Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raamattu  (Luettu 16842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MystiCo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #30 : 24.04.2018 20:50:43 »

Käännöksiä & Kirjoituksia on turmeltunut.

Ap.t.16 (1933)
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".

Niin, tuota, mites tämä sitten:

Matt. 7:21-23 (1933)
Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan

Todellisuudessa lopulta käy kuitenkin niin, että:

(Joh. 5:28-29) (1992)
hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.

------------------
(Toiset yksinkertaista harhauttavat yksityiskohdat on väkevämpiä ysikakkosessa, toiset kolmekolmosessa, niitä on kuitenkin paljon.)
(Olemme ihmisiä, melko yksinkertaisia olentoja, harhojen maailmassa, enemmän tai vähemmän eksyneinä)
(Mitä suuremman arvon Ymmärrykselle & Viisaudelle antaa, sitä todennäköisemmin niiden todellisen muodon tulee oppimaan)
------------------

(Rakkaudella, Vilpittömyydellä & Totuudella todellisuus alkaa erottumaan tästä harhojen maailmasta)

------------------

Moni sielu ei oikeasti uskalla ottaa Jumalakseen Herraa, sillä se tarkoittaa sitä, että on hyvien puolella pahoja vastaan.
Se on sotaa pahuutta ja vääryttä vastaan.
Eikös se ole kuitenkin arvokasta?
Eikös tilanteen sivustaseuraaminen ole pahuuden hyväksymistä?
Eikös pahuuden hyväksyminen ole pahuutta?

Mun ei varmaan tarvitse mennä pidemmälle..
Me tarvitaan Rohkeutta!

----------------

”Pukekaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä ei meillä ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pi­meydes­sä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. (Efes.6:10-19).

-------------------

Herra Sebaot = Herran Sotajoukkojen Komentaja

-------------------

Kirkko on ollut pitkään enemmän tai vähemmän pahojen puolella, yleiset seurakunnat nykyään samaa

--------------------

Nykyinen sotatilanne muuttaa pian muotoaan, aseet vaihtuu

-------------------

Sota, sota, sota.
E... Ei, Ei, ei sote, vaan sota.
Sotatapauks.... Eikuin,

Jokatapauksessa, tätä sotaa käydään niin eritavalla kuin ihmisten välistä,
Eihän me edes tunnisteta tätä sodaksi.

-------------------
Niin, sota, taistelu tai sitten vaikka fudispeli. Mihin tätä tilannetta haluaa rinnastaa, vastustaja ei saa voittaa.
(Eikä se tule voittamaankaan)

Yks sotarikoksista tai vähintään punaisen kortin arvoinen suoritus ihmisellä on välinpitämättömyys.

-------------------

Moni ajattelee, että kristinuskossa on tärkeää, että uskoo vain yhteen Jumalaan.
Raamatussa kuitenkin puhutaan myös Jumalten kokouksesta.
Harha-askelien riski kasvaa osalla sieluista todella paljon monijumalaisessa uskonnossa, joten on hyvä tietää, että on yksi kaikista korkein.
Jeshua on kutsunut häntä Elämän lähteeksi

--------------------

Mikä korkein kenellekkin on, ei mikään näkemys ole toistaan parempi
Se on mun näkemys.

valinnanvapaus Hengellisellä matkalla on todella tärkeä ja upea asia.

----------------

3. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

--
3. Jos Hengellisellä matkallasi päätät olla Cristitty

4. Epäjumalien palvonta kostautuu jo suoraan siitä, että epäjumalat lopulta riistävät kaiken, ja enemmän, niiltä jotka heitä kumartavat, avaruusjuttuja.

5. Mielestäni tässä on kuitenkin kyse siitä, että jos todella tuntee Herran hyvän tahdon ja silti vihaa hänen sanaa, tekee jo se itsessään automaattisesti geeneistä niin saastuneen, ettei myrkky voi puhdistua kuin vasta viidennessä polvessa.

6. Totisesti, minulla ainakin henkilökohtaista kokemusta Herran Laupeudesta smitten

----------




tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: