Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua hiivatulehduskierteeseen  (Luettu 43011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #30 : 18.07.2006 20:43:39 »

Muistelen, että joskus lääkäri kehoitti juomaan puolukka- ja karpalomehua (tai syömään marjoja),
näillä saisi hillittyä hiivatulehdusta.
Myös luonnonjugurtissa tai piimässä istumista on lääkkeeksi neuvottu.. :Smiley
Itselläni tuli pahin tulehdus erään seurustelun alettua (myös virtsatietulehdus samaan aikaan) Angry, lääkäri selitti syyn olevan uudessa suhteessa.
Meidän erilaiset bakteerikannat saivat tulehdukset aikaiseksi.. Shocked
noo, suhde jatkui ja tulehdukset häipyivät..


Jep, mulle on käynyt samoin. Ja tuo luonnon jogurtti hillitsee kutinaa... Kaipa se vaikuttaa just suoraan tohon ph arvoon. Hiiva kun ei taida menestyä happamissa oloissa...
Ai juu. Siemennestehän on emäksistä... Taas yksi syy käyttää kumia. Heh.

 :Smiley

Ruokavaliolla on muuten merkitystä. Aina kun alkaa tuntumaan kutinaa, välttelen sokeri sokeria ja lisään tuoreita ja mahd. mukaan happamia tuotteita. Vihreä tee sitruunalla on toimiva juttu tällaisessa tilanteessa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #31 : 18.07.2006 20:44:09 »

Lainaus käyttäjältä: Asterix
mutta mahtaako se olla isokin
kapistus ja onko siita vaaraa, etta paikat loystyy
vuotopaivien aikana venytyksen johdosta?

 :Smiley Tyytyväisenä aiempana (ja vielä joskus tulevana) kupinkäyttäjänä vastaan tähän linkillä http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=faq#terveys6, Kuukuppikunnan sivuilta saa muutakin perustietoa kupista. Kuppi todellakin toimii vain silloin, jos lantionpohja on timmissä. Eikä sitä pidetä yhtäjaksoisesti sisällä.

...Ja on sitä tosiaan tungettu sisään halkaisijaltaan suurempaakin "kapistusta", eivätkä ne paikat siitä ole pahastuneet Smiley Raskaudessakin suurempi löystyminen tapahtuu hormonien ja kohdun kasvun myötä kuin itse alatiesynnytyksen, joten siinä mielessä ei naisen värkkiä sektiokaan pelasta. Onneksi kyse on lihaksista, joita voi jokainen itse treenata  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #32 : 18.07.2006 20:44:41 »

Moro Asterix!

Ei sitä pieneksi voi sanoa; huomattavasti leveämpi kuin tamponi, mutta se laitetaankin sisään taiteltuna (thänk god).

Paikat ei veny, päinvastoin: lantionpohjan lihakset joutuu treeneihin.  Wink(Mietin muuten ihan samaa kysymystä ennen kuin aloin käyttämään)


Kuukuppikunnan sivulta (noilla sivuilla on muuten paljon tietoa aiheesta):
Venyttääkö kuppi? Huomaako kumppanini, että olen siirtynyt kupin käyttäjäksi?
http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=faq#terveys6
Tuntuuko kuppi suurelta sisällä?
http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=faq#terveys1
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 23.07.2006 22:48:16 »

Ok. Kiitoksia infosta. smitten

Lohduttavaa, että joillakin muillakin on käynyt sama mielessä. Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #34 : 24.07.2006 14:19:00 »

Tiesittekös, että mieskin voi tartuttaa hiiva tulehduksen Huh jos hiiva tulee naiselle, niin miekin pitäs hoitaa samalla
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #35 : 24.07.2006 17:51:51 »

Tiesittekös, että mieskin voi tartuttaa hiiva tulehduksen Huh jos hiiva tulee naiselle, niin miekin pitäs hoitaa samalla

Jepulis. Näin on.. Gynodaktrin voide kuuri myös miehille......  Wink
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #36 : 24.07.2006 19:35:00 »

Tuossa pari vuotta sitten vaivasta kärsiessäni kysäisin lääkäriltä lääkitystä myös miehelleni, mutta hänen mielestään se ei ollut tarpeen  knuppel2. Silloin se tosin meni enemmän tai vähemmän ohi, onneksi.
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #37 : 24.07.2006 22:28:14 »

Tärkein on ruokavalio, suolisto pysyy kunnossa. Oregano-öljy sekä greipinsiemen-uute. Viimeksi mainittu myös erinomainen antibiootin korvike esim. flunssaan, itseltäni paransi poskiontelotulehduksen. suosittelen lämpimästi!
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
sawotar
Vieras
« Vastaus #38 : 25.07.2006 13:39:27 »

Se hiivakuuri annetaan miehelle perinteisillä keinoilla Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 25.07.2006 14:16:47 »

Se hiivakuuri annetaan miehelle perinteisillä keinoilla Wink

Mielikuvituksessani laukkaa mitä ihmeellisimpiä mielikuvia.. :Smiley Shocked
Olenko minä läpeensä kieroutunut seksihullu maniaatikko vai vain häpeilemätön turilas, jos sanon nyt ääneen, että tuo tarkoitti sitä, että hiivantappovoidetta alakertaan ja ei kun ratsaille..?  :Smiley Huh Shocked Cheesy 2funny
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #40 : 25.07.2006 14:22:36 »

Kato joo, eipä tullut mieleen että sen voisi hoitaa noin! Tosin toiminee vain voiteen kanssa, itse sain silloin jotain puikkoja, enkä haluaisi niitä sitten myöhemmin onkia korvan kautta ulos...  Cheesy
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #41 : 25.07.2006 16:14:34 »

greipinsiemen-uute. Viimeksi mainittu myös erinomainen antibiootin korvike esim. flunssaan, itseltäni paransi poskiontelotulehduksen. suosittelen lämpimästi!

hienoa kiitos vinkistä, mistä sait kyseistä ainetta? mulla kun on jatkuvasti yskää niin voisi kokeilla tuota greipinsiementä.

öö toivottavasti osa chattiläisistä ei saa myös mielikuvia tuosta siemenestä...   Wink
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
pirjeta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Kauris, nouseva Jousimies


Profiili
« Vastaus #42 : 26.07.2006 01:13:31 »

Greipinsiementä saa myös kapseleina, Biocidin-nimellä. On meinaan pahaa tuo greipinsiemenuute . Jos ostat uutetta, osta sokeroimatonta greippimehua ja lantraa se siihen. Muuten on aika kammottavan makuista. Kapselit ovat mauttomia.

Hiivatulehduksista: Itse olen hoitanut alapään hiivatulehdukset ja jalkasienen sekä suoliston antibioottikuurin aiheuttaman hiivatulehduksen samalla tavalla: valkoiset jauhot, hiivaa sisältävät tuotteet ja sokeri pois ruokavaliosta, myös alkuun kannattaa jättää paljon sokeria sisältävät hedelmät pois (n. 3 vko), maitohappobakteerikuuri (itse käytän hyväksi todettua DDS+:aa), greipinsiemenuutetta tai greipinsiemenkapseleita JA kuitua, kuten pellavarouhetta, kauraleseitä yms. runsaasti ruokavalioon. Tällä reseptillä mennään kunnes oireet hellittävät. Olen kyllä itse ottanut tavaksi syödä säännöllisesti tuota maitohappobakteeria ja kuitulisää, kun on muita ongelmia tuon suoliston kanssa.

Kuukupista: Olen nyt käyttänyt vuoden verran kuukuppia (Diva cup) ja pois en vaihtaisi. En tarvitse muita kuukautissuojia lainkaan, vaikka minulla on erittäin runsaat kuukautiset. Tyhjennän ja pesen kupin aamulla ja illalla normaalivuotopäivinä. Siis vain kaksi kertaa. Runsaina päivinä myös töistä tullessa eli kolme kertaa. Muuten voi toimia ihan normaalisti eikä tosissaan tarvitse pelätä, että kuukautissuoja pettää. Käyn uimassa ja harrastan kaikkia liikuntalajeja runsainakin vuotopäivinä. Tämä ei onnistunut tamponeiden kanssa. Suosittelen. Vähän kupin kanssa joutuu harjoittelemaan mutta muutaman käyttökerran jälkeen ei kannata lannistua. Varmasti paras keksintö sitten hehkulampun  2funny!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #43 : 07.12.2006 12:02:00 »

 Itselläni on jo vuoden verran odotellut tuo Diva-kuppi käyttöä, olen tässä välissä ollut raskaana + imettänyt eikä ole tarvinnut menkoista välittää Wink, jännityksellä odotan miten sitten sujuu käytännössä tuon kupin kanssa  Smiley.

 Ei tarvitse kyllä tuosta venymisestä olla huolissaan, naisen sukupuolielimet kun on tehty venymään kaikenlaisissa tilanteissa Cheesy
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #44 : 07.12.2006 13:23:57 »

Jaksamatta lukea koko ketjua läpi,
hiivaan auttaa myös
kylämäpuristettu Virilo-kookosöljy.
Sitä saa ostattua vain suoramyyjiltä.
Voimakkaasti puhdistava vaikutus suolistonkin alueelle.
Kannattaa aloittaa annostus teelusikallisella päivässä.
Muuten voi tulla huono olo.

Lisäksi kun ottaa avuksi vahvat maitohappobakteerit
(vahvinta mitä luontaistuotekaupasta löytyy)
ja oikeanlaisen ruokavalion,
mahdollisesti myös oliivinlehtiuutteen,
niin eiköhän hiiva katoa!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: