Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sukupuolitesti  (Luettu 29096 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 22.06.2006 18:08:55 »

www.transtukipiste.fi

Olitpa mies tai nainen, niin sinussa on tavallisesti vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia enemmän tai vähemmän. Testaa yo osoitteessa, kuinka paljon. Etsi sivustolta sukupuolitesti, niin pääset vastailemaan kysymyksiin.

Itse sain tulokseksi, että olen sukupuolineutraali:

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan.   Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.  Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #1 : 22.06.2006 18:40:36 »

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Enpä juuri yllättynyt...  :Smiley Onhan nuo "maskuliiniset puoletkin" tässä yksin taloa asustellessa kehittyneet, tosin eivät kovin hyviksi!  Grin Ärsyttää kyllä välillä tehdä noita miesten hommia, kuten renkaan vaihtoa, halon hakkuuta yms. vaikka en kyllä mikään avuton todellakaan ole... Wink
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #2 : 22.06.2006 18:56:20 »

NAINEN 
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
 
 Grin Grin olisin ollut kovasti yllättynyt, jos vastaus olisi ollut jotain muuta..  coolsmiley

 smitten  smitten  smitten

 

 
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 22.06.2006 19:38:44 »

SINÄ OLET ANDROGYYNI 

Kuvauksesi

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. 
Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.
 

 
 
smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #4 : 22.06.2006 20:34:21 »

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI 
Kuvauksesi
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.
 
 

 
Tämä on juuri mitä olen nyt, kun olen tuomassa sen Kristus Minänikin näkyväksi.  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 22.06.2006 20:45:54 »

SINÄ OLET NAINEN 
Kuvauksesi
Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
 
 
katsoo paidan sisään* coolsmiley Juuh ja HUOKS...olehan mie  Grin
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #6 : 22.06.2006 21:28:30 »

SINÄ ET OLE SUKUPUOLISESTI MITÄÄN JA KUITENKIN KAIKKEA ... 
 
Olet sukupuolisesti lahjakas ihmelapsi! Feminiinisyytesi ja maskuliinisuutesi ovat absoluuttisessa tasapainossa. Et ole enempää maskuliini kuin feminiini, etkä vähempää maskuliini kuin feminiini. Olet ja et ole sekä mies että nainen. Olet ja et ole androgyyni sukupuolishoppailija sekä sukupuolineutraali sukupuolipihtailija, sukupuolesta vetäytyjä. Muut ihmiset voivat kokea sinut yhtä hyvin naisena, miehenä, androgyyninä kuin neutrinakin.

Olet joko löytänyt sukupuolisen harmonian ja tasapainon tai sitten koet suurta ristivetoa moneen eri suuntaan - ehkäpä olet jopa yhtä aikaa sukupuolisessa ristiriidassa ja tasapainossa. Sinussa on paljon sukupuolisia mahdollisuuksia.
 


Heh. Noin se kyllä oikeastaan on. Tosin kuten jo jossain mainitsin, ei minulla mitään ongelmaa naisena olemisen kanssa ole, se on aivan hauskaa...  Cheesy
 
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #7 : 22.06.2006 22:27:43 »

ANDROGYYNI
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #8 : 22.06.2006 22:52:44 »

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Valo
Vieras
« Vastaus #9 : 22.06.2006 22:58:59 »

Olen sukupuolineutraali, neutroni siis, houkuttelenko siis sekä protoneja että ioneja eiku --
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 23.06.2006 00:53:59 »

 SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Kuvauksesi
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Sinussa on äärimmäisen vähän mieheyttä - paljon vähemmän kuin naiseutta. Sinulla saattaa olla mieheyteen liittyviä pelkoja tai kapinallisuutta.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 23.06.2006 03:43:44 »

Lainaus
Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

olen tehnyt tämän aikaisemminkin ja saanut itseni naiseksi. tosin ruudukossa melkein kiinni neutraalin rajaa. ei tulos ollenkaan haittaa minua, mutta olen kyllä todellakin koittanut kehittää niitä maskuliinisia puoliani ihan tietoisesti niinkuin tuossa käsketään. aikoinaan nuorenpana kai olin niin yltiönaisellinen että miehet ja pojat tuntuivat avaruusolennoilta etten tiennyt miten niiden kanssa olisi. silti omasin sisäisesti paljon ns.maskuliinisiksi nimettyjä piirteitä, kuten kunnianhimo ja halua tehdä eikä vain seurata sivusta ja ihailla kun miehet tekee. mut joo, silloin kai tunsin itseni liian naiselliseksi että minulta puuttuu jotain mitä tässä maailmassa tarvitaan. olisin mielellään kyllä ollut äärimmäisen naisellinen...mutta kun se ei toimi, se ei ole nykymaailmassa oikein "se juttu". sitten pelkäsin myös että minä jäisin paitsi jostain ellen oppisi muuta, halusin laajentua. ja välillä tosiaan päädyin jätkämäiseksi/lesbomaiseksi...en kyllä ollut silleinkäaan onnellinen. ja sehän lähtee sisältä, eikä ulkoa.

ehkä äärimmäinen naisellisuus olisi ollut fantasiani, jota en antanut itseni toteuttaa ja jonka toteutuminen tässä kulttuurissa on hyvin vaikeaa. siihen tuli myös kielletyn makua, ikään kuin naisellisuus olisi leimattu huonommaksi.ehkä olisin pärjännyt paremmin jonain muuna aikana. silti aina pidin itseäni kuitenkin feministinä, joka halusi naisille kaiken oikeuden ja vapauden olla mitä haluavat...hmm. mutta myös oikeuden olla feminiininen :Smiley

minun piti kyllä heti kynnelle kyettyäni päästä muuttamaan johonkin maahan, missä naisellisuutta ei vihata niin paljon kuin täällä...no olen yhä täällä opettelemassa jotain.

kai se on sitten niin, että yhä tunnen itseni sisältä jollain tavalla niin naiselliseksi että tunnen itseni uhatuksi ellen koita olla enemmän kovis. mutta sitten taas, joskus tunnen itseni sisäisesti liian aloitteeliseksi naisena...venus oinas...


ei, ei tästä tule mitään, tää sukupuolimysteeri ei ikinä selviä... crazy2 Grin


se mikä tuossa oli mielenkiintoista, on tuo sanamuoto "olet valinnut ....kohdan" ...kuinka paljon se on kiinni valinnasta? tietyllä tavalla se voi olla paljonkin, jos joutuu valitsemaan suhteessa yleisiin ajatusvirtauksiin, esim nainen voi valita miehekkyytä etti joutuisi kärsimään naiseuteen liittyvistä rajoitteista. mutta kuinka paljon tuota valintaa sitten on se on mielenkiintoista. mielestäni aina kun olen käynyt valitsemaan jotain, se on ollut hieman pakotettua, ja ehkä kulunut käytössä pois. esim nyt kun en tunne enää että naiseus olisi niin uhanalainen juttu, niin jätkämäisyyteni on alkanut karisemaan ja entinen naisellisuus palaamassa.

olen kyllä myös niitä naisia, jotka innostuvat siitä jos mies on kosketuksissa feminiiniseen puoleensa ja saa näyttääkin feminiiniseltä. ei tietenkään pakko ole....olen monesti ajatellut että sisälläni asuu pieni homomies. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 04:04:50 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #12 : 23.06.2006 04:01:41 »

hmm...ja mikä sitten on taas sitä sukupuolta...eikö voisi olla naisellista olla itsenäinen, määrätietoinen hyväpalkkainen...ja samalla naisellisuuden ulkoiset merkit täyttävä ja niitä jopa esiin pelaava. onko naisellisuus välttämättä aina hoivaviettiä ja halua synnyttää, no sitä se ainakin on äärimmillään siinä miten sen varmasti erottaa mieheydestä.

no...en tiedä...säästän teidät lisälöpinöiltä Lips Sealed :Smiley

joo, nyt kiteytin sen: haluan olla niin naisellinen kuin mua huvittaa mutta silti niin että se ei rajoita minua mitenkään ja pakota johonkiin muottiin. mitenkähän sellainen onnistuu? eli mielestäni naisellisena voi SILTI tehdä ja ajatella mitä vaan. ei välttämättä tarvitse yrittää miehistyä saadakseen tuntea itsensä vapaaksi.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 11:35:48 kirjoittanut sign? » tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #13 : 23.06.2006 14:19:40 »



 coolsmiley  täältä kurkistelee neutraali...

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan.   Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.  Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

tallennettu

valkoinen solaarinen peili
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 23.06.2006 14:35:01 »

Lainaus
Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

kopion tuosta neutrin kuvauksesta.

hassua, että vaikka sain tuosta testistä täysin naisen, niin olen aina nimenomaan diggaillut kaikenlaisista sukupuolen sekoittajista...vaikka itse tämän testin mukaan olisin itse kaukana muista ryhmistä Wink minkä takia pitäisi aina pitää siitä joka on lähellä itseä ja vierastaa sitä mikä on kaukana itsestä. kaipa näiden testien täytyy kärjistää.

sitäkin mietin että mihin tarvitsemme tälläisiä lajitteluja. siis, koska näitä lajitteluja on, niille on tilaus, koska meillä on seta, transtukipiste yms...ja hyvä että on, en sitä sano.

omalta kohdaltani sanoisin, että heti kun aloin tietoisesti kiinnittää huomiota siihen mitä olen sukupuolisesti, mitä luulin että pitäisi olla ja miten sovin siihen, minulle tuli ongelma, en ollut hyvä, en tarpeeksi sitä ja tätä, en kelvannut. kun olin vielä määrittelemätön, pilkkomaton ja analysoimaton (lue: siis myös tiedostamaton ja vailla persoonallisuutta ja muita psykologisia ruumiinosia) olin onnellinen.

miksi ihminen ei voisi olla sitä mitä on ja se olisi se hyvä, että ei tarvitsisikaan kehittää niitä maskuliinisia puolia jos niitä on liian vähän. olin tyytyväisempi ennen kuin aloin erittelemään mitkä on minun maskuliiniset puoleni. olin vaan.

no ehkä yritän palata siihen Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 14:36:44 kirjoittanut sign? » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: