Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkaus ja usko  (Luettu 10281 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 21.06.2006 00:43:44 »

No niin.

Haluaisin kysyä sen vielä kerran, kun tuntuu että asiasta on tullut ongelma muutaman exän kanssa.

Eka exäni kirosi uskon ja jumaluuden ongelmiensa takia. Nyt sitten kun koetin kertoa hänelle eräistä mestareista (ystävänä) hän sanoi hyvin jyrkästi, että hänellä on oma usko karmaan ja jälleensyntymään. Ja minusta oli luontevaa hänen kanssaan, ajatella vain että joo parisieluja tässä ollaan, läpi hänen suhteensa, sitä yhteyttä ei voi katkoa. RAKKAUTTA on paljon, sielullista, minusta hän saa uskoa miten uskoo. Hänen kanssaan hyvä olla, vaikka kaipuu iski välillä kovaa..meille on tarkoitettu toiset.

Toka vaihtoi ympäripyöreästä kosmisesta uskosta kristillisyyteen ja suosittaa sitä. Olen vähän ymmälläni hänen valinnastaan, meillä kun ei synkannut lopussa eikä hän voi antaa anteeksi minulle, vaikka oli itse ilkeä ja USKOTON. Niin minä olin sitten kuulema se joka oli ilkeä. Hän esittää myös, että kääntyisin kristinuskoon. Hänelle olisi varmaan kauhistus pitää minuun yhteyttä? (sanoi vahvasti olevansa yksin ja nainen löytyi noin 6 kuukaudessa) Kieltämättä tässä on muutama suhde ehkä mennyt vähän liian lujaa ohi, kun ajattelee että tuokin.. kutsuu minua ilkeäksi, eikä millään häpeä. Uskovan exän kanssa siis vaikein pysyä väleissä. Tulee ihan mieleen, että eikö uskovat myönnä omaa käytöstään vaan hakee Jumalalta synninpäästöä (ei esim minulta.. en muista sellaista sydämestä lähtevää anteeksipyyntöä).

Viimeisin lähti siksi lätkiin, että vaikutin liian henkiseltä. Olen sanonut nämä asiat, kyllä, ennenkin, mutta.. että hän sanoi lopussa, että häntä ei käännytetä (itseä kiinnosti valotyö ja meditaatio alussa). En ollut aikoihin yrittänyt vaikuttaa, mutta hän haluaa selkeästi olla ei-uskova eikä kuulua kirkkoon. Vaan harjoittaa sitä ihmiselle kuuluvaa vapauttaan. Lisäksi numerologisesti hän on tulossa 11- vaiheeseen, jolloin tullee uskoon myllerrystä. Hänen kanssaan ei juuri uskon puutteen takia kovin turvallinen aura.. tms..

Toivoisin että seuraavalla on usko - sillä jonka kanssa olen "tarkoitettu" olemaan. Mutta on yhä vaikeampi uskoa mihinkään kovin suppeaan.

Miten teillä on, onko suhteet kaatuneet tai alkaneet uskon asioista? Onko tullut yllättäviä rakkauksia näiden asioiden tiimoilta?


sawotar sanoo että löysi rakastetun, kun rukoili. Niin.. hmm.. Murphy sanoi että odota, odota.

Eikö sitä voisi uskoa aika vapaamielisesti, tuntuu että käännynnäiset tarvitsee juuri omiaan ihan samoin kuin järjestöihmiset. "Parisielu" ei sanana näyttänyt kolahtavan enää uskoon kääntyneeseen henkilöön.

Minä taas näen kaikki juuri siltä kantilta nykyään, että oli se alkusielu tai liekki joka jakaantui eri parisieluihin.



« Viimeksi muokattu: 21.06.2006 01:48:32 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 21.06.2006 08:13:34 »

Näin on..löysin kaltaiseni rakkauden rukoilemisen avulla ainakin se toi toivoa  angel Tosin mitä tähän henkiseen juttuun tulee, mieheni tietää, että olen todella kiinnostunut henkisistä asioista ja hän hyväksyy sen ei millään tavalla kyseenalaista minun ajatusmaailmaa ja hänellä on omat uskomuksensa ja hänellä on oikeus siihen smitten kumpaakaan ei häiritse toistensa tuonpuoleiseen uskomuksensa angel Tosin minun entinen suorastaan''kilahti'' ja alkoi hurjana ahmimaan rajatiedon kirjallisuutta ja alkoi elämään niiden mukaan Shocked joka johti aika ikäviin asioihin Cry tuli sairaalahoidot jne jne..ja vieläkin se tuntuu elävän''MINÄ olen henkiopas'' ajatuksella ja tuputtaa sitä kaikille, vaikka on moni sanonut ett' EVVK' ja itsekkin hänelle kerroin, että tajuatko sitä, että tämä on monelle sellainen käsittelemätön asia, ei sitä noin vaan voi huudella Huh asiat tulevat pikkuhiljaa tavallaan sytytetään pieni liekki sieluun ja se lemahtaa sieltä sitten kun sen aika on jos edes on angel ex on just sen tuputtamisen ja kääntämisen takia karkoittanut aika paljon ihmisiä ympäriltään, mutta se on hänen tapansa suhtautua henkiseen tietouteen ja hän kokee sen, että se pitää silleen näyttävästi tuoda esille coolsmiley Minun mielipide on että uskon asioista ei voi riidellä, koska jokaisella on se oma tapansa nähdä asia ja tuntea, yksi käy toiselle ja toiselle se yksi ei käy sitten millään ja varsinkin olen huomannut, että miehet eivät niinkään ole hirveemmin rajatiedosta kiinnostunut ainakaan näyttävästi, mut kun alkaa pikkuhiljaa tavallaa''heittäen'' kysyä ko. asioista niin aina sieltä jotain uskoa tulee Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 21.06.2006 08:59:17 »

Mielestäni usko on tärkeä osa parisuhdetta. Exällä oli niin kummallisen rento ote elämään, jopa hälläväliä-asenne, ettei se riittänyt mulle. Itse olen painiskellut uskonasioiden kanssa jo lapsesta saakka, osaltaan ehkä on vaikuttanut se, että isoisäni oli pappi ja etsijäluonne kuten isänikin. Nykyisen mieheni kanssa olen käynyt jopa kirkossa muutaman kerran ja muissakin srk:n tilaisuuksissa. Tällä kertaa sain myös ne kirkkohäät, joka tuntui hyvälle. Vahvistimme liittomme Jumalan silmien edessä. Saimme toisen mahdollisuuden..  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2006 09:14:43 »

Sait kirkkohäät. Kuulostaa hyvältä. Olen ajatellut että voisin liittyä takaisin kirkkoon häiden takia, en juuri muuten. Mutta tuleeko uskon asioista ongelma taas? Toivon että ei, tai tunneasioista. Mikäli menee naimisiin, on taas riski että joutuu eroamaan. Tosin eka exä on pysynyt yhdessä naisen kanssa. Rakkaus on siinä nähtävästi niin vahvaa, ettei heidän ainakaan himouskovia tarvi olla (ehkä pikemmin himokkaita).

Sitooko papin aamen ihmiset toisiinsa sitten jotenkin paremmin? Onko se SITTEN taivaassa kuulutettu, vai onko ihmiset edelleen liitoissa, koska on menneen elämän karmaa, ja sieltä tulee se TUNNE toista kohtaan?

Koska itse olen kokenut kaksoisliekkini, en usko että kukaan maan päällä on täydellinen minulle.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 06:26:27 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2006 09:26:07 »

Koska itse olen kokenut kaksoisliekkini, en usko että kukaan maan päällä on täydellinen minulle.

Ehkä just ton takia sun ihmissuhdesekoilusi ainakin kuulostavat tosi hutulta;
kauheesti odotuksia, jotka jo tiedät mahdottomiksi täyttää...

Mitähän, jos keskittyisit välillä ihan itseesi ja omaan kehitykseesi, etkä niin kauheesti sohisi ulospäin ja hukkaisi energiaasi kaikenmaailman miehiin  Kiss

Kaikkea hyvää sulle  smitten smitten smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 21.06.2006 09:26:42 »

Jokainen varmasti tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jotkut haluavat kirkkohäät vain siksi, kun se vaikka sattuu olemaan muodissa tai on kiva olla päivä prinsessana. Mikäs siinä, jos molemmat sitä haluavat, mutta meillä oli aivan pienimuotoiset häät ja kourallinen vieraita, vaikka koko kirkko olikin käytössä  Smiley Ensinnäkin jo taloudelliset syyt vaikuttivat vieraiden määrään ja toisekseen olen kauhea jännittäjä. Kirkkoonhan silti voi mennä kuka tahansa,se on avoin kaikille. Mekin kävimme etukäteen katsomassa kaksissa vihkimistilaisuuksissa kirkossamme ja liikutuimme kyyneliin asti molemmat..

Niin, ja tuntuu että liittomme on todella Jumalan siunaama.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2006 09:30:37 kirjoittanut härkä-69 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 21.06.2006 09:31:56 »

"Ihmissuhdesekoiluni" ovat nimenomaan saamassa jotain selkeyttä siksi, että menin viimeisen ongelmamiehen jälkeen kokemaan sen kaksoisliekkini. Silloin vasta tuli enemmän rauhaa, ettei tarvitse ajatella kenenkään noista olleen se kaksoisliekki. Näen asian niin, että olemme sieluryhmää, joka on ehkä syntynyt aikojen alussa ja lähtenyt kulkemaan pitkin kaikkeutta, ja palaa takaisin sitten kun touhu on koettu.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 06:26:46 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #7 : 21.06.2006 09:37:13 »

Kyllä ne palaset varmasti loksahtavat paikoilleen ajan kanssa  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 21.06.2006 09:40:44 »


Oletteko sitä mieltä, että suhteissa on kuitenkin enemmän kyse tunteista ja sielun siteistä kuin uskomisesta? Vai ovatko nämä samaa asiaa?

Haluaisin että uskon asiat, tunneasiat ja elämäntilanteet olisi vihdoin yksinkertaisessa ja toimivassa paketissa. Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 06:27:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tomtom
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #9 : 21.06.2006 09:57:59 »

Ainakaan omissa suhteissani uskon asioilla ei ole ollut mitään tekemistä joten tunteista on ollut kysymys. Elämä on järjestänyt minulle mahdollisuuden rakastaa ääripäissään ns. kiihkouskovaista ja kiihkohenkistä, ja kertaakaan suhteen aloittamisen tai loppumisen syy ei ole ollut maailmankatsomukselliset asiat. Itsestä tuntuu että moiset asiat ovat yhtä kuin kiukutella siitä että toinen puristaa hammastahnapurkkia keskeltä ja toinen ei, joten nähdäkseni suhteissa merkitsee enemmän tunteet kuin uskominen..
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #10 : 21.06.2006 09:58:44 »

Hmm, tuli vielä mieleeni sellainen juttu, että mitenkähän ne edellisten elämien kokemukset ja traumat vaikuttavat tämän elämän tapahtumiin. Itselläni on saattanut jäädä joitakin kokemuksia väliin, kun on niin kovasti pelottanut mitä sitten seuraa jne.. Vaikea sanoa, mutta kerran riuhtaisin itseni itseni irti erään miehen energioista melko väkivaltaisesti, vaikka hän tuntui koko ajan minua rohkaisevankin ja latauksemme oli niin voimakas että sen tunsi varmasti koko yhteisö. Itse en ollut huomaavinanikaan, vaikka kyseinen henkilö täytti ajatukseni totaalisesti. Päätin vain ottaa kaiken irti henkisellä tasolla niistä energioista ilman mitään sitoutumista, Fyysisen puolen kanssa mulla ainakin tuntuu olevan jotain traumoja. Nykyinen mieheni on kyllä näistäkin asioista tietoinen koska olen hänelle kaiken kertonut ihan avoimesti. Silti se mustasukkaisuus nostaa välillä päätään, olemme mustiksia toistemme existä ja vaikka mitä pöllöä  Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #11 : 21.06.2006 10:01:59 »

Uskon, että jaksamisesi on koetuksella, ihan näiden asioiden päässäsi pyörittelystä.
Siksi just kannattaisi relata välillä - elää omaa elämää.

Sun elämäsi ei ole riippuvainen kenestäkään muusta kuin itsestäsi.
Miehiä tulee ja menee.. Kaikilla niillä on joku opetus sulle.
Kunnes vihdoin olet itse valmis kohtaamaan Rakkauden -
ja silloin hän tulee!!!
Huomaat, että kaikki siihenasti kokemasi ovat olleet johdatusta häneen,
jotta nyt olet valmis ottamaan vastaan ja Rakastamaan - mahdollisimman pyyteettömästi  angel
Uskon asiat, tunneasiat ja elämäntilanteet loksahtavat kaikki kohdilleen, kun lakkaat pyristelemästä.
Etsi ensin Itsesi, sieltä löydät Rakkauden  smitten smitten smitten
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #12 : 21.06.2006 10:06:18 »

En viitsisi keskittyä omaan kehitykseen enää, koska seuraavaksi lennän pallolta ulos, kehitys on kehittynyt sitä tahtia.

  Shocked 2funny 2funny
Anteeksi... en yleensä halua kommentoida näihin muiden uskomuksiin, mutta tämä oli jo liikaa...  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 21.06.2006 10:19:08 »

ai.. vai vielä pitäisi kehittyä.. voi ei..  2funny 2funny 2funny oon kuullut ton jo, tiedän ja tunnen että rakkaus on sisällä, funtsailen vain näitä muita yhteyksiä ja sitä, miksi ihmiset uskoo niin eri tavalla. Ja välillä palataan juuri tohon nollapisteeseen, että se on sisällä, se on sisällä.. se on sisällä minulla ja toisellakin naisella (ai mikä on sisällä) 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 15.09.2007 06:27:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1502


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #14 : 21.06.2006 18:51:10 »

Mitä tämä usko rakkauteen tarkoittaa? Mitä se on suhteessa mihin?

Sillä Rakkautta voi vaan ymmärtää.....
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: