Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko syntymäpäivät ennalta määrätty kirous?  (Luettu 16168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #15 : 07.04.2018 23:38:22 »

Ei kukaan ole luvannut, mutta haluan uskoa siihen. Joskus olin täysin terve ja oisin voinut saavuttaa mitä vaan, kunnes möhlin itse elämäni tekemällä virheitä ja ajautumalla kiusatuksi, kiusaamisesta aiheutunut stressi vei lopulta terveyden. Mun täytyy olla todella paha ihminen kun mun elämässä ollut niin paljon vastoinkäymisiä, mulla on jotain pahaa karmaa paljon tms. Vaikka omasta mielestäni olen tietenkin hyvä ihminen, enkeliksi kutsuttu ja monessa asiassa väärin ymmärretty.

Ilman hyvää terveyttä, parisuhdetta ja lapsia elämä on aika merkityksetöntä. Perus asiat on ne jotka tekee ihmisen tässä elämässä onnelliseksi ja tasapainoiseksi, siihen monesti kuuluu perhe ja hyvä terveys...

Mutta kuten sanoin, tämä on mun oma taisteluni, tuntuu kuin puhuisin ranskaa ja te venäjää, eikä ollenkaan ymmärretä toisiamme. Ei kukaan muu voi antaa mulle vastauksia mitä mun pitäisi tehdä, mistä tuo kaikki kokemani johtuu ja onko ihmissuhteissa kirouksia . . . Sentään minä hullu yritin selittää asiat parhaani mukaan.  idiot2
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #16 : 07.04.2018 23:40:05 »

Ja jos käy niin että tulevaisuudessa kumppani hakkaa mulle aivovamman tai aivoverenvuodon... niin sitten vaan kärsitään lisää, lisää ja lisää, perkele!

Koska kai sekin parempi on että saat rakastaa täysillä ja aidosti vaikka 4v, sitten suhde päättyy aivovammaan/aivoverenvuotoon. Kuin se ettet ois ikinä rakastanut ollenkaan.  smitten

Ymmärrän mitä tarkoitan, mutta huomaan ettei suhteesi rakkauteen ole balanssissa universumin kanssa.
Ei ole hyväksyttävää, että joutuisit alistumaan hakatuksi sen vuoksi että saisit rakkautta.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #17 : 07.04.2018 23:43:52 »

Ja jos käy niin että tulevaisuudessa kumppani hakkaa mulle aivovamman tai aivoverenvuodon... niin sitten vaan kärsitään lisää, lisää ja lisää, perkele!

Koska kai sekin parempi on että saat rakastaa täysillä ja aidosti vaikka 4v, sitten suhde päättyy aivovammaan/aivoverenvuotoon. Kuin se ettet ois ikinä rakastanut ollenkaan.  smitten

Ymmärrän mitä tarkoitan, mutta huomaan ettei suhteesi rakkauteen ole balanssissa universumin kanssa.
Ei ole hyväksyttävää, että joutuisit alistumaan hakatuksi sen vuoksi että saisit rakkautta.

Ja jos henkilö johon olet rakastunut vahingoittaa sinua toistuvasti ja hyväksyt sen, ei hän sinua oikeasti Rakasta. Ethän Rakkaani sekoita Rakkautta ja Rakkauden tunnetta, joka sekin jo itsessään hyvin voimakas ihmisolennolle.
Siunausta.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #18 : 08.04.2018 08:32:24 »

Nyt kyllä tulivesi puhuu viisaita sanoja.  smitten



... ja jos mulle on luvattu terveys, onnellinen parisuhde, 2 lasta niin minä vielä saan ne!

Tähän perustin kysymykseni, kuka sinulle on luvannut.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #19 : 08.04.2018 13:53:13 »

Ette ymmärrä mitä tarkoitan, jos ymmärtäisitte, en olisi joutunut useampaan kertaan selittämään asioita ja joka kerta kun selitän niin ne menee kuuroille korville, en saa vastausta mieltä painaviini asioihin.

Ehkä mun ois pitänyt yksinkertaisesti kysyä vaan näin: Kun mulla on nuita huonoja kokemuksia useammasta 9.10. syntyneestä henkilöstä, niin jos tulevaisuudessa elämääni tulee vielä sellainen niin uskallanko ruveta hänen ystäväksi tai parisuhteeseen hänen kanssaan vai tuleeko meidän ihmissuhteessa aina olemaan väkivaltaa?

En usko että vieläkään saan vastausta tähän kysymykseen ja joudun toistamaan itseäni!
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #20 : 08.04.2018 13:58:36 »

Ette ymmärrä mitä tarkoitan, jos ymmärtäisitte, en olisi joutunut useampaan kertaan selittämään asioita ja joka kerta kun selitän niin ne menee kuuroille korville, en saa vastausta mieltä painaviini asioihin.

Ehkä mun ois pitänyt yksinkertaisesti kysyä vaan näin: Kun mulla on nuita huonoja kokemuksia useammasta 9.10. syntyneestä henkilöstä, niin jos tulevaisuudessa elämääni tulee vielä sellainen niin uskallanko ruveta hänen ystäväksi tai parisuhteeseen hänen kanssaan vai tuleeko meidän ihmissuhteessa aina olemaan väkivaltaa?

En usko että vieläkään saan vastausta tähän kysymykseen ja joudun toistamaan itseäni!

Sinähän sen päätät ja en usko että kukaan meistä osaa vastata tuohon.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #21 : 08.04.2018 14:00:58 »

Vastaus on, että totta kai uskallat. Syntymäpäivä ei määrää kenenkään käyttäytymistä.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #22 : 08.04.2018 14:04:59 »

Olen yrittänyt järkeistää ajatuksiani silleen, että onhan esimerkiksi 8.10. syntynyt muutama sarjamurhaaja, mutta eihän jokaisesta tuona päivänä syntyneestä tule tappajaa tai murhaajaa! Esimerkiksi Matt Damon on syntynyt 8.10. ja vaikuttaa olevan oikein hyvä mies ja työnsä puolesta on joutunut varmasti tapaamaan useita eri päivinä syntyneitä ihmisiä, eikä hänelle varmasti silti ole tullut mielihalu tappaa...

Niin ei kai sitten 9.10. ja 23.6. syntyneenkään ihmissuhde ole aina tuomittu päättymään huonosti ja kaikki 9.10. syntyneet ei omaa niitä väkivaltaisia piirteitä itsessään, poikkeuksiakin löytyy...

Näin yritän ajatella. Sillä jos ajattelisin että 9.10. ja 23.6. syntyneiden ihmissuhde on jo valmiiksi tuhoon tuomittu, niin menettäisin kaiken toivon elämässä koska tuona päivänä on syntyneet ne ihanimmat ihmiset joihin oon ollut todella rakastunut!

Täällä maailmassa on varmasti jotain yliluonnollista, olen aika varma myös siitä että jokin ihmisyyttä korkeampi voima on olemassa, uskon kohtaloon, astrologiassa on paljon paikkaansa pitävyyttä. Mutta on hyvä tiedostaa että ihminen voi omilla valinnoillaan vaikuttaa osaksi kohtaloonsa ja on hyvä muistaa myös realismi ja mennä eteenpäin jalat maassa - meiningillä. Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 08.04.2018 14:52:34 »

Enpähän tiijä, ovatko syntymäpäivät ennalta määrätty kirous sinänsä,
tarviiko sitä ajatella negaation kautta tapahtumia,
lukea kuin mantraa..
mutta jotkin asiat tuntuvat olevan kuin tähtiin kirjoitettu
ja
astrokartalla  kohtaamisten kohtalot tuntuvat usein kulminoituvan solmuakselille.
Otit tuon Lennonin ja Sutcliffen tuohon esimerkiksi väkivalta yhdistettynä päivämääriin.
Päähänpotkimisia entiijä, siskonsa niin väittää, liekö todistettu?
Mutta niihin astrokarttoihin,
Sutcliffen  kuunsolmu 16  vaaka on yhtymässä Lennonin  aurinko 16  vaaka kanssa.
Lennonin  askendentti on 19  oinas
ja Stuartin kuolinhetkellä transiittina oli  aurinko pallas 19  oinas ( Oinas, pää,  pallas migreeni, päänsäryt)
mikä osui Lennonin nousulle,
ja Sutcliffestä tuli silloin viimeistään Lennonin alterego ? (wikipedia)
no sitten
Lennon ammutaan
ja sattumien summana tai jumalten huumorina
transiitti  pallas rx 16  oinas on oppositiossa Lennonin  aurinko 16  vaaka :aan
ja taitaa kuolla niin ego kuin alteregokin.

Summasummarum,
jos vietti vetää kohti 9.10. syntyneitä,
niin siellä mahtas kartallasi olla jotain akselia (  kuunsolmu tai  vertex )
 vaaka merkissä
luulisin..tai voishan siellä olla plutokuutakiironiakin
mutta
eiköhän kaikella lie tarkoituksensa
kun jumalat käyttävät nimimerkkiä
sattuma

 
« Viimeksi muokattu: 08.04.2018 14:54:20 kirjoittanut nikki » tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #24 : 08.04.2018 14:56:58 »

Ette ymmärrä mitä tarkoitan, jos ymmärtäisitte, en olisi joutunut useampaan kertaan selittämään asioita ja joka kerta kun selitän niin ne menee kuuroille korville, en saa vastausta mieltä painaviini asioihin.

Ehkä mun ois pitänyt yksinkertaisesti kysyä vaan näin: Kun mulla on nuita huonoja kokemuksia useammasta 9.10. syntyneestä henkilöstä, niin jos tulevaisuudessa elämääni tulee vielä sellainen niin uskallanko ruveta hänen ystäväksi tai parisuhteeseen hänen kanssaan vai tuleeko meidän ihmissuhteessa aina olemaan väkivaltaa?

En usko että vieläkään saan vastausta tähän kysymykseen ja joudun toistamaan itseäni!

Pahoittelen, että yritän ymmärtää sinua ja teen lisäkysymyksiä. Tarkoitus on vilpitön.

Epäselvyys saattaa johtua siitä, että kirjoitat paikoitellen epäselvästi. Aiemmin ymmärsin, että noiden miesten kanssa ei tullut suhdetta ja nyt taas saa kuvan, että "meidän ihmissuhteissa tulee aina olemaan väkivaltaa". Oliko väkivaltaa vai ei? Ja oliko suhteita vai ei?

Mutta suurin kysymykseni sinulle on, miksi tuhlaat aikaa ja energiaa miettimällä, miten toimisit JOS tutustuisit 9.10 syntyneeseen mieheen (tai naiseen) ja hän MAHDOLLISESTI haluaisi suhteeseen kanssasi ja olisi MAHDOLLISESTI väkivaltainen?
Minusta on pelottavaa, että kirjoitat menettäväsi kaiken toivon elämässä, jos 9.10 ja 23.6. syntyneiden suhde on aina tuhoon tuomittu. Mitä se ei tietenkään ole.

Älä elä menneessä, äläkä murhdi tulevaa. Elä tässä hetkessä. Tee ratkaisut sitten kun ne ovat ajankohtaisia. Anna mahdollisuus myös muina päivinä syntyneille ihmisille.






« Viimeksi muokattu: 08.04.2018 15:02:54 kirjoittanut forestflower » tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #25 : 08.04.2018 21:32:55 »

nikki, kiinostuin tuosta sinun tekemästä tulkinnasta! en itse osaa tehdä tuollasia tulkintoja, mutta voisitko tulkita munkin karttaa? mitä tietoja siihen tarvitaan?

Voisiko sitä kautta selvitä miks mulla on ollut elämässä niin paljon vastoinkäymisiä ja mitä tulevaisuudessa on luvassa?
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #26 : 12.04.2018 08:02:23 »

Hei Mariella!  Smiley
On ihan ilmeistä, että päivämäärällä 9.10. on sinulle jokin erityinen merkitys.
Mutta mikä se on, sen voit saada selville vain sinä itse. Smiley
Kenties se on edellisen elämäsi hääpäivä, joka varoittaa tietyntyyppisistä
miehistä? Tai kenties sinä päivänä on tapahtunut jotain merkityksellistä?
Tai sitten se on ollut jonkun ikävän henkilön syntymäpäivämäärä edellisessä
elämässäsi... Vastaus voi piillä myös numerologiassa. Ysi on loppuunsaattamisen luku,
ykkönen (10) uuden alun ja kymppi täyttymyksen luku.
Merkit joita saamme ovat symbolisia ja niitä on hyvin vaikea tulkita.
Kukaan muu kuin sinä itse ei voi suoranaisesti kertoa tähän vastausta.
Tutkiskelemalla sydäntäsi voit löytää avaimen tähän arvoitukseen.
Tarinasi on kiehtova. Onnea tutkimusretkelle!  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #27 : 14.04.2018 16:48:16 »

Olet Indigo aivan oikeassa ja siksi olenkin pysynyt vähän aikaa poissa tältä palstalta kun tarvitsin aikaa pohdiskeluun ja lopulliseen päätöksen tekoon. Niinku itekkin sanoit että tälläset asiat ovat monesti vaikeita tulkita ja sen takia kysyin neuvoa myös teiltä muilta, vaikka loppujen lopuksi tottakai teen aina päätökset itse.

Elämässä on hyvä olla sellanen ' pää pilvissä, jalat maassa ' - asenne. Elämässä tapahtuu välillä yliluonnollisia asioita ja koen että olen itsekkin saanut välillä selkeitä merkkejä ihmisyyttä suuremmalta voimalta, oli se voima sitten jumala, jeesus tai jokin sellanen jota ihminen ei voi määrittää. Olen aivan varma siitä ettemme ole tässä maailmassa yksin, on tuo ihmisyyttä suurempi voima joka alitajunnallisesti hyvin usein ohjailee elämäämme ja tekemisiämme, uskon myös että ihmisen kuoltua hänen sielunsa jatkaa jollain tavalla elämistä ja on olemassa henkimaailma, en usko kaikkien asioiden olevan sattumaa vaan kohtaloa.

Ihmisyyttä suurempi voima halusi näyttää minulle, että mun parisuhde tuskin koskaan tulee onnistumaan 9.10. syntyneen henkilön kanssa ja ei välttämättä tule onnistumaan ystävyys suhdekkaan. Sitä on vaan hirveän vaikea hyväksyä, koska 9.10. syntyneissä ihmisissä on kuitenkin ne henkilöt joita olen rakastanut eniten kaikista vaikeuksista huolimatta. Uskon ja luotan kuitenkin siihen, että jos tulevaisuudessa mun elämään tulee vielä 9.10. syntynyt henkilö ja rakastun häneen, niin hänen kuuluukin olla mun elämässä, uskon siihen että se ihmisyyttä suurempi voima oli se sitten jumala, jeesus tai mikä tahansa, hallitsee nämä tilanteet ja näkee mun vaikeudet, tiedostaa että sillon kun ihminen on rakastunut niin hänen on vaikeaa kieltää rakkauden tunteitaan ja luotan että jos mun elämään tulee vielä 9.10. syntynyt ihminen niin hän on poikkeus verrattuna menneisyyden huonoihin kokemuksiin ja hyväksi mulle.

Toisin sanoen, lähden uhmaamaan myös mun vaistoa ja haluan olla tässä pelissä se voittaja. En tiedä onko ihmisen hyötyä tapella niitä merkkejä vastaan jotka hänelle on annettu, kun vaistohan sanoo selkeesti mulle että mun täytyisi pysyä kaukana 9. lokakuuta syntyneistä ihmisistä, he eivät vaan sovi mulle, eikä universumin tarvii mulle yhtään sen enempää selitellä syytä miksei sovi, asia kun on näin niin se on näin ja syy on näytetty miksei sovi, näissä ihmissuhteissa tulisi olemaan lähes aina väkivaltaa... Mutta kun olen niin itsepäinen ämmä, niin en tahdo sitä hyväksyä, jos tilaisuus tulee, lähden uhmaamaan kohtaloa ja aloitan suhteen 9.10. syntyneen henkilön kanssa ja jos se päättyy aivoverenvuotoon/aivovammaan niin sitten päättyy. Voi voi. Saimpahan ainakin hetken edes rakastaa intohimoisesti ja sitten kiroilisin/v*ttuilisin tälle universumille että miks mun elämän täytyy olla aina näin vaikeeta... enkö ole kärsinyt jo tarpeeksi... onko liikaa pyydetty että saisin onnellisen parisuhteen ja perheen sen miehen kanssa ketä aidosti rakastan...
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #28 : 14.04.2018 17:13:46 »

Ja jos elämääni tulee vielä 9.10. syntynyt henkilö, niin tottakai otan puheeksi nämä mun pelot hänen kanssaan. Kysyn suoraan, että onko sulla taipumusta väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja jos on, niin mietitään yhdessä mitä sille asialle voitaisiin tehdä jotta saadaan muodostettua onnellinen ystävyys tai parisuhde.

En tiedä auttaako käyttäytymisterapiakaan mitään, jos tuolla jossain korkeemmalla tasolla on päätetty että 9.10. ja 23.6. syntyneen välinen ihmissuhde tulee päättymään aina väkivaltaisesti. Voin tuossa tilanteessa ainakin todeta sen, että kaikkeni yritin jotta saisin meidän suhteen toimimaan ja voitaisiin onnellisesti elää yhdessä vanhuuteen saakka kunnes kuolema meidät erottaa.

Sydän tottakai särkyy jälleen, jos olisin niin tyhmä että kaikista annetuista merkeistä huolimatta rupean vielä rakentamaan ystävyys tai parisuhdetta 9.10. syntyneen kanssa ja vammautan siinä itseni vaikka koko loppuelämäksi kun tyyppi käy väkivaltaisesti mun päälle!

Ehkei mulle oo parempaa rakkautta luvattu sitten tässä elämässä? Mun elämän kuuluu mennä siihen tyyliin että rakkaus ja tragediat kulkee käsikädessä, ei väliä sillä mitä itse haluan... Joten kai se vammautuminen oli sitten sen arvosta että sai edes hetken rakastaa intohimoisesti.

Voin olla tyytyväinen myös siitä että Janista ja Villestä jäi mulle kauniit muistot, komeita miehiä, mukavia keskusteluja, vaikka välillä keskusteluissa olikin outoja piirteitä jotka liittyi mustasukkasuuteen ja kontrolloinnin haluun, Jani sähläs huumeiden kanssa... Mulle ois voinut käydä todella huonosti noiden miesten kanssa, mutta onneks ei käynyt, suojelusenkeleitä oli vissiin matkassa mukana  angel

Turha nyt kuitenkaan tän enempää synkistellä, ulkona on kevät ja paistaa aurinko, en ole tällä hetkellä parisuhteessa väkivaltaisen miehen kanssa ja toivottavasti en tule ikinä olemaankaan joten siinäkin suhteessa kaikki asiat on HYVIN, aiempi parisuhde mulla oli 25.1. syntyneen vesimiehen kanssa jossa esiintyi väkivaltaa... se mies oli niin tunteeton, sitoutumiskammoinen, psykopaatti, sekakäyttäjä että jäi traumat ja nyt pelkään aina joutuvani väkivaltaiseen parisuhteeseen kun jostain syystä mun oma henkilökohtainen kirous on tahtomattani vetää puoleeni näitä agressiivisia miehiä! Sen voin todeta etten vesimiehen kanssa ala ainakaan enää parisuhteeseen, ei yhtään sovi tunteelliselle ja perhekeskeiselle ravulle.

Ja kun tutustuu ihmisiin, niin harvoin sä tiedät heti heidän syntymäpäiväänsä ja horoskooppi merkkiään, nämä asiat selviää vasta myöhemmin, joten täytyy luottaa vaan siihen että kohtalo tuo elämääni tulevaisuudessa vain ne ihmiset jotka ovat hyväksi mulle. Koska mitä muutakaan ihminen voi tehdä, kuin että yrittää tehdä mahdollisimman hyviä valintoja elämässään ja luottaa että oma kohtalo on hyvä? Smiley  smitten

Mutta kun lukee tälläsiä uutisia, että esimerkiks sitä 14v Emiliaa puukotettiin 40 kertaa koripallo kentällä Keravalla...................... Sitä vaan miettii, että miks maailma on näin sairas, miks joidenkin kohtalo on näin hirveä, eikä ole mitään takeita siitä että oma kohtalokaan ois hyvä ! Elämä on armotonta.  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: