Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Okkultti  (Luettu 49715 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ivan
Vieras
« : 05.11.2005 20:22:50 »

Onko kukaan huomannut lähipiirissään oman maya merkin okkulttia?
Ja jos on niin minkälainen ihmissuhde on kyseessä?
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2005 21:45:48 »

Yksi päälliköistä. Antaa joskus rahaa. Hyvä hemmo.  smitten
tallennettu

Ivan
Vieras
« Vastaus #2 : 05.11.2005 22:52:18 »

Rahaa vai? hmmmm toivottavasti lukee tämän..

Mut tarkempaa tietoa?
Eikö kukaan muu muka ole omaa okkulttia tavannut?

Ja niin miten ne Kinit vaikuttaa? siis kun toinen on samaa merkkia kuin minun okkultti mutta eri Kini.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 05.11.2005 23:54:25 »

Vakavasti puhuttuna toi suhde tuohon okkulttihemmoon on aikas mystinen. Sanoin aika vaikea selittää. Eli minäkin odotan suurella mielenkiinnolla josko kysymykseesi vastattaisiin.  Smiley  Smiley Smiley
tallennettu

Ivan
Vieras
« Vastaus #4 : 07.11.2005 18:48:07 »

Tylsäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Kukaan ei vastaa mulle...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #5 : 07.11.2005 19:16:38 »

Huutelen tässä myöskin minä, onko kuulosalla

VALKOINEN ITSEVALLITSEVA PEILI

(Sigmund Freud näkyisi olevan, mutta ei taida kuulua lähipiiriin)

Huhuuuuuuu

terveisin

Sininen Planeetarinen Yö
« Viimeksi muokattu: 07.11.2005 19:19:14 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.2005 19:22:43 »

Meillä on perheessä mielenkiintoiset okkultti kuviot, vaikken näistä sitten mitään ymmärräkään:
Mieheni okkultti on Peili, joka on nuorempi poikamme.
Nuoremman pojan okkultti on Yö, joka on isänsä.
Vanhemman pojan partneri, kasvua tukeva on Peili eli pikkuveli.
ja itse en sovi kuvioon lainkaan Punainen Planetaarinen Käärme
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.2005 21:56:05 »

Onko kukaan huomannut lähipiirissään oman maya merkin okkulttia?
Ja jos on niin minkälainen ihmissuhde on kyseessä?

Miten tuo okkultti käytännössä vaikuttaa? Ja onko täällä keltaisia galaktisia ihmisiä, nyt olisi hyvä tilaisuus löytää oma okkulttinne - punainen rytminen kuu. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #8 : 07.11.2005 23:23:25 »

Moikka  Smiley

On yksi ystävä joka on sininen yliääni myrsky, miespuolinen ja ystäväni aviomies, on kovaääninen ja myrskyinen, tosin hyvin lämminsydämminen muuten  Smiley

« Viimeksi muokattu: 07.11.2005 23:26:08 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #9 : 08.11.2005 05:36:38 »

Cheesy Cheesy Minä olen valkoinen yliääni peili
tallennettu
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #10 : 09.11.2005 21:01:16 »

Moi!
Tällaista löysin okkultin tulkintaohjeesta:

Tasapainottavat merkit (Kohtalonperheen okkulttipartneri)
tasapainottavat ja tuovat eteesi elämääsi koskevia teemoja, jotka usein halutaan pitää taka-alalla. Heidän kauttaan oppii niitä asioita, joita mahdollisesti pelätään tai ei muutoin oteta "työ alle". Työskentelyparina he täydentävät omia energioitasi ja sinä myös hänen -- kun toinen on hyvä jossain, voit oppia tuosta aiheesta myös itse ja päin vastoin.

Kokeilen myös samalla laittaa kuvan omasta kohtalonperheestäni liitteksi, katotaan onnistuuko...

T:Miumau
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Spica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #11 : 10.11.2005 13:49:36 »

Olemme entisen poikaystäväni kanssa toistemme okkultit. Ei voida elää yhdessä eikä kokonaan ilmankaan.. Hänen kanssaan luulin meneväni naimisiin, vaikka tekikin mut hulluksi. Yhteydessä ollaan edelleen ja paljon paremmat välit on näin. Sellainen on mun okkultti..  Huh
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #12 : 10.11.2005 16:34:10 »

Yksi päälliköistä. Antaa joskus rahaa. Hyvä hemmo.  smitten

Hei Christian Dior smitten

Tuo oli hauskasti sanottu.
..."antaa joskus rahaa... 2funny....hyvä hemmo"  2funny 2funny

Iloa smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Lähde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13 : 10.11.2005 18:58:30 »

Hei Ivan,

Mietit okkulttia ja sen merkitystä ihmissuhteissa ja elämässä. Minulle okkultti merkki, soturi, opetti ammatin jonka kautta itsenäistyin. Tuttavani on ollut täydellisen okkulttinsa kanssa naimisissa pitkääääään. Okkultti voisi olla energia joka tuo elämään odottamatonta, sellaista jota ei itse osaisi etsiäkään...sitä voisikin varmaan myös kutsua tasapainottavaksi merkiksi, joka tuo esiin sen puolen joka on piilossa.
Vastapartneri eli haaste merkki taas nostaa ns. ylös sohvalta ja näyttää uutta ja erillaista toimintatapaa johon olemme itse tottuneet.
Samankaltainen taas tukisi meitä ja olisi myötäinen...
Tzolkinia eli tahdistinta seuraamalla voikin helposti tutustua päivittäin erillaisiin energioihin ja miettiä mitä ne omassa elämässä viestittävät . Tzolkin on hyvin henkilökohtainen kokemus, siitä täällä eräs kirjoittaja mainitsikin . Myös oiva itsetuntemuksen kannalta, niinkuin astrologiakin.
Luottamus sisäiseen tietämykseen ja sen viitoittamaan suuntaan on nyt tärkeämpää kuin koskaan aiemmin! Teitä on monia, Tzolkin yksi niistä, terveisin Lähde
tallennettu

Punainen Kristallinen Käärme - 25
aurinko - Leijona
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #14 : 10.11.2005 20:22:42 »

Yksi päälliköistä. Antaa joskus rahaa. Hyvä hemmo.  smitten

Hei Christian Dior smitten

Tuo oli hauskasti sanottu.
..."antaa joskus rahaa... 2funny....hyvä hemmo"  2funny 2funny

Iloa smitten
Toivottavasti ei tuu nyt ottaan niitä poijes. Ei minulla ole niitä enää: olen tuhlannut kaikki jo.  Grin Grin Grin

Mutta vakavasti ottaen, kun se Iiivani pettyi kun KUKAAN (kiitos  Cheesy ) ei vastannut hälle, niin lisään tuohon vielä vähän. Nyt kun luin tuon Miu@Maun tuoman selitteen, niin juuri noinhan sekin zydeemi toimi. Rahna oli tuossa vain puolivitsi, mutta minä olen nähnyt monia hassuja asioita tuon ihmisen toimesta. Sellaisia esim. kuinka ajatuksella ei ole rajoja, vaan ne asetetaan sinne elämän areenalle ja sitten myöhemmin katsotaan mitä siitä ajatuksesta sitten kehkeytyi lopulta. Tarkemmin kun ajattelee, niin ei ole hullumpi idea ajatellakaan suureellisesti, sillä niin hullua ajatusta ei kukaan pysty keksimäänkään, joka ei voisi olla totta.  Wink

Sillä oli muuten aina sukset autossa, koska jos jossain sattui olemaan vähänkin lunta niin heti piti päästä hiihtämään! Kerran tarvitsin häneltä mielipiteen erääseen hakemukseeni. 15 minuuttia ennen dead linea soitin hänelle, kun ei palautetta ollut kuulunut, että mitä mitä... Vastaus oli: "En ole vielä ehtinyt reagoimaan sinun suhteesi." Väsättiin sitten se hakemus loppuun siinä viimeisen vartin aikana ja minä naureskelin itsekseni. Sitten olen aina käyttänyt tuota edellä mainittua lausetta silloin, kun olen ollut vastaavassa tilanteessa. Jos joku on tullut kysymään, että oletko lukenut sen ja sen paperin jo? Vastaan aina, että: "Njaa, en ole vielä ehtinyt reagoimaan sinun suhteesi."  Grin Grin Grin Kerran sillä päälliköllä oli miljoonien apuraha-anomus salkussaan, josta riippui kolmen ihmisen työpaikat seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Dead line päivänä se piti palauttaa 16:00 mennessä. Hemmo oli vielä liikennevaloissa 5 minuuttia ennen kuin paperin piti olla perillä. Oli kuulemma tehnyt marttivainiomaisen syöksyn ja saanut viime hetkessä sujautettua paperinivaskan sulkeutuvan ministeriönoven raosta sisään!  Grin Siinä mies, joka antaa kohtalollekin mahdollisuuden.  smitten smitten smitten

Lopuksi: Kuuntele okkulttiasi, sillä hänellä saattaa olla näkökulma asioihin, joita et parhaalla mielikuvituksellasi pysty keksimään!  angel Cheesy 2funny
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: