Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on elämäntehtäväsi tässä elämässä?  (Luettu 61553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 19.06.2006 14:29:51 »

Vaikea kysymys, johon me varmasti kaikki etsimme vastausta....

Minulla on kamalan voimakas tunne omasta tehtävästäni ja siitä, mitä kaikkea se vaatisi. Seison tällä hetkellä juuri sillä ratkaisevalla portaalla ja mietin uskallanko ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Uskallusta varmasti riittäisikin mutta tukijoukot puuttuvat lähes täysin. Suurin ongelmani lähinnä onkin, etten todellisuudessa tiedä pystynkö siihen yksin.
Minua tuupitaan koko ajan tähän suuntaan. Eteeni pistetään kirjallisuutta, uusia ratkaisumalleja, visioita jne. Minua on välmisteltu tähän jo kauan mutta aika ei ole vielä kertaakaan ollut kypsä sille. Nyt voisi alkaa jo olemaan.

Onko teillä muilla *herkkiksillä* vastaavanlaista painetta aloittaa/jatkaa sitä suurta tehtäväänne?

Millaista tukea saatte täällä maanpäällä eläviltä perheenjäseniltä? Entäs "taivaanperheeltänne"?
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 19.06.2006 14:51:40 »


Seison tällä hetkellä juuri sillä ratkaisevalla portaalla ja mietin uskallanko ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Uskallusta varmasti riittäisikin mutta tukijoukot puuttuvat lähes täysin. Suurin ongelmani lähinnä onkin, etten todellisuudessa tiedä pystynkö siihen yksin.

Millaista tukea saatte täällä maanpäällä eläviltä perheenjäseniltä? Entäs "taivaanperheeltänne"?

Jos sydämesi, intuitiosi, henkioppaasi, enkelisi tai mikä tahansa sinun valitsemasi ohjaus sanoo sinun olevan oikealla tiellä, niin anna mennä. Kirjoituksesi perusteella vaikutat varmalta oikeasta suunnasta ja ratkaisusta, joten on turhaa pidätellä itseään. Yksin sinä et ole koskaan. Itse istuksin aikoinaan tupakilla ja pohdin kuinka yksin minä olenkaan. Samassa jo oppaat kysäisivät, että entäs me kaikki? Ollaanhan me täällä. Kyllä tätä luottamuskoulua on käyty, mutta nykyisin tiedän jo, että tukijoukot on aina paikalla. Muutokset on myös hyviä mittareita maallisille tukijoukoille - aidot pysyy kyydissä...muita ei tarvita...ja uusia tulee koko ajan, kun vaan avaa sydämensä.

 Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 19.06.2006 16:22:40 »

Mukavaa, että vastasit näinkin pian!
Se on niin totta, että yksin emme ole koskaan! Ja apua saa aina, kun sitä pyytää. Olen monta kertaa kiittänyt oppaitani siitä kärsivällisyydestä, jota he minua kohtaan osoittavat. Saatan saada kyllä "huutia" kun palaan takaisin kotiin heidän luokseen ja näen kaiken laajemmasta näkökulmasta....  Wink Nyt vain täytyy mennä eteenpäin sillä energialla ja järjellä, mikä on mukaan reppuun pakattu...

Kypsyttelen vielä.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 19.06.2006 16:27:20 »

Olen pikkuhiljaa oppinut, että ehkä elämäntehtäväni tässä elämässä on nöyryyden, kärsivällisyyden ja palvelemisen avulla 'pitää jonkinlaista ääntä ja kohentaa hiiliä uudenlaiseen tuleen' eli saada muutoksen pyörteitä jollakin lailla vauhtiin.

Mutta ensin se nöyryys.... buck2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.06.2006 17:18:48 »

Itse olen ollut tietoinen elämäntehtävästäni jo 6 vuotta, vaikka ikään kuin "vahingossa" olen tehnyt sitä kauemminkin. Tähän tehtävään olen joutunut ihan henkimaailman opastuksen kautta, tietoisesti ei ole koskaan tullut mieleenkään, että jotain tällaista joudun/pääsen tekemään.
Elämäntehtävääni olen tehnyt aktiivisesti siitä lähtien, kun se minulla unessa selkeästi näytettiin. Nyt harkitsen, että teen siitä täyspäiväistä työtä, mutta tässä vielä epäröin. Henkimaailma on tosin antanut sen luokan merkit, että kannustusta näyttäisi sieltä suunnasta tulevan.

Muutosprosesseihin liittyy omakin elämäntehtäväni. Pitää olla kompassina suunnistajalle, luotsina sumussa, tienviittana risteyksessä, oppaana eksyneelle. Tämmöttä. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 19.06.2006 17:31:08 »

En tiedä mut on sellanen olo et pitäs saada jotenkin porukkaa kokoontumaan yhteen tällä hetkellä. Eilen kävimme ihastuttavassa kesäpaikassa, Rymättylän Tammilehdossa päiväretkellä, ihan yhtäkkiä sain päähäni lähteä sinne ja samalla kävimme mieheni ja poikieni kanssa Rymättylän Jaakobin kirkossa. Pitänee etsiä lisätietoja paikasta googlesta..
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #6 : 19.06.2006 17:38:27 »

Seurakunta ainakin järjestää siellä retriittejä.
http://www.lomakoti-tammilehto.com/tammilehto.htm
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 19.06.2006 17:53:56 »

Kyllä oma elämäntehtäväni senkun vain lähenee sitäkin hetkeä, kun täytynee tulla "kaapista ulos".  Shocked  coolsmiley smitten

Sillä eihän sitä kukaan täällä kodin seinien sisällä jaksa tällä helteellä olla ja sen tähdenkin kohta lähden täältä "ulos" ja aloitan sen elämäntehtäväni toisenkin "osan".  :Smiley smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #8 : 19.06.2006 23:21:05 »

Välillä kun sen tiedostaa tulee HURJA olo... Kriisien kohdalla tunnen tieni... arjessa unohdan kaiken ja luulen tietäväni. Nyt on se arki.  crazy2

Ja yksin on tuota tietä kuljettava. Se kuuluu siihen juttuun.  Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 19.06.2006 23:54:30 »

Elämäntehtäväni on sitä suuruusluokkaa, että sen ikäänkuin "näen" aina palanen, tai askel kerrallaan... Uudistusta, "korjaamista", parantamista, muutoksia ja jonkinlaista opetusta pitää sisällään.  :Smiley Tärkein tehtäväni on kuitenkin RAKASTAA ja sehän jo oikeastaan itsessään pitää sisällään nuo "pikku"tehtävätkin...   smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 20.06.2006 00:17:42 »

Mun elämäntehtäväni on opeteltava selkeesti kärsivällisyyttä ja hyväksymistä smitten ja oppia kaikkeallista rakkautta ikä/sukupolveen katsomatta ja hyväksyä ihminen sellaisena kuin ne ovat...moni on sanonut, että olen parantaja/suunnan näyttäjä :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 20.06.2006 08:55:24 »

Kun opimme rakastamaan itseamme, opimme rakastamaan muita.
Kun olemme noyria todelliselle tarkoituksellemme ja osaamme kohentaa hiilia
niin eikohan se todellinen tarkoitus sielta tule esiin pikkuhiljaa.
Diamond
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #12 : 20.06.2006 11:39:14 »

Suuri kiitos vastauksistanne! On tuntunut todella hyvälle lukea kirjoituksianne!
Varmaan löysin tänne foorumille juuri sen takia, että saisin teiltä tukea elämääni.
Suuri kiitos siis! Lähetän valoa ja auringonsäteitä elämäänne!

*~* Minun elämässäni on paljon hyvää
    kannan sydämessäni kultajyvää
    Se on onni elämässä
    onneksi saan olla tässä!
*~*
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #13 : 20.06.2006 12:19:54 »

kyllä jo noin kymmenen vuotta olen tehnyt asioita tietämättä miksi.. kysymättä miksi.. tehnyt vaan asiat niinkuin pitää.. vaikka välillä on arvostelu ollut rajua.. olen silti "oma omituinen" itseni.. lapsenikin sanoo välillä, mutta sä ootkin ihan hullu ja nauraa päälle..  2funny
.. kuittaan siihen, että hulluna on hyvä olla.. mutta kyllä huomaan, että lapsiin on moni asia tarttunut, vaikkei ne sitä itse huomaa  Wink..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #14 : 20.06.2006 23:21:06 »

Elämänkohtaloni on ollut tulla piinatuksi ja väärinymmärretyksi kaikkialla missä olen asunut.

Ehkä siitä kohtalonosasta tulee vielä vapautus tässä elämässä, en tiedä, mutta nykyään pystyn ottamaan etäisyyttä siihen mitä minusta/minulle sanotaan, ja millainen todellisuudessa olen.

Elämäntehtäväni on aina ollut ihmisten auttaminen, se on ollu mulle ilmeistä jo melkeen 15 vuoden ajan eikä varmaan olennaisesti muutu mikskään.

Se pystynkö koskaan lahjojeni tai taipumusteni osalta tässä elämässä "toteutumaan" jää nähtäväks eikä sillä oo loppujen lopuks niin väliäkään.

Kiitos muuten Jaskalle tosta viestistä että henkiset tukijoukot on aina läsnä, oli lohdullista luettavaa. Kyllä koen itsekin että elän nykyään kaikesta huolimatta "maailman keskipisteessä", en tarkota tällä tätä planeettaa enkä minkään tylsän suurkaupungin keskustaa, vaan koen että olen kuitenkin oikeessa paikassa avaruudessa just nyt, suora yhteys ihan heti makuuhuoneesta lintujenlaulua kuunnellessani niin kauas ku musiikki ja positiiviset väreilyt ja hyvien henkien viestit kantaa. Oikeen huippaa kun ajattelee mitä kaikkea loputtoman hyvää ja mielenkiintosta meidän ympärillä kuitenkin on,

        maailman pahuudesta huolimatta  Cry
tallennettu

.
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: