Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot tulkintaa  (Luettu 50727 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #15 : 17.06.2006 19:12:01 »



mutta se on pahempi kun paluumuuttaa.  buck2
Voin kertoa, että se niittaa henkisesti tosi pahoille mustelmille.

Muutenkin tulet saamaan osaksesi halveksuntaa siitä, että palaat takaisin Suomeen, vaikka et puhuisi mitään Suomen ja Hollannin eroavaisuuksista.

--Kaikenlainen ihanien ja hyvien muistojen muisteleminen ääneen elämästäsi muualla kuin Suomessa on erittäin paha etikettivirhe.

 Smiley


höpsin pöpsin... SENKUN VAAN KERROT KAIKKI MAHTAVAT PUOLET ENTISESTÄ KOTIMAASTASI, siinähän oppivat muutkin että elämää on ETENKIN Helsingin ulkopuolella...  2funny kateutta se vaan on.

Kaikki mitä Asterix kirjoitit on niin TOTTA... yksin saa paluushokkinsa (maashokki) kukin kokea. Mutta ehkä se liittyykin juuri kuitenkin eniten itseen kuin muihin. Itselle on tapahtunut kaikkea mahdollista ja ne jotka täällä ovat olleet sillä aikaa "jumittavat" samassa elämäntilanteessa... missä ei ole mitään pahaa mutta se tuo lisää henkistä välimatkaa itsen ja toisten välille.
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #16 : 17.06.2006 22:44:26 »

Juu en mina silleen kauaakaan ole poissa ollut, nelja vuotta vasta (sori, eri nappis, tulee aata aan tilalle Wink) Joskin sita ennenkin olen suuren osan ajasta viettanyt ulkomailla.

Mutta niinhan se on, etta tieto lisaa tuskaa. Taalla nakee kaikki Suomen hyvat puolet, ja jahka paastaan takaisin niin sitten tormaa kaikkeen siihen mika Hollannissa oli niin paljon paremmin. Se on mulla tassa jo jonkin aikaa hirvittanytkin. Sen henkisen valimatkankin olen oikeastaan tuntenut jo aika kauan. Toisaalta ei tama ole ainoastaan Suomen ongelma, samaan seinaan sita tormaisi, olisi sitten kotoisin mista tahansa ja paluumuuttamassa.

Kuitenkin nyt kun on lapsi, niin se Suomen lapsiystavallisyys painaa kuitenkin vaakakupissa niin paljon. Me muutetaan sitapaitsi minun kotipaikkakunnalleni, ja siella on mummi ja pappa jo valmiina odottamassa lapsenvahtivuoroa...

Samoin Suomessa on mulla paljon paremmat mahdollisuudet saada kunnon tyopaikka. Ja me voidaan rakentaa talo. Kaikki tuollaiset elaman isot asiat ajaa Suomeen. Mutta montaa pienta asiaa tulee kylla takuulla ikava. Niinkun nyt niita konvehteja... Me ollaan ajateltu asia niin, etta nyt on tama vaihe elamasta, lapsi/et menee kouluun suomessa, ja jahka me ollaan vanhoja niin sitten nostetaan taas kytkinta. Ja jos jotain jaa kokematta, niin hoidetaan se sitten seuraavassa elamassa  angel
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #17 : 24.06.2006 12:54:03 »

Jännä juttu..sain kortit, mutta aina kun palasin takaisin sivulle, ne olivat vaihtuneet.. uglystupid2. Eli kukaan ei tiedä missä olen, mitä pitäisi tehdä eikä lopputulosta  2funny Tää on niin mun elämää  coolsmiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 24.06.2006 13:27:01 »

VE,

itse asustelin ulkomailla vain toista vuotta ja palasin Suomeen talvella. Eipä tuo paluumuutto ihan mutkattomasti ole mennyt, töistä ei tietoakaan ja parisuhdekaan ei todellakaan kukoista. Suomalaista örvellyskulttuuria olen aina vieroksunut ja nyt vieroksun vielä enemmän.

Tuttavapiiristäni/perheenjäsenistäni suurin osa on oleskellut joskus pitempiä aikoja ulkomailla, joten tässä suhteessa niitä kateuspuuskia ei juuri kohtaa. Tosin niitäkin on, jotka eivät ole kovin kummoista reissaamista harrastaneet ja nämä tyypit eivät sitten kestä kuunnella mitään mainintoja elämästä Suomen ulkopuolella ilman ylpeäksi leimaamista.

Eilen oltiin liikenteessä porukassa, jossa oli suomalais-hollantilainen nainen ja USA:ssa asuva suomalaisnainen. Mutkatonta meininkiä.

Ai niin, Taroteista sen verran, että törmään näin sähköisissä tulkinnoissa ja ihan perinteisissä korttivekslauksissa jatkuvasti Kohtalonpyörään.

Eli kohtalonomaista muutosenergiaa, outoja sattumia, johdatusta, uuden suunnan ottamista jne. jne...

Kohtalon tulkintaa yo. linkistä:

Kohtalon englanninkielinen nimi tarkoittaa onnenpyörää. Kortin numero 10 koostuu ykkösestä ja nollasta,jotka kuvaavat yhden ajankierron loppua ja seuraavan alkua.

Kortti kuvaa liikettä, evoluutiota, kohtaloa ja mahdollisuuksia. Kortti voi viitata taloudelliseen menestykseen joko työn tai onnenpotkun johdosta.
Se voima, jonka pyörä saa lähtiessään liikeelle vaikuttaa suoraan siihen miten nopeasti tilaisuudet menevät ohi. Ole valppaana ja valmiina toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 13:33:44 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #19 : 24.06.2006 13:36:53 »


Hallitsija  Taito  Kohtalo
juu siinähän nuo kortit, kun kyselin oikean löytymisestä,

uusi juttu siis olisi alkamassa, eikä pidä toimia harkitsemattomasti, ja sitten sattumalla on sanottavaa. Joten minun kai pitäisi lassota villihevonen kun se on kohdallaan...   Wink

antennit siis koholle ja viisarit herkäksi  smitten



tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 24.06.2006 15:25:07 »

VE,

itse asustelin ulkomailla vain toista vuotta ja palasin Suomeen talvella. Eipä tuo paluumuutto ihan mutkattomasti ole mennyt, töistä ei tietoakaan ja parisuhdekaan ei todellakaan kukoista. Suomalaista örvellyskulttuuria olen aina vieroksunut ja nyt vieroksun vielä enemmän.

Tuttavapiiristäni/perheenjäsenistäni suurin osa on oleskellut joskus pitempiä aikoja ulkomailla, joten tässä suhteessa niitä kateuspuuskia ei juuri kohtaa. Tosin niitäkin on, jotka eivät ole kovin kummoista reissaamista harrastaneet ja nämä tyypit eivät sitten kestä kuunnella mitään mainintoja elämästä Suomen ulkopuolella ilman ylpeäksi leimaamista.

Eilen oltiin liikenteessä porukassa, jossa oli suomalais-hollantilainen nainen ja USA:ssa asuva suomalaisnainen. Mutkatonta meininkiä.

Veit sanat suustani Lilli!

Kun ensimmäistä kertaa paluumuutin Suomeen takaisin, niin työpaikasta oli "tietoa".
Suomestahan työtä löytyy, joo.. :Smiley
Loppujen lopuksi viikottainen, siis todella ahkera hakeminen ja työhaastatteluissa juokseminen lähes kahden vuoden ajan alkoi turhauttaa ja laitoin hakemuksia työpaikkoihin ulkomaille. Puolessa toista kuukaudessa oli palkattuna töihin. Smiley

Olen silti laittanut hakemuksia Suomessa mitä erilaisimpiin paikkoihin ihan mielenkiinnosta noin 3-4 vuoden ajan. Haastattelua pidemmälle en ole päässyt. Syyksi vedotaan usein se, että koska olen asunut ulkomailla, niin en varmaan tyytyisi olemaan Suomessa ja he siis valitsivat jonkun toisen.

Itselläni akateeminen koulutus, mutta olen jättänyt sen myös mainitsematta ja maininnut vain merkonomin koulutukseni, joskus en sitäkään, koska jotkut tahot sanovat, että huonommalla koulutksella pääsisi paremmin.

No koska olen työelämässä ja minä voin hiukan hullutella, niin olenpa kokeillut laittaa hakemuksia esim. siivojaksi ja käytettyjen autojen siivoojaksi autoliikkeeseen, tiskariksi ravintoloihin, grillimyyjäksi ja kaupan kassaksi ja myyjäksi.
Eräs ystäväni tekee juuri tutkimusta suomalaisesta työkulttuurista ja autan häntä tällä tavoin. Toki jos he olisivat minut palkanneet, niin olisin kieltäytynyt paikasta totta kai, mutta hauskaa ja mielenkiintoista hommaa tuo on ollut. Wink

Voin kertoa, että ei ole tarvinnut miettiä tuota kieltäytymisen selitystä ollenkaan.
Kaikista paikoista ei edes lähetetty e-mailia, että kiitos hakemuksesta, mutta ei tällä kertaa ja osasta ei edes vastattu puheluihini.

3-4 vuodessa minua ei olisi palkattu edes vessan siivoojaksi ja jos olisin jäänyt pysyvästi Suomeen ensimmäisen muuttoni jälkeen, niin olisin nyt ollut työttömänä jo noin 6-7 vuoden ajan.

Onneksi saan viettää täällä Suomessa vain vapaa ehtoista vapaa-aikaa. Smiley

Minusta on varsin ihmeellistä, että puhun sujuvasti 3 eri kieltä ja tyydyttävästi 2 muuta kieltä, minulla on korkea koulutus ja hyvä työkokemus kansainvälisistä yrityksistä ja ainoastaan Nokia on kiinnostunut työpanoksestani, vaikka Suomi teknologia maana omaa useita kansainvälisille markkinoille suuntaavia yrityksiä. Huh

(tämä on asia, mikä minua on ihmetyttänyt jo kauan suomalaisessa tavassa panostaa ulkomaan markkinoihin. Oli mitkä tahansa kansainväliset messut tai muu markkinointapahtumat, niin suomalaiset tunnistaa siellä heti kaikista epäonnistuneimmasta PR:stä kaikin tavoin)

Ilmeisesti pärjäisi paremmin työhaastatteluissa, jos omaisi tok-tok-englannin, yhtä tok-tok-käytöstavat ja tulisi jostain peräkorven pystymetsästä ja omaisi sen 150g painavan jutun jalkovälissä, siis omana tai sen ko. firman toimitusjohtajan oman ja joisi usein yli humalarajan. Wink


Menee, eikä edes vähän off topicin, mutta sainpa purettua tekstiksi tuota sontaa sisältäni.. :Smiley
 
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #21 : 24.06.2006 16:03:46 »

Omat Tarot-korttini kertoivat, ettei enää olekaan tarpeen edetä sillä "uralla", joka on tehnyt egoillemme teot vaan nyt on aika aloittaa sille Jumalattarelle työt!  :Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 17:29:18 kirjoittanut Keho » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 24.06.2006 17:15:46 »

Heh..! Onneksi olkoon Keho!  smitten

Minulle kun on ennustettu vielä pitkää maan päällistä vaellusta ja olen vasta 3-kymppinen ja valoruualla olo seuraavat reilut 50 vuotta ei vielä ihan onnistu kuin puolittamalla syödyn ruuan määrää (joka sinänsä on jo saavutus), niin ajattelin vapauttaa egoni tästä työn orjuudesta jumalattaren elämään naimalla jonkun varakkaamman maskuliinisen sukupuolen edustajan. Cheesy 2funny
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #23 : 24.06.2006 17:31:43 »

Kiitos, Asterix, sillä näen kyllä sen omankin työsi olevan kohta toisenlaista kuin nyt sen koet, sillä se "rikas mies" on jo ovellasi.  Wink Smiley

Työsi tuleekin olemaan sen toivon tuominen niillekin, joilta se vielä puuttui, joten hyvänhän sen työs oletkin jo aloittanut.  smitten

Valoravinto muuten on omallakin kohdallani se seuraava tavoite, kunhan tämän "ruumiini" olen tehnyt tehottomaksi sellaisena kuin se nyt on.  :Smiley angel coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 25.06.2006 15:18:39 »

Kiitti rohkaisusta Keho! smitten

Muuten pidän tuosta sinun kuvastasi tosi paljon! Smiley

Ihana pikku tyttö! smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #25 : 26.06.2006 21:44:54 »


Muuten pidän tuosta sinun kuvastasi tosi paljon! Smiley

Ihana pikku tyttö! smitten[/color]

Kiitos, Asterix!  coolsmiley
Sillä tuossa kuvassa olen kyllä vielä sellainen pieni ja nätti kuin vain viis vee voi olla vaan enäähän en ole kuin nätti.  :Smiley coolsmiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #26 : 29.06.2006 20:06:02 »

Kaunis kiitos Sawotar Smiley

Nämä korttijutut on kivoja Cheesy. Mietin kysymyksen ja sain oivallisen vastauksen, mutta siitä ei sanaakaan julkisesti  smitten smitten
Halaten
Stara Wink


JK. Olen heikkona korttiennustuksiin, vaikken niitä ihan tosissani otakaan Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #27 : 30.06.2006 01:29:50 »

korttini olivat 7 10 21    Vaunut aika jännä juttu sillä eräs tarot
tulkitsija kertoi joku aika sitten tämän saman kuvion  hän joka
on ainakin minulle aina nähnyt kiitos Sawotar hyvästä linkistä smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 30.06.2006 12:34:09 »

Olkaatte hyvät  smitten
tallennettu
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #29 : 01.07.2006 22:01:08 »

Tilanne, jossa olet tällä hetkellä
TASAPAINO kortin numero 8

Tasapaino, Voima tai Oikeus. Kortissa on kuvattu naishahmo, vaaka ja miekka, joskus myös leijona. Kortti kuvaa vastakohtaisuuksien tasapainoa ja oman keskuksen löytämistä.

Tämä kortti korostaa sitä, että kaiken fyysisen voiman perusteena on henkiset voimavarat. Samalla tämän kortti kehoittaa sinua hallitsemaan vihan tunteita ja impulssiivista käytöstä. Etsi omaa sisäistä rauhaasi.

Mitä pitäisi tehdä
Hallitsijatar kortin numero 3
Hallitsijatar on voimakas naisellisuuden ja naiseuden symboli ja samalla myös viisauden symboli, joka edustaa kauneutta, rakkautta ja äidillisyyttä. Kortti voi myös kuvata äitiä tai muuta voimakasta naishahmoa elämässäsi.

Hallitsijattaren aikakausi on aina tulevaisuus, menneet on unohdettu. Tunnetko tällaisen voimakkaan naisen? Mieti mitä haluaisit häneltä oppia.
Kortti ehdottaa sinua pohtimaan äitisuhdettasi. Jos sinulla on jotain selvittämättömiä asioita lapsuudestasi tai äitisi suhteen ne olisi nyt syytä selvittää, jotta voisit katsoa eteenpäin ja nähdä tulevaisuutesi valoisana.

Tämä on myös tarot-pakan ainoa kortti, joka voidaan katsoa suoraksi kehoituksesi pitää huolta omasta ulkoisesta hyvinvoinnistaan. Olisko aika käydä vähän lenkkipolulla happea haukkaamassa ja varata vaikkapa aika parturiin tai kampaajalle?

Lopputulos
KOHTALO kortin numero 10
Kohtalon englanninkielinen nimi tarkoittaa onnenpyörää. Kortin numero 10 koostuu ykkösestä ja nollasta,jotka kuvaavat yhden ajankierron loppua ja seuraavan alkua.

Kortti kuvaa liikettä, evoluutiota, kohtaloa ja mahdollisuuksia. Kortti voi viitata taloudelliseen menestykseen joko työn tai onnenpotkun johdosta.

Se voima, jonka pyörä saa lähtiessään liikeelle vaikuttaa suoraan siihen miten nopeasti tilaisuudet menevät ohi. Ole valppaana ja valmiina toimimaan.
Sattumalla on nyt sormensa pelissä ja tilanteet ja tilaisuudet muuttuvat nopeasti. Tämä kortti on onnekas ja se milloin toimit vaikuttaa suuresti siihen, mitä saavutat.

En oikein ymmärrä sanomaa, mielipiteitä otetaan vastaan
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: