Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka ikinä löytää näiden sanojen selityksen, hän ei tule maistamaan kuolemaa.  (Luettu 19242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« : 07.04.2018 12:50:52 »

Tuomaan evankeliumi on kanonisista evankeliumeista riippumaton Jeesuksen puhekokoelma, jonka vanhimmat tunnetut käsikirjoituskopiot ovat toiselta vuosisadalta. Tekstin ulkoasusta ja sanavalinnoista on päätelty, että tämä voi olla kirjoitettu ennen Markuksen evankeliumia ja Matteuksen kirjoittamaa Heprealaisevankeliumia, jotka ovat ’virallisesti’ vanhimmat evankeliumit. Kokonainen koptinkielinen käännös on vuodelta 340, ja se löydettiin Nag Hammadista, Egyptistä 1945. Perimätietojen mukaan tämä on kirjoitettu Syyriassa alunperin kreikankielisenä. Kristinuskon alkuaikoina pyrittiin hävittämään tämän lisäksi kaikki kopiot Filippuksen evankeliumista ja Totuuden evankeliumista. Tämä on suomennettu englanninkielisestä ’kirjanoppineiden käännöksestä’. Tämän lisäksi olen tehnyt Novum-tyylisen ’sanasta sanaan’-suomennoksen tuosta koptinkielisestä tekstistä. Laitan sen nettin kunhan fonttiyhteensopivuusongelmat selviävät ja aikaa löytyy.


Nämä ovat ne salatut sanat, jotka elävä Jeesus puhui ja Didymos Juudas Tuomas tallensi.

1. Ja hän sanoi, ”Kuka ikinä löytää näiden sanojen selityksen, hän ei tule maistamaan kuolemaa.”

2. Jeesus sanoi, ”Ne jotka etsivät, eivät saisi lopettaa etsimistä ennen kuin löytävät. Kun he löytävät, he muuttuvat. Kun he muuttuvat, he tekevät ihmeitä, ja hallitsevat kaiken.”

Kiinnostuitko?
Jatka: http://www.apokryfikirjat.com/tuomev.htm
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2018 14:28:36 »

Mulla tuli tosta mieleen, että näitä "sisäisiä" tiloja (sisällä on ulkona ja ulkona on sisällä oikeesti) läpi pruljatessa osuin valoon, tai siihe substanssiin/materiaaliin millä ihmiskehokin on rakennettu ja mistä paljon puhutaan "oletko löytänyt valon?" jne. Mulla chakrat avautu 2008 ylhäältä alas ja tuli semmoinen polttava fiilis ja olin haistavinani savua kans.

Täs vuosien varrella ihan ummikkona kun tuota tietoa vaan tulee ja tulee jostain niin törmäsin "luolaan", vähän kun jostain kivistä valettuu ja olin sen sisällä ikäänkuin jossain lammikossa uimassa. Luolan seinällä oli jotain kummallista kirjoitusta/merkkikieltä ja rupesin handuilla tutkimaan tota merta. Oikealla kädellä läträsin ja huomasin että valo oli kirkkaan hohtavaa.

Jotkut sanoo että ihmisen kroppa on tehty samasta aineesta kuin tähdet. Tossa tilassa missä olin tuli tosiaan mieleen kuin olisin ollut tähtimeressä, se oli niin hohtavaa ja sitä oli joka puolella. Tuonne alitajunnan syövereihin on aina jännä "sukeltaa" kun ei tiedä mitä sieltä tulee vastaan. Indiana Jones saisi kiksit kaikista noista jutuista, koska alitajunnasta tulevat merkit ja merkitykset vaikka niistä ei tajuaisi silloin mitään, monesti aukeaa jossain vaiheessa.

Toi valo substanssi on ilmeisesti jotain universaalia rakennusmateriaalia, ja sitä taittamalla ja muokkaamalla pystyy rakentamaan "mieleisensä" maailman. Mulla tulee sellaisia välähdyksenomaisia hetkiä monesti ikäänkuin tuo valo laskeutuisi tai nousisi ylös. Tää perinteinen Heureka-ilmiö mitä suurilta keksijöiltä kuulee.

Tuohon valoon kun yhdistää rytmit/taajuudet ja värit niin siitä saa mieleisensä kakun.

Tää kaikki ostaostaosta-riippuvuussuhde menettää jossain vaiheessa täysin merkityksensä, jos tän homman pystyy valjastamaan mielekkäällä tavalla. Toi valo on ilmaista, eikä se lopu kesken.

Ihan unelma-maailmassa tuota valon taitamista ja manipulointia harjoitettaisiin sen sijaan, että plärätään teoriaoita sen tarkoituksesta ja merkityksestä, vaan harjoitellaan käytännössä. Joku semmoinen itämainen mielen-ja kehon kombinaatio.

Mitään ei voi omistaa siinä vaiheessa kun kaikki on ilmaista. Kyllä noi muut tuolla jossain tietää sen. Varmaan mekin tiedetään jossain toisessa rinnakkaismaailmassa.

Jostain luin kiehtovan ajatuksen että maailma ympärillä määräytyy sen mukaa, mitä itse uskoo sen olevan. Jos elämässä joku asia heitetään syliin, mistä tulee mieleen mä kuolen tähän ja muutkin sitä väittää, niin onko se kuolemanpelko silloin vain oma uskomus, että siihen kuolee?

Mistä placebon saa? Onko se vain valon taittamista? Onko usko, että parantuu, tarpeeksi tehokas lääke? Se on sun kroppa ja mieli. Ehkä joku osaavampi antaa sen valon. Tai illuusion että se osaa. Mutta se riittääkin jo placeboksi.

Sinuhe Egyptiläinen oli hyvä kirja ja Mika Valtari oivalsi lääkärien työn hyvin. Antaa potilaalle illuusio, että ne tajuaa mistään mitään.

Yksi asia mikä mua huolestuttaa näissä "henkisissä" piireissä on noi opinkappaleet kuten 7 chakraa. Joo on niitä 7 edessä. Mutta niitä on 7 takana ja aivan helvetisti ympärille niin paljon kuin mielensä käsillään pystyy huitomaan. Itse en niitä "näe" värikkäinä palloina, vaan tunnen ne lämpiminä liekkeinä. Kuin auringot ikään. Astraalihanduun semmoisina kutkuttavina pisteinä. Noi kaikki pallerot mitä olen huitonut läpi muistuttaa enemmän jotain tähtikarttaa kuin tätä 7:n pisteen pystysuorana ristinä. Kädet ku heittää sivuille niin siellä on just sopivasti pisteet mitotettuna kämmenille. Miten lie loputtomiin jatkuukaan.

Noissa tiloissa jotenkin pystyy tutkimaan noita palleroiden yhteyksiä. Siellä on plejadit, Orionit, ihan kaikki. Tolleen noi muut varmaan matkustelee ja ottaa yhteyksiä toisiinsa. Ja täs lähellä on ihan mahdottomasti kaikkea!

Jotenkin hullunkurista, että omat sukulaiset on kauempana, kuin noi tähtisysteemit tuolla. Sit kaikki noi lightworkersit ja sen semmoiset. Kunnon nojatuolikenraaleja. Ei noitten battleplaneista saa mitään tolkkua! Siis kuka hyökkäsi ja mihin? Hahahahahahahahaha!!!! Toi naisten maailmahan on enemmän sekasin kuin minkään nörtin ikinä. Miten tää tällaseksi meni? Jotenkin huomaa, että ainoo mikä hönkii niskaan on omat vuokraneliöt. Pakko saada fygyt muilta!

Mulla tulee mieleen, että maapallo on todellisuudessa enemmän tähti kuin planeetta. Näitä tähtikarttoja kun vipuaa läpi. Tää mesta jotenkin kondensoi kaiken niin voimakkaalla tavalla todellisuudeksi että tässä menee helposti harhaan. Toisaalta eikös negatiivisuus ime itseensä enemmän kuin antaa? Joskus sain kokemuksen toisesta meiningistä. Oli parempi kuin mikää unelmien kesäpäivä ikinä. Jotenkin noi navat estää tätä mestaa skulaamasta. Pitäs olla torus.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2018 15:37:54 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2018 20:36:59 »

Lainaus
Jotkut sanoo että ihmisen kroppa on tehty samasta aineesta kuin tähdet. Tossa tilassa missä olin tuli

Käsittääkseni heliumia (2 protonia + 2 neutronia?) raskaampia atomeja voi syntyä vain tähtien
räjähtäessä. Jos noin on, kaikki muut atomit paitsi vetysellaiset kehossamme ovat "tähtipölyä"?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2019 17:23:17 »

No tuossahan oli viestinä löytää itsensä, sielunsa. Oman sielunsa alkuperä ja tajuta, että sielu on kuolematon. Vain ruumis vaihtaa aikaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: