaan hän oli kyllä mummini serkku) ei ole enää elossa, koska hän oli tutustunut astrologiaan ja osaisi kertoa siitä.

En kyllä ymmärrä tuota nousevaa merkkiäni, koska se kuvastaa lähes kaikkia ominaisuuksia, jotka minulta puuttuvat. Tahtoisin olla rohkea ja vapaa. Olen ujo ja riippuvainen. Haluaisin osata puhua ja olla sosiaalinen, mutta olen mitä hiljaisin ja vetäytyvin. En oikein hahmota tuon nousevan merkin tarkoitusta, vaikka olen tässä siitä jo vähän lueskellutkin. Ei se minulla ainakaan ulkokuorta kuvasta, se on varma. Tosin olen tässä vasta hiljan aikuistunut ja itsenäistynyt, vaikka ikää on jo 25 vuotta. Vähän on rohkeutta tullut enemmän kun oman elämän tarkoitus on alkanut hahmottua. Mutta siis... kannattaisiko tuota nousevaa merkkiä yrittää herätellä itsessä enemmänkin, sitä tässä mietin. Että onko henkiselle kehitykselle hyväksi antaa persoonallisuuden voimien toimia.

Lähimmäisistäni: Rakkaani ja elämänkumppanini on Rapu-mies. Äitini on Oinas ja isäni oli Vesimies. Toinen serkkuni on Kalat ja toinen Härkä ja kaksi tätiäni ovat Kauriita. En tiedä, ketä tämä kiinnostaa, mutta kerroinpa nyt kuitenkin :Smiley.

Olen iloinen kun löysin tänne. Smiley Mielenkiintoisista asioista kirjoittelette!


tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2006 11:19:17 »

Tervetuloa foorumille!  Cheesy

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Oikku67
Vieras
« Vastaus #2 : 27.06.2006 16:47:10 »

Heipähei Aina Minerva!  (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a010.gif)

Tervetuloa joukkoomme ihmettelemään ja kummastelemaan..
(http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a055.gif)

Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2006 17:06:45 »

Hei "Aina Minerva"

Mukaan vaan rohkeasti.


(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_5_13.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


KROAAK!


Profiili
« Vastaus #4 : 29.06.2006 07:12:03 »

Hei Aina Minerva! Onpas mielenkiintoista, minäkin olen virallisesti ortodoksi! En tiedä, minusta on vaan jotenkin jännää tavata astrosivuilla toinen ortodoksi.  Smiley Ehkä ajattelen, että tämä ei ole se ensimmäinen paikka minne ortodoksit kirjoittelisivat! Minuakin kiinnostavat sielunvaellus ja karma. Olen viime aikoina alkanut harjoittaa myös buddhalaisuutta. Olen aina ollut kiinnostunut henkisistä ja mystisistä asioista. Luulen että ortodoksisuus oli yksi vaihe henkisen tien polulla ja etsinnässä. (Synnyin luterilaiseksi mutta vaihdoin lukioiässä uskontoa.) Onnea sinullekin matkaan!

Ja kiva kun tulit tänne foorumille!  smitten
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #5 : 02.07.2006 21:24:20 »

Kiitoksia kaikille mukavasta vastaanotosta! smitten Tämä foorumi on inspiroinut kyllä tosi paljon. Tein itselleni jonkun kartankin tuolla jollain sivulla ja olen tutustunut vähän noihin eri selityksiin.

Samarkand, myös minusta tuntuu siltä, että jokin tärkeä tehtävä ortodoksisuudella on ollut elämässäni ja etsinnöissäni. Etenkin pääsiäisöiden jumalanpalveluksissa olen tuntenut jotain, mitä en ole kokenut missään muualla. Kerran joulun alla minulla oli myös todella paha olo, olin täynnä vihaa. Kävin juttelemassa papin kanssa, puhuimme anteeksiannosta, ja silloin vasta tajusin, miten paljon elämän energiaa vihaaminen ja kaunaisuus vievät. Eikä siitä eroon pääsemiseen välttämättä tarvita vuosien psykologikäyntejä, vaan vihastaan voi luopua tässä ja nyt.
Minut on siis kastettu ortodoksiksi, isäni oli karjalasta kotoisin. Olen miettinyt kirkosta eroamistakin, mutta voi hyvinkin olla, etten koskaan sitä tee.
tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


KROAAK!


Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2006 14:04:31 »

Heippa!

Pääsiäisyön jumalanpalvelukset ovat kyllä aivan mahtavia! Pienenä aina odotin pääsiäiseltä jotain enemmän, jotain suurta ja syvää riemua, mutta siinä ei ollut muuta kuin ankea pitkäperjantai ja loppu pelkkää tylsää pyhää, ihan kuin kukaan ei olisi tiennyt miksi pääsiäistä juhlitaan ja mikä on se "pääpäivä". Tai siis sitä ei ainakaan huomioitu mitenkään. Kun koin ensimmäisen ortodoksisen pääsiäiseni, olin aivan huumassa: siinä oli se mitä olin kaivannut!! Turussa asuessani pääsiäinen oli se vuoden kohokohta, nyt Helsingissä en ole tainnut olla kuin kerran yöpalveluksessa. Se vain kestää niin kauan että loppuajasta on jo melko väsynyt ja nälissään.  Smiley Kerran olen Venäjälläkin ollut pääsiäisyön palveluksessa ja se oli todella upeaa.

Tavallaan välillä myös petyin ortodoksikirkkoon, en saanut sieltä tarvitsemaani apua, ja olen kokenut siellä töissä ollessani myös seksuaalista ahdistelua, mitä pappi vain vähätteli (erittäin nöyryyttävä kokemus...), mutta en silti kai ikinä eroa kirkosta, otan sieltä sen hyvän minkä saan ja muualta sitten muut jutut. Olen kai jonkinlainen buddhalaisuutta harjoittava ortodoksi! Hmm... MItäköhän ne papit tähän sanoisivat?! Hih!  Grin
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #7 : 17.07.2006 00:48:51 »

Koitko Samarkand siis sitä ahdistelua papin taholta? Usein kun mieleeni tulee eroaikeet kirkosta, ne tulee siitä, kun mietin, mitä kaikkea pahaa kirkonmiehet ovat tehneet kautta aikojen. Välillä joudun aina perustelemaan itselleni, miksi haluan käydä jumalanpalveluksissa ja olla edelleen kirkon jäsen. Mutta olen päätynyt pitkälti samoihin ajatelmiin kuin sinä, että otan ortodoksisuudesta sen, mitä sillä on minulle annettavaa, enkä seuraa sokeasti jokaista sanaa, sillä se on tyhmyyttä ja fanaattisuutta. Itse pitää asiat todeksi elää ja kokea, eikä luottaa sokeasti ihmisten vääristelemiin vanhoihin opetuksiin.

Buddhalaisuutta harjoittava ortodoksi, heh, niin... No siis jälleensyntyminenkinhän on mitä todennäköisimmin joskus vaan poistettu raamatusta. Buddha ja Jeesus opettavat kuitenkin samoja asioita. Kristinusko vain mitätöi koko ajan Jeesuksen todellista sanomaa ja keksii tilalle kaikenlaista mielettömyyttä.  tickedoff

tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #8 : 17.07.2006 01:00:36 »

Ai niin, vaihdoin nimeä. Lyhyempi ja ytimekkäämpi.  Grin
tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
triangeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #9 : 19.07.2006 03:26:06 »

:angel:Heippa kaikille! Olen myös uusi tulokas ja odotan mielenkiinnolla mukavia hetkiä kanssanne.Aurinkoa ja elämän iloa kaikille. smitten skorpioni
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #10 : 19.07.2006 07:51:29 »

Hei Aina,
"lyhyt on ytimekästä"  Cheesy, mukavaa kun olet ilonamme!(http://www.cross-stitch-board.com/forum/images/smilies/huggirl.gif)
(http://www.cross-stitch-board.com/forum/images/smilies/violet02.gif)
Tervetuloa joukkoomme triangeli! coolsmiley

Oikku67
tallennettu
emertina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #11 : 20.07.2006 14:47:57 »

Heips,

  Minäkin löysin toukokuussa tämän sivuston, ja tilasin luonneanalyysin, sisäisen soturin ja vuosihoroskoopin... Olenko nyt viisaampi, ymmärränkö itseäni paremmin, en osaa sanoa. Elämäni on myllerryksessä, suunnittelen avioeroa. Olen Kalat ja nousumerkkini on Leijona, aika kohdallaan tuntuu analyysit olevan. Mieheni on myös kalat ja kaksi lastamme ovat myös kaloja.
Eihän tästä taida tulla enää mitään... Toivottavasti selviämme kaikki. Cry
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 20.07.2006 18:45:31 »

angel Heippa kaikille! Olen myös uusi tulokas ja odotan mielenkiinnolla mukavia hetkiä kanssanne.Aurinkoa ja elämän iloa kaikille. smitten skorpioni

Hei "triangeli"

Tervetuloa joukkoomme.


(http://www.new-and-second-hand-rose.com/images/angelbar8.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten


tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13 : 20.07.2006 18:48:43 »

Minäkin löysin toukokuussa tämän sivuston, ...

Hei "emertina"

Tervetuloa tutkimaan astrologian ihmeitä.


(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/00047.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #14 : 20.07.2006 23:38:30 »

Hei Triangeli ja Emertina, Tervetuloa!  smitten
Ja Jaksamista sinulle Emertina vaikeitten asioitten keskellä. Vai on teitä oikein kalaparvi... Ehkä tarvitset nyt sitä sisäistä leijonaa jaksamiseen.

Kiitos Elämänilo ja Oikku67 kauniista viesteistänne Kiss
tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: