Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristallisoituminen  (Luettu 8091 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« : 08.04.2018 08:30:37 »

Monella meistä on aivot ja sydän, chakroiksi kutsuttuja energiakeskuksia, elimiä, lihaksia, luita, "infrastruktuuri" ja tämä kaikki yhdistyy "putkijärjestelmällä" - valtimot, suonet, imusuonet ja hermojärjestelmä. Ulkopuolisten ärsykkeiden oli helppoa vaikuttaa chakroihin ja ne tarvitsivat säännöllistä säätöä tai uudelleenkalibrointia. Vanha järjestelmä ei voi vastaanottaa kovin hyvin valoa.

Nyt kun maa on sytyttänyt yhteyden smaragdikristallisuoniin ja seleniittikristalliverkkoihin, energiaa sykkii suoraan Gaiaan, kultakristallin läpi kaikkiin verkon energiapisteisiin. Tämä johtaa energiakiertoon takaisin Keskusaurinkoon. Tämä sykkiminen on ääretön tie ja se kiertää tai sykkii sydämenlyöntinä lähteeseen. Tämä yhdistää meidät suoraan Lähteen ehdottomaan rakkauteen. Tätä rakkautta sykkii maan päälle. Tämän Lähteen rakkautta tulee suurina annoksina suoraan meille ja se transformoi kaikki luomukset maan päällä. Kaikkeen vaikutetaan solurakennetasolle saakka.

Kehomme saa korkeaa energiaa myös suoraan Keskusauringosta. Tämä saa kehomme muuntumaan. Keskusauringon energia aiheuttaa atomiytimen hajoamisen/fission soluissamme. Tämä fissio on miniydinmuutos. Se mikä kerran oli natriumia, kaliumia, kalsiumia, kloridia ja muuta, vaihtuu muunmuassa halogeeni - ja jalokaasuiksi. Perusaineksemme ovat kehittyviä elementtejä. Kehomme muodostavat atomit on nyt tehty toisista elementeistä. Kosmiset säteet jotka pommittavat planeettaa ja kehoamme, on myös tehty näistä uusista elementeistä. Uudelleenmuodostuminen muuttaa kehon nestemäiseksi valoksi. Nestemäinen valo ei kanna sairautta. Nestemäinen valo ei kuole, se on kuolematonta. Nestemäinen valo värähtelee nopeammin ja on olemassa korkeammissa ulottuvuuksissa.

Infrastruktuuri on tehty puhtaasta kultavalosta, missä kaikki värit ovat mahdollisia. Kristalliatomirakenne muuntaa valon keholle, kehon ympärillä ja takaisin ydinkuiluun. Se sykkii energiakeskusten kautta kuten aiemmin, mutta nyt jalostunutta valoa. Tämän valon vektori on rakkaus ja siihen viittaamme Lähteenä tai Voimana. Tämä on valo-rakkausenergia, mikä yhdistää kaiken Kaikkeuteen. Tässä mallissa ei ole enää sairautta. Tässä mallissa kehoa ei voi enää kontrolloida implanteilla, kemiallisella mielenhallinnalla tai muilla keinoilla niin kuin menneisyydessä. Leikkaukset kehittyvät valoleikkauksiksi.

Keho kykenee nyt enempään. Siinä mitä voimme tehdä, on vähemmän rajoituksia. Meillä on taitavia kykyjä, joista olemme tähän saakka vain uneksineet. Telekinesia, levitointi, teleportaatio, kaikutelepatia. Kaikki tämä on valosiirtotasolla. Meillä on nyt keho suorittamassa näitä - ja enemmän. Verkon jokainen piste, joihin akupunktio pääsee neuloin, on energiavaihtopiste. Valo-rakkausvoimaenergia sykkii näiden pisteiden, näiden portaalien, kautta kehoon. Parantaminen merkitsee nyt pääsemistä näihin valoverkkoihin ja niiden pitämistä harmonisessa virtauksessa kaiken muun kanssa. Valoparannustekniikat tulevat vallitseviksi.

Aivoilla ei uudessa kristallirakenteessa ole mitään rajoituksia vuorovaikutuksessa Kaikkeuden älykkyyden kanssa. Uudet kristalliaivot ovat positroniset ja eteeriset. Antimateriavalosiirto yhdistyy portaalienergiapisteissä kehomme aineosiin holograafisessa esitysmuodossa, mikä näyttää edelleen kiinteältä, muttei millään muotoa ole sitä. Se on kuin valon verkkoristikko/hila ja jokaisessa yhteyskohdassa on portaali, mikä siirtää valoa aineesta antiaineeseen hetkessä.

On supertietoinen yhteys kristalliaivoista, kosmisen valokehon, kristallikehorakenteen kautta. On edelleen tunnekeho, mentaalikeho, aurakeho, eetterikeho ja Jumalan suunnitelmakeho. Maadoitumme maan ytimeen sekä Linnunradan ytimeen. Maadoitumme maan verkkojen ja universaalien verkkojen kautta. Sitten kun yksi elämänkokemus on valmis, emme kuole. Karistamme kehon aineosan ja matkustamme valokehona toiseen paikkaan verkossa. Taitavia kykyjä käytetään kehon aine- ja antiaineosien koordinoinnin avulla.

Kristallimallin omaksumiselle on kriittinen massa. Se on saavutettu. Kaikille tulee nyt kristallimalli, kaikille jotka ovat päättäneet jäädä ylösnousseelle maapallolle. On olemassa energiapuskuri ja jokainen ihminen saa itsensä kannalta täydelliseen aikaan, oman henkilökohtaisen valintansa mukaan sen, miten paljon ja mitä he vastaanottavat. Tämä palaa universaaliin lakiin: on pyydettävä, on sallittava.

Keho kykenee nyt enempään. Siinä mitä voimme tehdä, on vähemmän rajoituksia. Meillä on taitavia kykyjä, joista olemme tähän saakka vain uneksineet. Telekinesia, levitointi, teleportaatio, kaikutelepatia. Kaikki tämä on valosiirtotasolla. Meillä on nyt keho suorittamassa näitä - ja enemmän. Verkon jokainen piste, joihin akupunktio pääsee neuloin, on energiavaihtopiste. Valo-rakkausvoimaenergia sykkii näiden pisteiden, näiden portaalien, kautta kehoon. Parantaminen merkitsee nyt pääsemistä näihin valoverkkoihin ja niiden pitämistä harmonisessa virtauksessa kaiken muun kanssa. Valoparannustekniikat tulevat vallitseviksi.

universaali laki: on pyydettävä, on sallittava.

Kristalliseksi muuttunut keho näyttää erilaiselta ja toimii eri tavalla kuin vanha kehomallimme.
Kirjoittanut: -Beth Trutwin
Suomennos: Pirjo Laine
Yksityiskohtien hionta & tiivistys: Tulivesi

Voit itse nopeuttaa kehon kristallisoitumista melko yksinkertaisilla asioilla.
Ja kun me "erittäin" tietoisesti värähtelevät olennot alamme yhdistyä, niin voimamme, ymmärryksemme ja kristallisoituminen tulee kasvamaan räjähdysmäisesti ja meissä tulee olemaan voima muuttaa koko maailmaa, missä tahansa liikummekin. Tähän tulee kyllä ohjausta jossain vaiheessa väistämättä, mutta mielestäni meidän kuuluisi tässä vaiheessa tehdä itsekin sen eteen, että kaikki ne jotka joutuvat olemaan yksin näiden asioiden kanssa löytävät meidät.

Kyse on kokonaan puhdistautumisesta.
Itse olen ollut 70 vuorokautta kristallisoitumassa, ja voin kertoa että kovia kipuja ja särkyjä tulee jos lähtee liian nopeasti kristallisoimaan itseään, tuskaa. Tiedän kuitenkin suhteellisen paljon nyt, mitä asioita kannattaa tehdä ja mitä ei, ja miten asioita voi helpottaa ja kipuja parantaa.
Jos on oikeat välineet, voi kristallisoitua hyvin nopeasti ilman kipuja, vaan nimenomaan voin ja voimme auttaa kaikkia, että kristallisoituminen olisi:suurta euforiaa.

Perusasioita, joihin aivan jokainen voi vaikuttaa:

Hakekaa vetenne luostarista, luomutilalta tai jostain jossa on puhdasta kaivovettä, jos mahdollista.
Alkakaa käyttämään enemmän yrttejä, erityismaininnat:

Ruusujuuri: Klassinen Adaptogeeni ja älylääke, viikingit käyttänyt elinvoimaa tuomaan ja astronauttien käytössä.
Salvia Officinalis: Yksi vanhimmista tunnetuista lääkekasveista.

Liikkukaa enemmän, opetelkaa käyttämään molempia puolia kehosta yhtä taidokkaasti, ottakaa venyttelystä personaallinen ja luova elämäntapa, ja välttäkää kaikkea epäpuhdasta.
Väyliä kristallisoitumiseen on vielä todella paljon enemmän, ja ne on mielestäni upeampia, muttenmene niihin nyt.
Niihin uskallan ohjeistaa vasta, kun tiedän että ohjeistus menee tasapainoiselle itsetietoiselle olennolle. Ihmiset aika usein siitä melko kaukana.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2018 10:18:14 »

Erilaisia kykyjä on ihmisillä nytkin. Jokainen joka tuntee ja tietää vastuunsa osaa käyttää näitä viisaasti.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.2018 18:35:25 »

Tulipa tässä mieleen että sä taidat olla tätä uutta kristalli sukupolvea.

2000-luvun alkupuolella alettiin puhumaan indigoista ja kristallilapsista. Kirjallisuutta on olemassa ja tämä eka aalto lähti tuolloin liikkeelle.

Itse olen sitä ikäluokkaa (-72) jotka oltiin kapinallisia ja sotureita ja jotka raivattiin tietä uudelle sukupolvelle.

Itse en tuohon kristallisoitumiseen kykene monestakin syystä mutta teillä uutukaisilla on hyvät mahdollisuudet.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 12.04.2018 19:14:55 »

Mä en oikein koe sopivani noihin mihinkään kategoriaan. Mut semmonen mä oon Cheesy
Oon kaksoisliekki (niin paljon kun sitä ajatusta vastaan aikanaan kapinoinkin), ja aura on väriltään  kirkkaan valkee, muuta en tiiä.
Indigo kyllä kuvaukseltaan sopii, mutta en tiijä....ehkä oon joku muuttuja ollu, kun ajatus yhestä kategoriasta tuntuu hankalalta?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #4 : 12.04.2018 19:52:45 »

Okei!

En minäkään nyt oikein puhtaasti sovi oikein minnekään mutta olen olen suojelija ollut aina ja kapinoinut kaikkia vastaan  Grin

Ai perkele. Ei se niin väliä ole kun on edes sydän paikallaan. Kaiketi meillekin löytyy käyttöä  police smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 12.04.2018 20:03:57 »

Ja mä oon siis vm.-83, ja muistaakseni se oli just joku välimallin vuosi, et jotaki sorttia ei tullu enää ja jotaki tuli  uglystupid2

Mutta joo, kuha jotakii on ja jotakii tekee, se on tärkeintä kai Cheesy

tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #6 : 12.04.2018 20:40:34 »

Heiii!
Ei se elämä päättymässä ole kenenkään osalta, ihmisillä se on vasta ALKAMASSA
Ikuisuus!

Sotureita ja jotka raivattiin tietä uudelle sukupolvelle

Jatkan perinnettä!

Lainaus
Itse en tuohon kristallisoitumiseen kykene
Näet siis noin pitkälle tulevaisuuteen? Nyt kyllä juksaat coolsmiley
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: