Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi vanha käyttäjä.  (Luettu 23157 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« : 19.09.2018 21:45:49 »

Moro.

Enpä olisi vielä jokin aika sitten ajatellut, että tulisin tänne takaisin.  

Olen siis useita vuosia sitten ollut täällä eri nimimerkillä, mutta henkisyyteni oli silloin aivan liikaa yrittämistä, vastauksien ja suoranaisten gurujen etsintää ja itseäni järjestelmällisesti vihaavaa ja tuhoavaa. Ja niinhän minä sitten terveyteni tuhosinkin sillä tiellä, kun sitä kerran vimmassa hain. Niin päänupin kuin kehonikin terveyden. Vältyin sairaalajaksolta lähinnä sattumalta. Itse itselleni soitettu ambulanssi tuotti tympeimmän lääkärikäynnin ikinä ja passituksen kotiin lääkkeiden kanssa, mutta niillä selvisin hengissä pahimmasta.

Siinä meni sitten aika kauan, kun en halunnut edes sylkäistä mitään mystiikkaa kohti. Olin täysin ateisti ja pidin aikaisempia kokemuksiani todisteena ainoastaan siitä, että minulla on hyvin väkevä mielikuvitus. Se oli yksinäistä ja hiljaista aikaa, ja hyvin raskasta. No, sinä aikana opin kuitenkin hiljalleen, että minulla ON omaa voimaa ja viisautta, ja minä pystyn tekemään päätöksiä ja elämään elämääni ilman, että joku toinen, näkyvä tai näkymätön, koko ajan varmistaa minulle, että oikein se menee.

Jossain kohtaa aloin aivan hitaan, hitaan hitaasti miettiä uudelleen suhdettani luontoon, uskoon, henkisyyteen ja sen sellaiseen. Ankaran pohdinnan jälkeen sain hyväksytyksi sen, että minussa on kuin onkin yhä kaipuu mystisiin kokemuksiin. Hyväksyin myös sen, että kaikilla ei vastaavaa kaipuuta yksinkertaisesti ole. Ja kumpikin on itse asiassa ihan okei. Minun ei tarvitse käännyttää tai herättää ketään, eikä minun tarvitse tuntea itseäni huonoksi tai pöljäksi ihmiseksi sen tähden, että jollekin toiselle riittää vähempi. Siitäkään ei tarvitse tehdä ongelmaa, että joku toinen uskoo hieman eri asioihin tai kokee tietyt asiat eri tavalla kuin minä. Tämä ei ole kilpailu, vaan ihmisten erilaisuus on parhaimmillaan kokonaisuutta täydentävää.

Kuitenkin oppiläksyni kipeästi lukeneena en enää voi lähteä seuraamaan ketään, joten hiippailin takaisin henkisyyden polulle lähtökohtana oma sydän, oma voima ja omat tunteet, toiset ihmiset nyt peilien ja vierellä kulkijoiden roolissa eikä johtajina - eikä minun toimestani johtajan asemaan nostettuina. Voin vilkaista astrologista karttaa, mutta en siksi että se kertoisi kuka minä olen, tai joku muu, vaan katsoakseni että näkyykö siellä tosielämän mutkat ja ilot jollain tapaa. Korttejakin voin katsella ja muistaa, että lopulta elämä perustuu omiin päätöksiini. Niin ja edelleenkään en varsinaisesti rukoile jumalia tai enkeleitä, koska en halua kenenkään pelinappulaksi. Manifestointi onkin taas eri asia.

Täälläpä olen ja näillä nyt mennään, en tiedä minne, ja nyt sillä on yhtäkkiä paljon vähemmän väliä kuin koskaan ennen. Matka onkin ihan itsessään tärkein kaikista.  Nyt ymmärrän ensi kertaa, mitä se tarkoittaa.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2018 22:41:39 kirjoittanut hopeapuu » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2018 06:53:27 »

 smitten smitten smitten
tallennettu
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #2 : 20.09.2018 08:55:46 »

Juu, sabrina74. Olen ollut suorastaan stressihakuinen. Se oli lapsuudesta, jopa sikiöajasta (äiti erittäin stressaantunut monella tapaa) jäänyt luonnontila. Aina kiireen, hädän ja ahdistuksen tuntu, tai tarve hankkiutua johonkin tosi intensiiviseen missä oli potentiaalia noille kaikille, mutta se ei suinkaan korreloinut siihen paljonko, tai kuinka järkeviä juttuja, sain aikaan.

Aikuisena olikin sitten tietysti tehtävä vaikeimpia juttuja mitä keksin. No, pystyinkin niihin jossain määrin ja aika pitkällekin, mutta joo. Tällä historialla se oli vähän kuin tuomittu menemään reisille. crazy2

Nyt onkin sellaista aikaa että työidentiteetti hakee muotoaan. Ja huomaan että löytääkin, mutta sillä ei ole nyt enää mikään kiire.
 
Kuuhilda  smitten
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2018 09:34:14 »

Viisaita sanoja, Hopeapuu! Kiva, kun
tulit tänne takaisin, lämpimästi tervetuloa!  smitten
« Viimeksi muokattu: 20.09.2018 09:47:57 kirjoittanut indigo k. » tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #4 : 20.09.2018 10:04:45 »

Kiitos, indigo k.!  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2018 10:58:01 »

Kiva saada lisää porukkaa tänne takaisin. Olen useasti miettinyt mitä vanhoille porukoille kuuluu.

Itse päätin myös aloittaa ihan alusta kaiken, joten voin samaistua tarinaassi.

Joskus kunnon irtiotto on tarpeen!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.2018 16:40:30 »

No kas vain, Avicii. Ilmeisesti meitä on aika montakin, jotka ovat tässä viime aikoina puhdistaneet sen kuuluisan pöydän. Rankkaahan se voi olla, mutta todellakin tarpeellista.
tallennettu
hopeapuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #7 : 21.09.2018 07:31:06 »

Esim. tässä,
https://yle.fi/uutiset/3-8860422
on itse asiassa aika vakuuttava yritys asiaa tutkia. Mun äidillä tietty oli monta stressaavaa asiaa joille ei mahtanut mitään, vaikka tosiaankaan ei olisi haitaksi ollut jos olisi paremmin voinut ja pystynyt pitämään itestään huolta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: