Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näihin kysymyksiin haluan vastauksia  (Luettu 5371 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« : 15.07.2018 14:43:32 »

1. Voiko ihminen nähdä ennalta kohtalonsa?

2. Pitäisikö minunkin tehdä itsemurha jotta pääsen samaan paikkaan sielunkumppanini kanssa joka teki myös itsemurhan?

3. Voiko kohtaloaan muuttaa?

4. Onko mahdotonta taistella ihastumisen/rakastumisen tunnetta vastaan?

5. Mitä tehdä kun on jonkun ihmisen kanssa paha olla, mutta myös paha olla ilman häntä?

6. Eikö se ole luonnollista pariutua sellasen ihmisen kanssa ketä rakastaa eniten, rakkauden tulisi olla aina hyvästä ja saada parisuhde toimimaan?

7. Miten onnistuisin hyväksymään sen että mulle voi käydä tosi pahasti ja elää silti rennosti?

8. Jos joidenkin ihmisten kohtaloksi on ennalta määrätty että heidän parisuhde tulee päättymään pahoinpitelyyn ja kumppanin kuolemaan, kumppanin vaisto on varoittanut myös tästä asiasta, niin ehkäiseekö tilanteen jos peloista keskustellaan avoimesti ja molemmat osaa olla sitten valppaina jos tulee outoja ajatuksia vai ottaako jokin korkeampi voima ihmiset haltuunsa ja se tapahtuu mikä on määrätty tapahtuvaksi? Eli tulee tilanne että kumppani vajoaa hallitsemattomaan raivokohtaukseen ja tajuaa vasta myöhemmin mitä on mennyt tekemään...

9. Miten löytää henkinen tasapaino?

10. Miten hyvältä tuntuva ihminen voikin olla pahasta?

11. Hyödyttääkö olla vihainen universumille kun itselle tapahtuu pahoja asioita?

12. On aivan järjettömän sadistista kidutusta jos ei saa onnellista parisuhdetta ja perhe-elämää sen ihmisen kanssa ketä rakastaa eniten! Mikä järki on silloin ylipäätään enää elää?

13. Mikä tarkoitus tällä kaikella on, miksi minut laitetaan rakastumaan ihmiseen joka ei kuitenkaan ole hyväksi minulle?

14. Miten saada luottamus takaisin siihen että elämä kantaa?

15. Mitä teen jos 9.10 syntynyt ihminen tulee vielä elämääni ystävyyden tai parisuhteen muodossa? Työnnänkö hänet heti pois vaikka ei tulisi varoitusmerkkejä? Tässä on niin paljon pelissä: minun terveys ja henki. Olen risteyksessä, enkä tiedä mihin suuntaan kääntyä. Panokset on liian kovat, en uskalla tehdä ratkaisua.

16. Onko ainut oikea tapa elää elämää lipua virran mukana ja antaa ajan näyttää?

17. Täytyykö mun luottaa että osaan tehdä järjellä, tunteilla ja vaistolla oikeat ratkaisut?

18. Jos mun elämään tulee vielä 9.10 syntynyt ihminen, nii ei kai elämä tarjoa huvikseen häntä mun elämään neljättä kertaa? sanoma on: tartu tästä ihmisestä kiinni ja hän on hyväksi sinulle jos ei tule mitään varoitusmerkkejä.

19. Entä jos käykin niin että mulla on miehen kanssa hyvä olla, eikä tuu mitään varoitusmerkkejä, mutta parisuhde silti päättyy myöhemmin pahoinpitelyyn ja mun kuolemaan/vammautumiseen?

20. Onko kellään muulla palstalaisella sattunut lähipiiriin useampi samana päivänä syntynyt henkilö, oletko huomannut että he olisivat luonteeltaan hyvin samanlaisia ja ihmissuhteesi näiden henkilöiden kanssa on toistanut samankaltaista kaavaa?


tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 17.07.2018 17:21:57 »

Hyviä kysymyksiä.

Ihan sen verran noista miesjutuista, niin voisin lämpimästi suositella yhtä näkijää joka varmasti osaisi avata nuo jutut paremmin ja tuoda sulle mielenrauhaa.

Jos haluat, niin laita mulle yksityisviestiä niin annan hänen numeronsa  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
'|E
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2018 08:47:57 »

Vastaus kysymykseen 2.

EI missään tapauksessa... Siitä ei olisi mitään hyötyä itsellesi tai muille, päinvastoin
Oletko jutellut asiasta jonkun kanssa?

------

Noihin muihin kysymyksiin voi mahdollisesti löytää ajatuksia esim. tuolta https://www.youtube.com/watch?v=j9thoHUI9mc
tallennettu

mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #3 : 19.07.2018 13:00:48 »

Miten kallis se näkijä on ja onko saatanallista turvautua näkijään? Olen miettinyt että jos alan uskovaiseksi niin raamatun mukaan on kai syntiä ennustaminen, horoskoopit yms...

Olen jutellut ongelmistani myös avohoidon puolella ja nyt juttelen teidän kanssa täällä. Smiley

tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #4 : 19.07.2018 13:26:36 »

Mielestäni sun kannattais panostaa psykiatriseen hoitoon. Mä luulen ettei ennustajat tai ym. voi sua auttaa.
Kaverini makaa mielisairaalassa maanisessapsykoosissa. Kannattaa hoidattaa itseään ennen kun on myöhäistä.
Olen itsekin terapiassa käynyt ja sieltä se paras apu tulee.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #5 : 19.07.2018 13:42:34 »

Mikseivät voisi auttaa? Psykiatrisessa hoidossahan oon sen takia kun elämä kohdellut niin julmasti ja yritän tässä selvittää pohjimmaisia syitä siihen miksi asia on näin. Kun kasvat rikkinäisessä perheessä, koet kiusaamista, eniten rakastamasi ihmiset kohtelee sua väkivaltaisesti, ensimmäisen kerran ystävä kuolee ollessasi 17-vuotias niin kuka tahansa joutuu näillä taustoilla psykiatriseen hoitoon.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.2018 20:28:49 »

2. sielunkumppaneita tulee ja menee elämän aikana. Ei ole olemassakaan pelkkää "yhtä".

3. Voi muuttaa. jokainen valitsee itse oman polun mitä kulkea. mitään ei ole ennalta määrätty.

5. parantaa ensin itsensä henkinen hyvinvointi. ja miettiä miksi olla sellaisen kanssa joka aiheutttaa pahaa oloa. ns. läheisriippuvuus?
« Viimeksi muokattu: 19.07.2018 20:30:58 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 20.07.2018 06:25:15 »

Miten kallis se näkijä on ja onko saatanallista turvautua näkijään? Olen miettinyt että jos alan uskovaiseksi niin raamatun mukaan on kai syntiä ennustaminen, horoskoopit yms...

Olen jutellut ongelmistani myös avohoidon puolella ja nyt juttelen teidän kanssa täällä. Smiley



Jos näin uskot. niin kannattaa jättää väliin. Tämä näkijä on mun ystävä ja olen tuntenut hänet jo yli 15 v ja hän on tukenut minua monessa asiassa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #8 : 21.07.2018 21:57:46 »

Eli ilmeisesti on osaava näkijä? Minä en tiedä mihin uskon, oon agnostikko ja mulla on useita sairauksia... Kerran mulle sanottiin että jos mitkään muut hoidot ei ole auttaneet niin viimeinen vaihtoehto ois turvautua jeesukseen/jumalaan ja rukoilla parantumista. Olen tehnyt kyllä paljon syntiä, mutta joka päivä yritän olla parhaani mukaan hyvä ihminen ja luulisi sen riittävän... ei minusta ikinä mitään himo uskovaista tule, se on niin kurinalaista elämää ettei minusta oo siihen. Ensimmäisen kerran löysin yhteyden jumalaan ala-aste ikäisenä kun mulla oli tosi kova vatsakipu ja rukoilin jumalalta helpotusta, heti sen rukouksen jälkeen helpotti. Murros ja teini-ikään tullessa hommat lähti lapasesta ja aloin oikeen kunnolla tekemään syntiä, voi jopa sanoa että olin silloin paha ihminen, esimerkiksi kiusasin muita ja nyt aikuisena kadun todella paljon tuota.. miten saatoin tuottaa toiselle ihmiselle noin pahaa tuskaa, koska olen ollut myös kiusattu niin minun täytyisi tietää miten paljon se satuttaa!

Luin jonkun uskovaisen kirjotuksia niin kuulemma horoskoopit on myös syntiä, meditaatio, vaihtoehtohoidot jne... lista oli loputon. Toisaalta mietin että miksi nämä asiat nähdään syntinä? meditaatio on hyvä rentoutumiskeino ja sen pitäisi teettää ihmiselle vain hyvää... ja miksei vaihtoehtohoidoista voida ajatella että jumala on luonut meille useita upeita keinoja parantaa itseämme... ja jos jollain on lahja ennustaa, niin miksei voida ajatella että tämä on jumalan antama lahja ja sen lahjan tarkoitus on vaikkapa tuoda lohtua läheisensä menettäneelle, jos tämä ennustaja pystyy saamaan yhteyden myös henkimaailmaan...

Joten voin harkita sitä ennustajaa, jos hän voisi ilmaiseksi auttaa minua? elän toimeentulotuella ja mulla ei oo varaa kauheasti mihinkään ylimääräiseen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: