Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Opi tuntemaan Mariella  (Luettu 8253 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« : 17.06.2018 16:00:00 »

Tässä keskustelussa saat kysyä minuun ja elämääni liittyen mitä tahansa tai voimme jakaa mielipiteitä/jutella syvällisiä jos sinulla on jokin aihe mielessä!  smitten
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2018 18:35:45 »

Mä haluan kysyä smiley6600
Minkä ikäinen olet, mistä päin suomea ja kissa vai koira?
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2018 23:18:23 »

23v ensviikolla, Stadi, koira.  smitten
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2018 07:56:04 »

Okei, mitäs sitten kysyis Shocked
Salmiakki vai Hedelmäkarkit? pitsa vai hampurilainen? Alkoholiton juoma vai alkoholia? Lempi väri? Harrastuksia?
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2018 19:44:20 »

Hedelmäkarkit, hampurilainen, alkoholiton juoma, lila, lenkkeily on tällä hetkellä ainut harrastus mutta myös kahvakuula jumppa kiinostaa. Smiley
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #5 : 19.06.2018 15:04:22 »

Melkein kaikki jotka tunnen lemppari väri on lila. Niin oli minunkin joskus.

Mitäs sitten?

Onko sinulla ammattia? Mitä puoluetta äänestät? Onko Sauli Niinistö komea  2funny Paras leffa ja sarja?
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #6 : 19.06.2018 19:44:58 »

Lilan lisäksi muita mun lemppari värejä on keltainen ja musta.  coolsmiley Ei oo ammattia, mutta merkonomiks oon aatellu suuntautua eli jossain kaupassa ois kiva myyjän töitä tehdä! Joskus olin varma että tarjoilijan työ ois se mun juttu ja teinkin sitä kahdessa työkokeilussa, viihdyin ravintola/baari ympäristössä ja oli mukava kun ei aikasia aamuheräämisiä mutta fyysisesti oli liian raskas työ minulle jalat aina kipeänä työpäivän jälkeen Wink

En äänestä mitään puoluetta, en oo kauheesti perehtynyt noihin asioihin, mikä puolue ees sopis parhaiten köyhälle?

Sauli Niinistö on komea ikäisekseen, kyllä. Smiley mutta eniten mun mieleen on Reindeerspotting Jani ja Steen Christensen. Paras leffa on The Beach ja paras sarja emmerdale.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #7 : 20.06.2018 09:15:48 »

Täytyy nyt vielä varmistaa, että tykkäätkö siitä poliisimurhaajasta vai Steen1 naamavärkistä? Jos ensimmäinen niin selvästi sinulla on vahva mieltymys kriminaaleihin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.06.2018 09:19:43 »

 venus kaksoset  merkurius / Lilith  kaksoset  aspect_squ  mars Pholus  neitsyt  coolsmiley
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #9 : 20.06.2018 12:41:34 »

Nyt joudut nikki kertomaan mitä nuo merkit tarkoittaa, koska en ymmärrä kauheesti astrologiaa mutta voin opetella. Smiley
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #10 : 20.06.2018 13:01:21 »

Tarkotin sitä poliisimurhaajaa. Hän on mun mielestä komea ja tykkään vahvoista miehistä. Kai se on niin että vastakohdat vetää puoleensa toisiaan ja täydentävät toisiaan, oon luonteeltani kiltti ja tunteellinen mutta löytyy minusta myös voimakastahtoisuutta. Kaipaan myös elämyksiä, jännitystä, elää täysillä. Lapsenakin tykkäsin aina enemmän leffoissa pahiksista, en tiiä mistä se johtuu että mua vetää puoleeni tuollanen, ei kai siihen välttämättä sen suurempaa syytä tarvita kuin että luonne on tällänen, kyllähän joidenkin täytyy niitä pahoja poikiakin rakastaa.

Mua kiehtoo Bonnie and Clyde tyylinen parisuhde  Kiss .

Ja tää biisi kertoo hyvin mun rakkauselämästä https://www.youtube.com/watch?v=44v9pkom4Wo
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #11 : 20.06.2018 14:19:30 »

Niin, monilla naisilla voi olla tuollainen vaihe ja toivottavasti siitä pääsee yli joskus, jotkut eivät pääse koskaan. Jos oikein haluaa pelkistää niin taustalla voi olla "daddy issueita"

Mutta tiesinkin jo mieltymyksistä pahoihin poikiin joten halua kysellä muista asioista.

Oletko blondi vai brunette tai jotain muuta? Tykkäätkö enenmmän blondeista vai bruneteista? Mies parralla vai ilman?

Mistä haaveilet tulevaisuudessa?
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #12 : 20.06.2018 18:33:06 »

Blondi. Tykkään eniten blondeista, koska tää on mun luonnollinen hiusväri ja on ollut myös ruskeat, mustat, punaiset hiukset mutta tummissa hiuksissa en ikinä kokenut olevani oma itseni. Joten parhaat hiusvärit ovat mielestäni blondi ja punainen Smiley

Mies ilman partaa on parempi.

Haaveilen eniten hyvästä terveydestä, rakkaudesta, aviomiehestä, kahdesta ihanasta lapsesta jotka saisivat olla myös terveitä vanhuuteen saakka.
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #13 : 23.06.2018 16:37:28 »

Hyvää Syntymäpäivää, Mariella!  Smiley

Onko juhannus vuotesi kohokohta?  smiley6600
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #14 : 14.07.2018 10:35:02 »

Kiitos onnittelusta! ei oo kohokohta, mun vuodessa kohokohdat on iloiset tapahtuvat asiat. Iloisia asioita voi tapahtua joka kuukausi ja päivä. Smiley lempi juhlani on joulu, on tunnelmallista pimeään vuodenaikaan jouluvalot, joulu ei oo sellanen ryyppäysjuhla.. sillon rauhoitutaan viettämään lähimmäisten kanssa aikaa ja annetaan lahjoja. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: