Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto ja uusi suhde  (Luettu 2415 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 25.06.2018 00:09:21 »

Aloin tapailla erästä miestä jota kohtaan tunteeni ovat kovin ristiriitaset. Vilkaisin hänen karttaansa ja löysinkin sieltä selityksiä sille, mistä hänessä kiinnostuin. Mutta huomasin myös pari Plutoon liittyvää seikkaa, jotka vähän huolestuttavat.
Hänen syntymäkartallaan on stellium, jossa ovat osallisena Aurinko, Merkurius, Pluto ja Uranus (Neitsyessä) ja tämä hässäkkä vielä oppositiossa Saturnukseen. Auringon ja Pluton yhtymä lienee väljäksi luettava, kun on 8 astetta. Silti askarruttaa, mitä tämä voisi tarkoittaa. Liittyykö välttämättä edes häneen vaan vaikkapa narsistiksi diagnosoituun isään?
Lisäksi hänellä on menossa transiittina Pluton oppositio Venukselle. Mitä ihmettä? EIkö tämä ole yleinen erotransiitti? Mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa? Kiihkeyttä, omistushalua, pakkomielteisyyttä yli-innokkuutta vai mitä? Itse tulimerkkisenä vierastan vähän tuon tyyppistä kiihkeyttä, arvostan toisenlaista tulisuutta kyllä. Harmikseni tämän miehen kartalla tulielementti käytännöllisesti katsoen puuttuu kokonaan. Löysin viitteitä siitä, että tällaisen transiitin aikana tapahtuneet kohtaamiset vähintäänkin jättävät voimakkaan jäljen ihmiseen, eli varmaankin minä häneen, mutta entäpä hänen merkityksensä minulle?
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Rapu
Kuu Vesimies
Merkurius ja Venus Neitsyt
Mars Kaksonen
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2018 09:28:32 »

Minulla on meneillään  pluto aspect_opp venus transiitti ja olen parisuhteessa. Vielä ei olla erottu ja en osaa sanoa mistä tämä transiitti minun kohdallani kertoo.
teidän kohdalla sitten taas parisuhde alkaa ja luvassa on varmaan intohimoista seksiä ja ehkä mustasukkaisuutta? Varmasti suhde jää mieleen jokatapauksessa police
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25.06.2018 15:59:59 »

Aloin tapailla erästä miestä jota kohtaan tunteeni ovat kovin ristiriitaset. Vilkaisin hänen karttaansa ja löysinkin sieltä selityksiä sille, mistä hänessä kiinnostuin. Mutta huomasin myös pari Plutoon liittyvää seikkaa, jotka vähän huolestuttavat.
Hänen syntymäkartallaan on stellium, jossa ovat osallisena Aurinko, Merkurius, Pluto ja Uranus (Neitsyessä) ja tämä hässäkkä vielä oppositiossa Saturnukseen. Auringon ja Pluton yhtymä lienee väljäksi luettava, kun on 8 astetta. Silti askarruttaa, mitä tämä voisi tarkoittaa. Liittyykö välttämättä edes häneen vaan vaikkapa narsistiksi diagnosoituun isään?
Lisäksi hänellä on menossa transiittina Pluton oppositio Venukselle. Mitä ihmettä? EIkö tämä ole yleinen erotransiitti? Mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa? Kiihkeyttä, omistushalua, pakkomielteisyyttä yli-innokkuutta vai mitä? Itse tulimerkkisenä vierastan vähän tuon tyyppistä kiihkeyttä, arvostan toisenlaista tulisuutta kyllä. Harmikseni tämän miehen kartalla tulielementti käytännöllisesti katsoen puuttuu kokonaan. Löysin viitteitä siitä, että tällaisen transiitin aikana tapahtuneet kohtaamiset vähintäänkin jättävät voimakkaan jäljen ihmiseen, eli varmaankin minä häneen, mutta entäpä hänen merkityksensä minulle?

Onkohan kysymys 196o-luvun puolivälissä tai sen sen jälkeen syntynyt henkilö? Heitä on paljon... Miten niin Pluto opp Venus olisi erotransiitti? Eikö se voi olla myös vahvan intohimon tai seksuaalisen uudistumisen aikaa, jolloin löytyy uudenlainen suhde toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan...? Jos sinulla ei ole mitään hänen Plutonsa tai Venuksen asteissa (missä merkeissä tahansa), tämän transiitin koet vain osallisena hänen elämäänsä... jos taas jokin kontakti löytyy, on kohtaamisellanne varmasti merkitystä...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: