Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten sinä rakastat?  (Luettu 9342 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 30.08.2018 10:50:39 »

Tästä varmaan on miljoonia keskusteluja mutta olen utelias, joten jätän tämän tähän.

Olen havainnut että jokainen meistä kokee rakkauden ja ilmaisemme sitä jokainen omalla tavalla.

Usein ongelmia ja pettymyksiä ja väärinymmärryksiä tulee, kun emme tule rakastetuksi tavalla jota kaipaamme tai odotamme.

Miten sinä ilmennät rakkautesi? Miten sinä rakastat?

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #1 : 30.08.2018 18:55:15 »

Vastaa sinä Avicii ensin kysymykseesi. coolsmiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2018 16:33:40 »

Kiitos linkistä. Pitänee ajatuksella lukaista tuon.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2018 15:49:46 »

Lähinnä hain sitä, kuinka osoitat rakkautta.

Itse ostelen mielellään lahjoja, lähetän yllätys postikortteja, kirjoitan kirjeitä, lähetän tekstiviestejä. Lisäksi hemmottelee hyvällä ruoalla ja hieronnalla jne.

Toki rakkauteen kuuluu myös kunnioittaminen ja luoda turvallisen ilmapiirin jossa toisella olisi hyvä olla ja tuntisi itsensä rakastetuksi.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2018 20:18:08 »

Jaa-a.
Antamalla toisen olla täysin oma itsensä, ja  antautumalla itse samaan?
Oli kyseessä sitten aikuinen, lapsi, tai elukka.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.2018 08:27:11 »

Olemalla luotettava, kuuntelemalla ja kertomalla rakastavani. Koitan auttaa jotenkin konkreettisesti jos apua tarvitsee.
yritän tehdä itsestäni paremman ihmisen, mikä on tietty koko loppuelämän mittainen projekti Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #6 : 18.09.2018 20:25:00 »

Rakastan yrittämällä tehdä itsestäni paremman ihmisen  smitten
Tästä pidän.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #7 : 18.09.2018 20:32:59 »

Mulle rakkaus ja rakastaminen ei oo mitään konkreettisia asioita kai oikeestaan?
Se on tunnetta, sitä että kohtelee toista hyvin ja kunnioittavasti, välittämistä, ymmärrystä, tai ainakin halua ymmärtää, sitä että antaa toisen olla vapaa yms. Niin ja rakkaus on myös läsnäoloa.
Jos joku keittää mulle aamukahvit ja leipoo sämpylöitä,mutta ei kunnioita mua, halaa tai hieroo mutta ei ymmärrä mua, jos sanoo rakastavansa mutta kohtelee väärin ja pahoinpitelevästi, välittää, mutta koettaa kahlita....mun mielestä silloin ei ole kyse rakkaudesta...tai ainakin sen tiellä on paljon esteitä.


(Musta tuntuu että tää näkyy hyvin mun syntymäkartalta  buck2 Cheesy)
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.2018 13:45:59 »

Tyttöystävänä ilmaisen rakkauttani antamalla helliä suudelmia ja kosketuksia, tykkään pitää kädestä ja silittää esimerkiksi poskea, kättä, jalkaa, selkää. Toisinaan tykkään ottaa kumppanin rajummin, intohimoisia suudelmia sillon ja työnnän seinää vasten ja kunnon pikapano siinä tai vaikkapa pöydällä. Toisinaan tykkään taas hitaasta ja hellästä rakastelusta sängyssä... Olen suorapuheinen, en jaksa mitään turhia arvausleikkejä koska niistä tulee yleensä vaan väärinymmärryksiä. Avoimesti puhun kaikista ajatuksistani ja tunteistani. Oon ailahteleva. Olen suurien tunteiden ihminen hyvässä sekä pahassa, varsinaista romantiikkaa en kuitenkaan harrasta, mulle romantiikkaa on esimerkiks se että saan käpertyä oman kullan kainaloon sohvalle ja katotaan yhdessä leffaa siinä ja mussutetaan popcornia. Rakkaus ei oo mitään ilman intohimoa, jos intohimoa ei ole tylsistyn nopeasti. Kumppanini tuntee itsensä aina huolehdituksi, esimerkiksi jos hänellä on murheita niin mulle pystyy avoimesti kertomaan kaiken ja lohdutan mielelläni, vaimon ja äidin rooli on mulle tärkein haluan hoitaa nämä niin että mieheni pystyy olemaan ylpeä minusta, tykkään tehdä kotitöitä ja tässä mielessä olen hyvin perinteinen nainen eli mielellään kokkaan, siivoan, pesen pyykit... jos mies puolestaan vaihtaa autoon renkaat ja pilkkoo puita takkaan... Olen luotettava ja uskollinen, kykenen myös avoimeen parisuhteeseen jos niin sovitaan ja olen kokeilunhaluinen. Olen myös puolustava, jos mun miestä syytetään turhaan jostain asiasta niin hän saa 100% tukeni ja olen silloin narttu helvetistä, mun äijälle ei ryttyillä turhaan! Jumaloin miestäni eli kehun häntä paljon ystävilleni. Tykkään lähteä mökille nauttimaan luonnon rauhasta ja takkatulen ääressä toistemme syleilyssä juoda muutaman lasin viiniä. Muistan aina syntymäpäivän ja vuosipäivän, ostan sillon kumppanille lahjan. Tykkään huolehtia ulkonäöstäni, olen sensuelli ja panostan alusvaatteisiin... Fetissinä mulla on käsiraudat.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #9 : 24.12.2018 19:18:35 »

Tää oikeastaa pitää jakaa ensin henkisee ja sitten fyysiseen ilmaisumuotoon. Koska niillä ei muuten ole keskenään mitää tekemistä.
Rakkaus on se, mitä sielu antaa; lämpöä ja välittämistä ja kroppa on väline sitten sen fyysiseen ilmaisemiseen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #10 : 21.01.2019 09:41:46 »

Tää oikeastaa pitää jakaa ensin henkisee ja sitten fyysiseen ilmaisumuotoon. Koska niillä ei muuten ole keskenään mitää tekemistä.
Rakkaus on se, mitä sielu antaa; lämpöä ja välittämistä ja kroppa on väline sitten sen fyysiseen ilmaisemiseen.

Juuri näin. Ei mitään lisättävää.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: