Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 10. huone  (Luettu 18402 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« : 05.11.2005 17:17:40 »

iltaa kokeneet ja oppineet. ihmetys iski; mitä edustaa kymmenes huone, ja mitä sanoo

Pluto 16° 25' Vaaka 10. huone

tähtikartallani?....
perehtymiseni on hidasta, ja muruista, mutta niistähän kokonaiset leivätkin koostuu.  :Smiley
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2005 18:46:17 »

10 huone on käsittääkseni työnhuone, eli kuvaa työelämää jne.. En osaa sen paremmin itse sitä selittää  Smiley Toivottavasti joku tietäväisempi osaa sinulle selittää siitä enemmän  Smiley
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2005 18:55:39 »

...hjassoo, plutoa ja vaakaa työssä... ahem-ahaa... jatketaanpa pohdiskelua, ja ennen kaikkea tarkkailua...  Tongue
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 08.11.2005 10:01:39 »

hei
10.huone on tosiaankin työn huone, mutta joskus myös kutosta pidetään työn huoneena. Erotuksena kenties se, että kutonen liittyy siihen mihin ammatteihin voisi olla taipimuksia ja kymppi siihen, miten urallaan kehittyy. Käsittääkseni
( saa korjata, jos oon väärässä) kymppiin liittyy myös kaikki julkinen toiminta vastapainona nelosen koti- ja yksityisasioilla. Tällaisia teemoja ovat mm. maine, kunnia ja toisaalta häpeä ja skandaali. Tietenkin planeetoilla ko.huoneessa on omat merkityksensä kokonaiskuvan kannalta.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2005 10:15:43 »

Joo enska on oikeilla linjoilla. Kynppi kuvaa uraa ja ammattia. Eritototen näkyvää ammattia. Voi kuvastaa myöskin vahvaa persoonallisuutta noin muuten. Kuulemma sellainen, jolla paljon planeettoja kympissä olisi erinomainen yksityisyrittäjä. Johtajuutta. Pluto kypässä vois tarkottaa auktoriteettia ja kykyä johtaa joukkoja. Vaaka lisää tätä taipumusta absolutely. Voisit olla hyvä tv-hahmo muista planeettasijainneista riippuen..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2005 08:02:28 »

Voisit olla hyvä tv-hahmo muista planeettasijainneista riippuen..

.... 2funny
välillä on sellanen olo, että jo elän telkkarissa...    2funny


however, kitooksiaa näistä.  Smiley
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 09.11.2005 16:39:47 »

Pluto kypässä vois tarkottaa auktoriteettia ja kykyä johtaa joukkoja. Vaaka lisää tätä taipumusta absolutely.

Eräällä tutullani on mainittu MC Vaaka sisältäen Pluto-Saturnuskombon, ja auktoriteettiä hänellä on siinä määrin, että monet pelkäävät. Eikä ihme, sillä yhtymä neliöi Marsia Kauriissa ja Mars itse neliö MC:tä. Olen ottanut matsia kyseistä kaveria vastaan monta kertaa ja voitin vasta viimeisellä kerralla - sen koommin ei ollakaan oltu puheväleissä. Tongue
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #7 : 10.11.2005 12:34:13 »

hei
10.huone on tosiaankin työn huone, mutta joskus myös kutosta pidetään työn huoneena. Erotuksena kenties se, että kutonen liittyy siihen mihin ammatteihin voisi olla taipimuksia ja kymppi siihen, miten urallaan kehittyy. Käsittääkseni
( saa korjata, jos oon väärässä) kymppiin liittyy myös kaikki julkinen toiminta vastapainona nelosen koti- ja yksityisasioilla. Tällaisia teemoja ovat mm. maine, kunnia ja toisaalta häpeä ja skandaali. Tietenkin planeetoilla ko.huoneessa on omat merkityksensä kokonaiskuvan kannalta.


ELikkäs jos 10 huone on tyhjää täynnä ja kutosessa chiron, se merkitsee että...?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #8 : 11.11.2005 13:06:18 »

Meruska, riippuu karttasi muista tekijöistä. Kutosen chiron vois lupailla jotain terveydenhoitoon, hoitamiseen tai huolehtimiseen liittyvää työtä. Jos huoneessa ei ole planeettoja, niin se on puhtaimmillaan sen merkin mukainen. Eli mikä merkki on huoneen alussa, niin siihen viittais ammatti...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2005 14:00:36 »

Jos luen karttaani oikein, on se neitsyessä.. siis 10 huone. ... Heh Chiron ainakin osui oikeaan. Hassu juttu
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #10 : 12.11.2005 11:59:52 »

Neitsyt liikkuu samoilla aihepiireillä kuin kutoshuone ja sen kheiron..eli hoitamista ja huolehtimista..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #11 : 12.11.2005 22:36:20 »

Ajattelin tästä sivusta kysäistä ohimennen, että onko muilla kokemusta Pallaksesta MC:llä?? Itselläni on aika hatara mielikuva sen vaikutuksesta - muistaisiko joku paremmin?  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #12 : 13.11.2005 18:44:29 »

Ishtar; tunnistitko tuon auktoriteettikuvauksen itsessäs?

Mulla on nimittäin myös Pluto     20°     7'     Vaaka     10. huone ja oon aika johtavainen tapaus. Kaiken lisäks oon ollu nuorempana telkkarissa töissä hetken aikaa, kuten Dark Rock ehdotti. En tiedä kyllä olinko hyvä siinä  Wink
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #13 : 13.11.2005 19:01:40 »



Hei!

Osaako joku näistä jutuista enemmän tietävä henkilö sanoa mitä merkkaa kun
6 huone on tyhjä.
aurinko 11*55 leijona 10 huone, merkurius 5*25 leijona 10 huone, ceres 4*4 neitsyt 10 huone, pallas 5*53 leijona 10 huone, kuunsolmu 1*6 leijona 10 huone.
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #14 : 14.11.2005 14:30:32 »

Ishtar; tunnistitko tuon auktoriteettikuvauksen itsessäs?

Mulla on nimittäin myös Pluto     20°     7'     Vaaka     10. huone ja oon aika johtavainen tapaus. Kaiken lisäks oon ollu nuorempana telkkarissa töissä hetken aikaa, kuten Dark Rock ehdotti. En tiedä kyllä olinko hyvä siinä  Wink


hei mathilda,
en o oikeastaan kattellut itteäni auktoriteetti-näkökulmasta aiemmin, mutta-mutta-mutta... hm. mitä auktoriteetilla oikeastaan tarkoitetaan? onko se sitä, kun joku saattaa mennä hämilleen läsnäolostani, tai ennen kun tuntee minut, voi kokea että olen melkein vaikeasti lähestyttävä, kun olen niin... jotenkin... suoraselkäinen?... eikä hiljaisuuttani välttämättä koeta sinä ujoutena kun itse toisinaan sen ajattelen, ja toisaalta harrastan hiljaisuutta/tarkkailemista koska on niin paljon puhetta mihin en tunne tarvetta osallistua... ja onko nämäkin sitten auktoriteetti-tunnuksia... mitä mathilda itse mietit, jopa telkkarin kokeneena (no, vilahdin itsekin yhessä dokkarissa vuosi sitten; en vain tykkää kameroista)?...  :Smiley
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: