Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voihan....  (Luettu 27064 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #30 : 11.11.2005 05:58:01 »

Tervetuloa veneeseen Starseed Smiley ja hali.

Minulla myös tämä 10 v. jakso on ollut varsinkin alussa on/off suhde. Leijonalle ei ilmeisesti saa näyttää olevansa varma nakki Angry



Eilen meditoimme. Sain lopuksi ryhmähoitoa (posket hehkuivat niin omenaisina, että arastelin "kotia" tuloa tulevan ex-miehen luo).
Ja jälleen kerran minulle uusi ihminen oli sitä mieltä, että voisin kanavoida apua muille.

Joten alan kohta ymmärtää sitä koomikkoa, joka laati sielunsuunnitelmani l. itseäni smitten

Luulisin kokemuksen auttavan toisten tukemisessa. Joten kun tuska hellittää, niin on aika alkaa juhlia.
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #31 : 11.11.2005 14:20:24 »

smitten smitten smitten angel angel angel
tallennettu

ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #32 : 11.11.2005 19:05:57 »

Började falla som ett löv.
Ångrade sig halvvägs,
förvandlades till en gul fjäril
och flög sin kos.


...nii-in... missä kaarnaveneessä istunkaan, sitä en tiedä, mutta sen vain, että ainut pysyvä on muuttuminen, ja pienempiä ja suurempia kuolemia sattuu ja tapahtuu jatkuvasti, ja saattaa sattuakin. eikös ihmeellisintä kuitenkin ole se, miten paljosta selviää hengissä? joskus lehti haluaa perhoseksi, vaikka jotkut perhoset elävät vain päivän. ja kiertokulku jatkuu.

uskallusta ja valoa kaikille.

 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #33 : 11.11.2005 21:29:19 »

Onko meitä näin paljon, meitä samassa veneessä olevia???  Shocked
Aivan uskomatonta!
Starseed, tarinasi oli aivan kuin minun tarinani, paitsi, että mieheni ei ole muuttunut lapseksi. Minä myös olen tehnyt aarrekartan...   Wink
 

Hei Zillic, tämä veneemme taitaakin olla sellainen isompaa kokoa oleva kunnon kirkkovene  :Smiley. Se näyttää välillä hörppäävän vettä, mutta pääsemme kuin pääsemmekin onnellisesti vastarannalle, kunhan vain uskomme onnistuvamme.

Lainaus
Parisuhde ei toimi, mutta siitä ei osaa luopuakaan, kun tuohan se kuitenkin tiettyä turvaa, mutta on toisaalta kamalaa, kun puuttuu fyysinen ja henkinen yhteys.  Mitään ei ole "oikeasti" huonosti, jos vertaa vaikka johonkin alkoholistiperheeseen, jossa mies juo ja hakkaa vaimoaan. Mutta, kun "vain" toinen on mykkä ja eikä välitä, muuta kuin olla möllöttää. Eikä tosiaan muutenkaan tunnu olevan samalla aaltopituudella enää.  tickedoff
 

Juuri niin! Miten "hyvästä" ja kunnollisesta miehestä erotaan niin että toinen voisi sitä ikinä ymmärtää? Minä vain en yksinkertaisesti halua elää loppuikääni veljeni kanssa, koska siinä menee kaksi loppuelämää hiukan haaskioon  tickedoff. Haluan vielä oppia uusia asioita ja tehdä kaikenlaista uutta ja innostavaaa. Hitsi kun en ymmärrä noista planeetoistakaan hölynpölyä, mutta on minulla onneksi tulkintoja tilattuna viisaammiltani.

 
Lainaus
Sitten vielä kaiken kukkuraksi, minua kiinnostaa eräs mies, joka kylläkään ei taida olla kiinnostunut minusta. Eri lähteistä minulle on sanottu, täällä palstallakin, että meillä on takana useita yhteisiä elämiä.


No ainakin tiedät ja tunnet olevasi hengissä, iloitse siitä  Wink. Hän vain ei ehkä vielä muista sinua, eikä ole tietoinen että teidän pitäisi tavata  smitten.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 12.11.2005 10:37:25 »

Hei Zillic! Vastailen sinulle ehtiessäni yv:llä....
tallennettu

kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #35 : 13.11.2005 10:56:07 »

11:11 Oli merkityksellinen päivä myös minulle.

Tajusin nähneeni ensimmäisen enneuneni ja vaikka juttu sinänsä oli ikävä, minulla on rauhallisempi mieli kuin koskaan angel

Päälakeni oireili koko päivä ja lähellä oli, etten vuodattanut kyyneleitä ilosta.
Nauratti ajatus mennä lääkäriin hakemaan sairaslomaa; En valitettavasti kykene työhöni, kun kanavat taitaa aueta. Olisikohan tullut pitkä sairasloma?

Juu, eiköhän tämä tästä iloksi muutu.

Voimia muille,joilla on nyt vaikeaa. Alan uskoa; tulessa rauta kirkastuu
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: