Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoisen liekin voima  (Luettu 7844 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 06.09.2018 13:45:58 »

https://www.valkoisenliekinvoima.fi

Tästä on kovia ja karuja tarinoita liikkeellä.

Suosittelen että käytte lukemassa kokemuksia tästä pariskunnasta ja heidän toimintamenetelmistä.

Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka hyvällä asialla on se käänteinen puoli.




« Viimeksi muokattu: 06.09.2018 13:48:46 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 06.09.2018 15:44:16 »

Tässä yksi keskustelu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2741783/valkoisen-liekin-voima-facebookissa-onko-joku-vitsi

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2018 17:28:23 »

Joo, tää on karu juttu  Sad
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2018 17:55:39 »

Luin alustavasti sivulle 5 tuosta ketjusta. Aikamoista touhua kyllä Tongue
Nainen käy kyllä sääliksi kun menetti lapsensa.
Näillä henkimaailman jutuilla on niiin helppo rahastaa koska ei ole mitään konkreettista näyttöä vaikkapa nyt yksisarvisista tai vaikkapa ennustusten toteutumisesta.
(Seppo Tanhua on muuten loistava markkinoija, sivuja päivitellään kokoajan ja yhä enemmän etusivulle ilmestyy mainoksia "osta tästä")
 
joku oli tuonne jättänyt hassun kommentin Cheesy

"Unohtakaa noi! Mä annan Pokémon-hoitoja.

Pikachun sähkövirtaenergiaa lähetän hintaan 20€. Psyduck:in mentaalivoimaa kolmella kybällä. Snorlaxin rauhallisuutta 25€. Jos otat kaikki 3 niin saat ne erikoishinta 60€! Lähetän sähköpostissa, what’s app käy myös!

Ilmoitan kun saan lisää pokemoneja joilta saatte vielä monipuolisempia hoitoja.

PS. Charmander on syönyt kaikki yksisarviset. Niitä ei enää ole olemassakaan!"
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 07.09.2018 05:17:39 »

Minua huolestuttaa se, kuinka tietämättömiä ihmisiä houkutellaan valaistumaan, tajuamatta kuinka rankkaa ja vaikeaa se on.

Availlaan hurmiossa chakroja ja kanavia valon maailmoihin ja kuvitellaan että kaikki on pelkkää hali pusua. Pelottaa ajatella kuinka riekaleina moni on.

Lisäksi olen menettänyt kaiken luottamuksen mestareiden ja enkeleihin. Miten he suostuvat tekemään yhteistyötä näin ilkeiden ja ylimielisen ihmisten kanssa.

Pysyn visusti kaukana.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #5 : 07.09.2018 14:31:04 »

Lisäksi olen menettänyt kaiken luottamuksen mestareiden ja enkeleihin. Miten he suostuvat tekemään yhteistyötä näin ilkeiden ja ylimielisen ihmisten kanssa.

Pysyn visusti kaukana.
Lohduttaako sinua sellainen ajatus jos mestareita, enkeileitä ja yksisarvisia olisi olemassa niin ne tuskin antaisivat käskyä palveluidensa hinnoitteluun? Kyllä se hinnoittelija on se reaalimaailmassa oleva ihminen ja yksisarvinen ei saa lanttiakaan.

en tiiä valkoisista liekeistä, mutta tuo pokemon oli hauska. samaa sarjaa kuin vuosia sitten veisteltiin nousevasta nipsusta ja kuu muumimammasta   angel
Mulla on mennyt tällainen täysin ohi laugh
Itse olisin varmaan  askendentti mörkö  aurinko muumipappa ja  kuu Nipsu :Smiley


Kävin noiden facebook sivuilla, mua karmi se KIITOS, KIITOS KIITOS smitten juttu. Hyi!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #6 : 07.09.2018 22:37:31 »

Minua huolestuttaa se, kuinka tietämättömiä ihmisiä houkutellaan valaistumaan, tajuamatta kuinka rankkaa ja vaikeaa se on.

Availlaan hurmiossa chakroja ja kanavia valon maailmoihin ja kuvitellaan että kaikki on pelkkää hali pusua. Pelottaa ajatella kuinka riekaleina moni on.

Lisäksi olen menettänyt kaiken luottamuksen mestareiden ja enkeleihin. Miten he suostuvat tekemään yhteistyötä näin ilkeiden ja ylimielisen ihmisten kanssa.

Pysyn visusti kaukana.

Allekirjoitan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: