Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huomio, kaurisnousuiset!  (Luettu 5599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WhiteTara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hyväntahtoisuus on uskontoni


Profiili
« : 06.11.2005 16:15:56 »

Olen aurinkomerkiltäni oinas, nouseva ja kuumerkkini on kauris.
Kuulisin mielelläni muilta nousevilta kauriilta kuvauksia itsestään.
Itse olen enemmän kaurista kuin oinasta. Harkitseva ja turvallisuutta
tarvitseva. Ex-tempore jutut jäävät helposti tekemättä, vaikka oinas
välillä houkutteleekin.. Tunnemaailmassa, no lähelläni ja elämääni ei todellakaan ole helppo tulla, tai ainakaan pysyä siellä... Undecided
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 06.11.2005 20:32:24 »

Mie olen nousukauris.
Oikeastaan vaikea sanoa miten se näkyy,
 taidan vaikuttaa aika luotettavalta ja vastuuntuntoiselta tyypiltä.
Pari työkaveriani ovat myös nousukauriita ja tunnollisuus ja työteliäisyys on aika selvää.
Tosin, kuten seppokin taisi tulkinnassaan sanoa, nousukauriin erityisesti pitäisi oppia tunnistamaan jaksamisen rajansa.
Sitä oppia yritän kyllä noudattaa nykyisin....
tallennettu
tarjamj
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2005 10:29:16 »

Täällä yksi skorppari jolla on kuu kauriissa. Tunnollisuus ja työteliäisyys on tuttu piirre. Joku on joskus vihjaillut erikoisesta huumorintajusta... Eli näitä kaurispiirteitä löytyy vaikka nousumerkkini onkin leijona  Wink
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 12:53:42 kirjoittanut tarjamj » tallennettu
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3 : 10.11.2005 12:17:26 »

Hei!
Mäkin olen nousevalta kauris kartan mukaan.Neitsyen merkin alla syntynyt työnarkomaani joka ei ,niinku Selkälokki totesi ,muista aina niitä oman jaksamisen rajoja,menee ku höyryveturi eteenpäin.
Aika totinen välillä,mutta kuitenkin huumorintajuinen  Wink

Terveisin Rittis
tallennettu
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #4 : 10.11.2005 20:53:50 »

Itsellä on mielessä aika tavalla samoja juttuja kuin edellisilläkin kirjoittajilla.  Smiley Olen aurinkomerkiltäni leijona mutta nouseva kauris ja kuukin on kauriissa...  Smiley Väillä tuntuu, että minussa taistelee leijonan tulisuus ja into mutta kauriin konservatiivisuus pyrkii hillitsemään tuota tulisuutta... Ulkoinen käytökseni vieraampia ihmisiä kohtaan on hyvin pidättyväistä ja hillittyä mutta läheisten ystävieni seurassa leijona saa vallan ja minusta tulee varsinainen suupaltti ja haluan olla kaiken keskipiste.  Cheesy Toisaalta viihdyn erinomaisesti yksinkin, en kaipaa hälinää ympärilleni. Kauris on työteliäs merkki mutta leijona patalaiska, taidan siis olla tavallista ahkerampi leijona juuri tuon kauriin takia!!!  Grin Minua on sanottu myös huumorintajuiseksi ja hyvinä päivinä minulla onkin pilke silmäkulmassa.  Olen kyllä aika taipuvainen masennukseen (normaalia kauriille?!?) ja väsyn ERITTÄIN helposti. Minun on pidettävä huolta monipuolisesta ruokavaliosta ja säännöllisestä unirytmistä, muuten sairastun helposti. Ura on minulle myös tärkeä, haluan tulla toimeen omillani ja tuntea oloni taloudellisesti turvalliseksi. Nuorena (ja kai vieläkin) tunnen itseni ikäisiäni paljon vanhemmaksi ja muutin pois kotoa jo 15-vuotiaana ja olen pärjännyt omillani mainiosti.

Ulkoinen olemus... Olen hyvin pitkä mutta olen hoikka ja melko siro. Minulla on pitkät raajat ja pitkä kaula ja siniset suurehkot silmät. Hiuskuontaloani tykkään värjätä tulipunaiseksi. Heh!

Suhdekiemuroista... Minua on vaikea lähestyä, koska olen hyvin pidättyväinen, mutta lähelle päässeet (sinnikkäät) ihmiset sanovat että minun seurassani on rento ja helppo olla. Luottamustani on hyvin vaikea ansaita.  Undecided  Mutta luottamuksen arvoiset ihmiset ovat pysyneet ystävinäni jo lapsuudesta asti joten en varmaan aivan mahdoton tapaus ole..?  Huh
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #5 : 10.11.2005 21:44:04 »

Nouseva kauris minäkin ja neitsyt aurinkomerkkinä...
 Jonkinlainen vakavuus on mulle leimaa antava piirre ja joskus ihmettelen oikein itsekin, etten juurikaan jaksa nauraa jutuille, joita muut pitää huvittavina. Elämän pohdiskelu ja syvällisyys ulottaa lienee juurensa niin syvälle, että huumorinkin pitää jollain tavalla koskettaa tai mennä pintaa syvemmälle, ennenkuin saan siitä iloa irti...Siinäpä ehkä yksi syy sille, etten useinkaan koe olevani samoilla aaltopituuksilla muun maailman kanssa...
 Muutaman kirjoittajan mainitsemat ihmissuhdeongelmat ovat (ainakin toistaiseksi) kohdaltani takanapäin...
 Suuren henkisen kehitysprosessin myötä ei tosin jäljelle jäänyt kuin pari hyvää ystävää aviopuolison ja äidin lisäksi (jotka ovat elämässään suurin piirtein samoilla linjoilla), mutta onnekseni kauris yleisimmin viihtyy pienissä piireissä suurten väkijoukkojen sijasta...
 Lopuksi mainittakoon,että omien rajojen kunnioittaminen tuli opittua raskaimman kautta sairastelukierteiden, nilkan nyrjähdysten sun muiden hidasteiden muodossa, kun ei muuten mennyt jakeluun... Eipä silti, tuon opettelu tuntuu olevan elinikäinen prosessi, josta saan itselleni aika ajoin muistuttaa, kun tuntuu, ettei kaikkien velvollisuuksien keskellä millään malta pysähtyä hengähtämään...
tallennettu

Johanna
WhiteTara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hyväntahtoisuus on uskontoni


Profiili
« Vastaus #6 : 10.11.2005 22:04:44 »

Heipä hei taas kaurisnousuiset ja muutkin!
Olipas mukavaa lukea veistejä, tuntui kyllä NIIN tutulta Smiley Smiley
Markku Manninen kuvasi mulle kerran "kuumaisia" naisia, mm. Armi Kuusela
on kuukauriissa, Merja Larivaara ja Marlon Brando. Marlonista hän sanoi että
"he deleted himself" eli, kaurisnousuisilla ja kuukauriilla on taipumus vähätellä itseään ja tekojaan jopa niin ettei lopulta mistään siiten tule mitään.
Huumorihan on mustaa ja ironista, ei todellakaan mitään sterotyyppistä vitsinkerrontaa. Se jäi myös mieleen että kauriilla on myös aivan omanlaisensa maailmankuva, jota voi toisilla olla vaikea ymmärtää.
Innuli muuten, hauska kun kysyit voitaisiinko olla samannäköisiä, kun aurinkokin on oinaassa, minä olen pitkä, hoikka, sinisilmäinen.. crazy2
terkuin WT
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 11.11.2005 21:21:25 »

Miulla on kyllä huumori olennainen osa elämää.
Se on oikeastaan suurimpia voimavaroja... Wink
Tilanne komiikka ja pikku kepposet ovat elämän suola.
Viljelen niitä ahkerasti smiley6600
Vaikka nousukauris olenkin.
tallennettu
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #8 : 12.11.2005 19:04:52 »

Niin ja ainiin!!! Jos joku tulee kylään niin kodin täytyy olla EHDOTTOMAN siisti. Rojut kaappeihin (kaapit on kuin pommin jäljiltä) mutta ulkoisesti kaiken täytyy olla tip top!!!  :Smiley
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 15.11.2005 21:51:26 »

juuri näin lumisade.
pikasiivous "venäläisittäin", jos vieraita tulossa, vaan entäpä jos vierailija onkin anoppi?
Silloin on nurkat kiillotettava ja kaapit järjesteltävä, sillä HÄN  on  aurinko kauris ja saattaa jopa kaappeihinkin kurkkia. police idiot2

Lähetän tässä kuitenkin hyvää mieltä ja lämpöisiä ajatuksia anopille smitten Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: